بیوگرافی و عکس های جدید عاطفه سمرقندی | بازیگر سریال حورا

0

عاطفه سمرقندی، بازیگر سریال (حورا) چهره اینستاگرامی و بازیگر تازه کار و کمتر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او تاکنون در اثار تلویزیونی زیادی بازی نکرده است و اکنون با بازی در سریال “حورا” به شهرت رسیده است. سمرقندی به تازگی در سریال حورا بازی کرده است که هم اکنون از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود. به همین مناسبت، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی «عاطفه سمرقندی» گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

عاطفه سمرقندی بازیگر | عکس و بیوگرافی عاطفه سمرقندی و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

بیوگرافی عاطفه سمرقندی

عاطفه سمرقندی، زاده دهه ۷۰، در تهران، بازیگر اینستاگرامی که به تازگی در سریال حورا و پیشونی سفید و اختاپوس ایفای نقش کرده و بطور جدی وارد بازیگری شده است.

عاطفه سمرقندی چهره اینستاگرامی کیست

عاطفه سمرقندی در اینستاگرام با بازی در کلیپ ها و ویدئوهای طنز در صفحه شخصی خود به شهرت رسید. بیشترین شهرت این چهره؛ بازی در کلیپ ها و ویدئوهای محمدامین کریم پور، میثم، عرفان علیرضایی، علی صبوری و چهره اینستاگرامی است که کاربران فضای مجازی به این وسیله او را شناختند.

او همچنین تبلیغ های مختلف برای پیج ها و محصولات و سایت ها در اینستاگرامش انجام میداد تا منبع درامدی برایش باشد. اقدامی که بیشتر شاخ های شبکه های اجتماعی بعد از گرفتن فالورهای چشمگیر، انجام میدهند و پول های کلان برای تبلیغ چند دقیقه ای دریافت میکنند.

بیوگرافی و عکس های جدید عاطفه سمرقندی | بازیگر سریال حورا

ورود به بازیگری

سمرقندی دختر با استعداد و هنرمندی است و بازی او در کلیپ های طنز اینستاگرامی این موضوع رو روشن کرده است. او بعد از درخشش در فضای مجازی، نظر فیلم سازان سینما و تلویزیون را به خود جلب کرده و بردی اولین بار جلوی دوربین فیلم اختاپوس و آهوی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی در سال ۹۶ به ایفای نقش پرداخت.

عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا کیست؟

عاطفه سمرقندی بعد از درخشش در فیلم آهوی پیشونی سفید، در جدیدترین اثر بازیگری خود، جلوی دوربین سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و جواد فرحانی رفت و در کنار بازیگران بزرگی چدن فاطمه گودرزی و مرجان قمری و ایرج نوذری و … قرار گرفت.

او با بازی در سریال حورا، برای اولین بار وارد تلویزیون شد، مانند دیگر شاخ های اینستاگرامی چون علی صبوری و جواد خواجوی و … بطور حرفه ای وارد عرصه هنر شد.

سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی از شنبه ۱۴ فروردین ماه جایگزین سریال امنیتی جاسوسی گاندو ۲ در شبکه سه سیما شد.

عکس عاطفه سمرقندی و عرفان ابراهیمی در سریال حورا

عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا کیست؟

 

از دیگر بازیگران سریال، فاطمه گودرزی بازیگر نقش حورا، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف بازیگر نقش علیرضا ،عرفان ابراهیمی بازیگر نقش همایون و مرجان قمری، ندا عقیقی بازیگر نقش ماهور، علی دهبان بازیکر نقش فرهاد، ضحی منفرد بازیگر نقش مژگان، مهرداد مصطفوی باریگر نقش فرید، و زینب عباسی بازیگر نقش میترا و … هستند

همچنین ببینید: بازیگر نقش میترا در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی

بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید

عاطفه سمرقندی نخستین بار با فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سیدجواد هاشمی وارد دنیای سینما شد.

بیوگرافی و عکس های جدید عاطفه سمرقندی | بازیگر سریال حورا

اینستاگرام عاطفه سمرقندی

صفحه شخصی این چهره در اینستاگرام با آیدی
atefesamarghandi فعال است و در یکی از پست های صفحه اینستاگرام خود نیز به موضوع خداحافظی خود از دنیای مجازی اشاره کرده و چنین نوشته است: “سلام سینما، مرسی از تمام کسایی که منو تا به امروز دنبال کردین. ممنونم از تمام عزیزانی که حمایتم کردین.

من برگشتم به دنیای بازیگری و سینما جایی که براش از سن ۱۴ سالگی تلاش کردم و هدفم بود،فعالیتم از دنیای مجازی قطع و تمام شد.

امیدوارم تمام دوستانم در زمینه ی فعالیتشون موفق و پیروز باشن. از خدا می خوام هر انسانی که هنر داره و استعداد هستش به حق واقعیش برسه و خدا کمکش کنه چه تو سینما چه تلوزیون چه اینستاگرام چه یوتیوب چه هر جای دیگه.

میدوارم هر کس به خواسته ای که داره با تلاشش برسه و حال دل همتون خوب باشه. خیلی دوستون دارم بهتون قول می دم هر جا فعالیت کنم بهم افتخار کنید و سعی خودمو می کنم همه از من رضایت کامل رو داشته باشین.

تا الانم هر چه هستم فقط به خاطر حمایت مردم عزیزم بوده.

دلم براتون تنگ میشه به زودی با خبرای خوب‌بر میگردم.

به دعا و حمایت تک تکتون محتاجم”

فیلم شناسی

فیلم سینمایی اختاپوس

آهوی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی

سریال حورا

 

عکس های شخصی عاطفه سمرقندی

عاطفه سمرقندی بازیگر | عکس و بیوگرافی عاطفه سمرقندی و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

دانلود عکس های جذاب عاطفه سمرقندی

عاطفه سمرقندی در آهوی پیشونی سفید

عاطفه سمرقندی در آهوی پیشونی سفید

عاطفه سمرقندی بازیگر | عکس و بیوگرافی عاطفه سمرقندی و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

حسن ریوندی و بازیگر حورا

نظرات