ماجرای ورزش صبحگاهی و رقص با آهنگ شاد در مسجد خمینی شهر اصفهان + فیلم کامل

0

ماجرای ورزش صبحگاهی در مسجد با آهنگ شاد و رقص در اصفهان با آهنگ شاد و حرکات موزون و رقص و ماجرای ورزش و رقص با آهنگ و موسیقی در (مسجد خمینی شهر اصفهان) باعث شد تا واکنش های تندی نسبت به این حرکت شود. در ادامه فیلم کامل را ببینید.

ماجرای ورزش صبحگاهی و رقص با آهنگ شاد در مسجد خمینی شهر اصفهان + فیلم کامل

فیلم ورزش صبحگاهی و رقص با آهنگ شاد در مسجد خمینی شهر اصفهان

انتشار ویدیویی جنجالی از ورزش صبحگاهی در مسجد خمینی شهر اصفهان جنجالی شده و برخی این حرکت را حرمت شکنی قلمداد کرده و به این حرکت انتقاد کردند. این فیلم کوتاه یک دقیقه ای از ورزش کردن و حرکات موزون تعدادی از شهروندان اصفهانی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت. در ادامه فیلم را ببینید:

در همین ارتباط خبرگزاری حوزه نوشت:

به دنبال این حرکت ناشایست و پخش فیلم در فضای مجازی ، مطالبه گری از سوی خانواده های شهدا، ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر و مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان، بنیاد شهید و مردم انقلابی آغاز شد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خمینی شهر

گفتنی است، از چند روز گذشته تاکنون مراکز، دستگاه ها و نهادهای انقلابی و دینی همچون ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خمینی شهر و مرکز رسیدگی به امور مساجد خمینی شهر اقدام به صدور بیانیه های مختلف کرده اند و همچنین جمعی از مردم این شهرستان طوماری بدین مضمون امضاء کرده اند:

با توجه به اقدام اخیر گروهی به بهانه ورزش صبحگاهی عمومی در کنار قبور مطهر شهدا و اقدام به پخش آهنگ های بسیار زننده و ضد اسلامی و همچنین انجام حرکات موزون و مورد اشکال، تحت عنوان نرمش و در پی آن جریحه دار شدن قلوب ما خانواده‌ های شهدا و اهالی انقلابی و متعهد به نظام اسلامی لازم است نکات زیر را اعلام داریم:

۱- حرکات فوق الذکر که باعث هتک حرمت گلزار مطهر شهدا گردیده را به شدّت محکوم نموده و در صورت تکرار موارد مشابه با قاطعیت تمام برخورد خواهیم نمود.

۲- عاملان و دست اندرکاران اجرای برنامه فوق الذکر و مسببین هتک حرمت گلزار شهدا می بایست ضمن قبول اشتباه خود، از عموم مردم اندآن و بخصوص از خانواده های شهدا عذرخواهی رسمی نموده و متعهد شوند ضمن اجر نهادن به مقام شامخ شهدا از تکرار سخیفانه اعمال مشابه جداً خودداری نمایند.

۳- از آنجایی که عملکرد مسئولین فعلی، سالهاست مورد رصد می باشد قاطعانه اعلام میداریم این افراد لایق اداره و مدیریت گلزار شهدای اندان نیستند و تقاضای آن داریم تا با واگذاری این مسئولیت به خانواده های شهدا و یا افراد و مجموعه های متعهد دیگر محلی، ما را از نگرانی برای نسل های آینده انقلاب رها سازی شود.

همچنین ببینید: فیلم لحظه دستگیری «مهدی گاوزن مازندران» مهدی گاوزن کیست

فیلم ورزش صبحگاهی در مسجد با آهنگ شاد

 

نظرات