ازدواج زوج کوهدشتی (کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران) بعد از ۳۲ سال + تصاویر

0

ماجرای کامل ازدواج زوج کوهدشتی بعد از ۳۲ سال ،ماجرای (ازدواج کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران) تیموری بعد از ۳۲ سال به دلیل مخالفت خانواده دختر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. در ادامه ماجرای کامل و جزئیات و بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و شغل کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران تیموری را میخوانید.

ازدواج زوج کوهدشتی بعد از 32 سال «کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران» کیست + بیوگرافی

ماجرای ازدواج کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران زوج کوهدشتی

دختر و پسر کوهدشتی که بعد از سالها در انتطار ازدواج با هم بودند در نهایت با وساطت ۲۰۰ نفر بعد از ۳۲ سال با هم ازدواج کرده و به خانه بخت رفتند و حالا کاربران فضای مجازی این زوج کوهدشتی با داستان های عاشقانه ای همچون بیژن و منیژه، خسرو و شیرین، زال و رودابه، شیرین و خسرو و لیلی و مجنون و … مقایسه کردند

کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران تیموری کیست

کیومرث تیموری متولد ۱۳۵۰ اهل روستای بره کلک بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت است که بعد از از ۳۲ سال برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش صبر کرد  و در نهایت در فروردین امسال (۱۴۰۰) در حالی که وارد پنجاه سالگی شده سرانجام به عشق زندگی‌اش رسیده است.

ماجرای خواستگاری ها و جواب رد

او در سنین نوجوانی که بود، دختر عمه‌اش را که ۶ سالی از او کوچکتر است را برای او نشان می‌کنند تا آن‌ها پس از رسیدن به سن قانونی با یکدیگر ازدواج کنند.

تیموری: متاسفانه هر بار که به خواستگاری می رفتم خانواده عروس با جواب نه از من استقبال می‌کردند و حتی در سال ۸۳ به علت خواستگاری‌های متعدد از من شکایت کردند و ۳۵ روز نیز به خاطر این شکایت در زندان بودم.

علت مخالفت خانواده دختر

او از همان دوران کودکی پس از این اتفاق عاشق دخترعمه خود توران تیموری می‌شود و در همه‌جا همیشه تمام تلاش خود برای مراقبت از او را به کار می‌گیرد اما هنگامی که به ۱۸ سالگی می‌رسد و در فکر ازدواج با دختر عمه خود است به علت مشکلات خانوادگی که میان این دو خانواده ایجاد می شود این رابطه ظاهرا به پایان خود می‌رسد.

ازدواج زوج کوهدشتی (کیومرث تیموری و دختر عمه اش توران) بعد از 32 سال + تصاویر

به خواستگاری هیچ دختر دیگری نرفتم

او با اشاره به اینکه طی ۳۲ سال گذشته به خواستگاری هیچ دختر دیگری نرفته است، گفت: تمام فکر و ذکر من طی این مدت فقط ازدواج با خانم توران تیموری بوده و هرگز حتی در ذهنم نیز خطور نمی‌کرد که با یک نفر دیگر ازدواج کنم.

همچنین بخوانید: ماجرای ورزش صبحگاهی و رقص با آهنگ شاد در مسجد خمینی شهر اصفهان + فیلم کامل

جواب رد توران تیموری به خواستگارها

طی این مدت خانمم خواستگارهای مختلفی داشته است و او نیز به تمام آن‌ها تنها جواب نه داده است و بدون شک جواب رد دادن به خواستگارها ظرف ۳۲ سال نشان‌دهنده این موضوع است که این رابطه عاشقانه دو طرفه بوده است.

او ادامه داد: سرانجام امسال با همکاری روحانی روستا و با همراهی بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی به خواستگاری رفتیم و سرانجام خانواده دختر موافقت خود را با این ازدواج اعلام کردند.

تیموری می‌گوید تمام افرادی که طی سال‌های گذشته همراه او به خواستگاری رفته اند فوت کرده‌اند و واقعا انتظار نداشته که پس از ۳۲ سال سرانجام جواب مثبت بشنود اما خوشبختانه این اتفاق رخ داده و امروز در تدارک مراسم عروسی خود در روز جمعه است.

او گفت: در حال حاضر احساس نمی‌کنم یک مرد ۵۰ ساله هستم و دقیقا حال و هوای یک جوان ۱۸ ساله را دارم و از تمام مردمی که این گزاش را می خوانند می‌خواهم که برای اینکه در آینده زندگی خوبی داشته باشم برای من دعا کنند.

تیموری در انتهای صحبت‌های خود اظهار داشت: ۳۲ سال عاشق و منتظر بودن یک نفر بسیار سخت است، اما این سختی‌ها معرفت را در تو زیاد می‌کنند و هنگامی که به معشوق خود برسی تمام رنج‌هایی که برای رسیدن به او متحمل شده ای را فراموش خواهی کرد.

اینستاگرام کیومرث تیموری

این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیتی ندارد و صفحه های به نام ایشان موجود نیست

نظرات