بازیگر نقش میترا در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی

1

زینب عباسی “بازیگر نقش میترا” در سریال حورا است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «زینب عباسی» بدانید را در اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر “نقش میترا” در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام زینب عباسی بازیگر

زینب عباسی بازیگر نقش میترا در سریال حورا کیست

حرف تازه – سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار از شبکه سه پخش شد و بازیگر نقش میترا نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “زینب عباسی”  را برای شما منتشر کردیم.

زینب عباسی, متولد ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ در تهران است, او بازیگر تازه کار و کمتر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است, او تاکنون در اثار تلویزیونی زیادی بازی نکرده و حالا در سریال حورا دیده شده است که در نقش اصلی حضور دارد.

خانواده

در خانواده چهار نفره و کم جعیت به دنیا امده ، یک برادر کوچکتر از خود دارد که در زمینه شطرنج مدال اوری کرده و خودش نیز به زیبان انگلیسی تسلط دارد ، کامنت محبت آمیز هدیه بازوند بازیگر نون خ در زیر عکس شخصی این بازیگر نشان دهنده آشنایی با هم و یا نسبت دارد.

زینب عباسی بازیگر نقش میترا در سریال حورا کیست

سوابق بازیگری

وی در رشته معماری تحصیل کرده و به دلیل علاقه به بازیگری وارد عرصه تئاتر شده است. وی پیشتر در نمایش آشپزخانه به کارگردانی حسن معجونی اجرای بی نظیری داشته و توانسته به خوبی از پس نقش خود روی صحنه بربیاید.

همچنین، این چهره جدید هنری سابقه بازی در فیلم داستانی بهانه سکوت به کارگردانی ذبیح الله رحمانی را در کارنامه و سوابق هنری خود دارد.

بازیگر نقش میترا در سریال حورا کیست ؟ + بیوگرافی و عکس شخصی اینستاگرام

بیوگرافی بازیگر نقش میترا در سریال حورا

زینب عباسی در سریال حورا در نقش دختری به نام میترا در کنار بازیگرانی چون: فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف نقش علیرضا، عرفان ابراهیمی در نقش عرفان و مرجان قمری ، ندا عقیقی در نقش ماهور، علی دهبان در نقش فرهاد، ضحی منفرد بازیگر خردسال در نقش مژگان، مهرداد مصطفوی در نقش فرید، عاطفه سمرقندی و … ایفای نقش کرده اند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های ندا عقیقی بازیگر

اینستاگرام زینب عباسی
اینستاگرام زینب عباسی

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی zein_abasi فعال است که میتوانید جدیدترین عکس های زینب عباسی بازیگر سریال حورا را ببینید.

گفتنی است که سریال حورا هر شب در سال حوالی ۲۰: ۴۵ از شبکه سه پخش میشود و تکرار سریال حورا در ساعت ۱:۱۵ و ۱۴:۳۰ روز بعد می باشد.

عکس زینب عباسی و برادرش

زندگینامه و سوابق هنری زینب عباسی بازیگر

درباره زینب عباسی اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و اگر اطلاعات جامع و کاملتری درباره این بازیگر دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید تا دیگر کاربران با این هرمند جدید تلویزیون آشنا شوند

1 دیدگاه در “بازیگر نقش میترا در سریال حورا کیست؟ + بیوگرافی

  1. هانا گفت:

    خانم عباسی در مدرسه دخترانه سوده کار می کنه.من شاگردشم

نظرات