بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی

0

بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا کیست؟ عکس جنجالی و اینستاگرام و بیوگرافی و سوابق هنری و سن و زندگینامه (علی دهبان) بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا را در این صفحه میخوانید.

بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا کیست + بیوگرافی و عکس شخصی فرهاد در حورا

علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا کیست؟

حرف تازه؛ سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار از شبکه سه پخش شد و بازیگر نقش فرهاد نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی “علی دهبانی” با ما همراه باشید.

“علی دهبان”, زاده سال ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر و نویسنده و کارگردان تئاتر، در رشته سینما درس خوانده و فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی است.

علی دهبان بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا کیست؟

سوابق هنری از خبرنگاری تا بازیگری

دهبانی، فعالیت بازیگری را از تئاتر در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و از بازیگران با سابقه و پر کار تئاتر محسوب میشود و تاکنون چندین نمایش خیابانی اجرا کرده است

او قبل از ورود به بازیگری، خبرنگار بوده و به در زمینه روزنامه نگاری و خبرنگاری فعالیت داشته، اما به دلیل علاقه به بازی در فیلم و سریال و نمایش، برای نخستین بار در سال ۱۳۸۵ در نمایش «خورشید کاروان» به روی صحنه رفت و در جدیدترین فعالیت تئاتری خود، نمایش مثبت فکر کن با بازیگری سوسن پرور و سیاوش مفیدی را به صحنه برد.

این بازیگر جوان ایرانی، با بازی در فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی وارد سینما شده و پس در فیلم های یک روز دیرتر و سریال با من حرف بزن به کارگردانی اصغر توسلی و از فردا می ترسم و … حضور پیدا کرد.

تولید چند فیلم کوتاه و مستند، و گوینده گی مستند قاجار از دیگر فعالیت های هنری این بازیگر است.

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا

بیوگرافی بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا

علی دهبان در جدیدترین کارهای هنری خود جلوی دوربین عوامل سریال حورا رفته و نقش فرهاد دوست و رفیق علیرضا با بازی مهروز ناصر شریف رفته تا در کنار بازیگرانی قدری چون؛فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی ، زینب عباسی در نقش میترا و مرجان قمری، و….. دیده شده هنرنمایی کند

سریال «حورا» نوشته مهشید ابراهیمیان در ۱۰ قسمت در سکوت خبری ساخته شد و از شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما برای اولین بار پخش شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های جدید عاطفه سمرقندی | بازیگر سریال حورا

اینستاگرام علی دهبان

صفحه شخصی این چهره با آیدی
alidehban.official فعال است که میتوانید تصاویر جدید و شخصی و تیپ و استایل جدید و فعالیت های هنری وی را در اینستاگرام دنبال کنید

عکس های علی دهبان

اینستاگرام علی دهبان

اسم فرهاد در سریال حورا چیست

بیوگرافی و عکس های علی دهبان

بازیگر نقش فرهاد در سریال حورا کیست + بیوگرافی و عکس شخصی فرهاد در حورا

 

نظرات