بازیگر نقش طناز در سریال حورا کیست؟

0

عاطفه سمرقندی بازیگر نقش طناز در سریال حورا است که بیشتر در کلیپ های اینستاگرامی بازی میکرد، حالا به تازگی در سریال حورا ایفای نقش کرده است. در ادامه با بیوگرافی و عکس های شخصی و جنجالی و اینستاگرام و زندگی شخصی و هنری عاطفه سمرقندی بازیگر نقش طناز در سریال حورا آشنا شوید.

بازیگر نقش طناز در سریال حورا کیست +اینستاگرام و بیوگرافی با عکس های جدید

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر نقش طناز در سریال حورا کیست

مجله اینترنتی حرف تازه؛ عاطفه سمرقندی ،بازیگر تازه کار و نوظهور سینما و تئاتر و تلویزیون زاده دهه ۷۰، در تهران، بازیگر اینستاگرامی در آثاری چون سریال حورا و پیشونی سفید و اختاپوس ایفای نقش کرده و … است.

سوابق بازیگری

وی ابتدا با بازی در ویدئوها و کلیپ های طنز و کمدی در کمنار محمدامین کریم پور، میثم، عرفان علیرضایی، علی صبوری در اینستاگرام به شهرت رسید و به چهره اینستاگرامی تبدیل شد. اما مدتی است که از فعالیت در اینستاگرام بصورت انتشار کلیپ های طنز فاصله گرفقته تا بصورت حرفه ای وارد سینما و تلویزیون شود.

سمرقندی برای اولین بار جلوی دوربین فیلم اختاپوس و آهوی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی در سال ۹۶ رفت تا وارد دنیای حرفه ای در سینما شود.

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر نقش طناز در سریال حورا کیست

بیوگرافی بازیگر نقش طناز در سریال حورا

وی بعد از درخشش در فیلم آهوی پیشونی سفید، در جدیدترین اثر بازیگری خود، جلوی دوربین سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و جواد فرحانی رفت و در کنار بازیگران بزرگی چدن فاطمه گودرزی و مرجان قمری و ایرج نوذری و … قرار گرفت.

این چهره با بازی در سریال حورا، برای اولین بار وارد تلویزیون شد و در کنار بازیگران مطرح و نام آشنایی چون فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری، ندا عقیقی، علی دهبان، ضحی منفرد، مهرداد مصطفوی، عاطفه سمرقندی و زینب عباسی و … ایفای نقش کرد.  به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

اسم واقعی بازیگر نقش طناز در سریال حورا چیست

همچنین بخوانید: بازیگر نقش علیرضا در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی

همچنین بخوانید: بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش میترا در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی

گفتنی است که مینی سریال ۱۰ قسمتی حورا از شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ جایگزین گاندو ۲ شد و در ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت ۱:۱۵ و ۱۴:۳۰ روز بعد است.

پیج اینستاگرام و وضعیت ازدواج

صفحه شخصی این چهره در اینستاگرام با atefesamarghandi آیدی فعال است و این بازیگر همسری ندارد و هنوز ازدواج نکرده ست.

بیوگرافی بازیگر نقش طناز در سریال حورا

عکس مدلینگ عاطفه سمرقندی

عکس مدلینگ عاطفه سمرقندی

نظرات