بازیگر نقش یدو در فیلم یدو کیست بیوگرافی و اینستاگرام میلاد صویلاوی

0

میلاد صویلاوی «بازیگر نقش یدو» در فیلم یدو است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره “میلاد صویلاوی”  را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش یدو در فیلم یدو کیست؟ + اینستاگرام و بیوگرافی میلاد صویلاوی

میلاد صویلاوی بازیگر نقش یدو در فیلم یدو کیست

میلاد صویلاوی بازیگر آبادانی است که با ایفای نقش یدو در فیلم سینمایی یدو توانست عنوان کوچکترین کاندیدای سیمرغ را در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کند. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “میلاد صویلاوی” را برای شما منتشر کردیم.

حرف تازه؛ میلاد صویلاوی بازیگر نوجوان آبادانی متولد دهه هشتاد و ۱۶ سال دارد و قبل از بازی در قیلم یدو اصلا تجریبه بازیگری نداشته و برای اولین جلوی دوربین فیلم دفاع مقدس و حماسی یدو، ساخته مهدی جعفری میرود.

او بازیگر نوجوان اهل آبادان، ایران است و به دلیل محلی بودن، برای بازی در فیلم سینمایی یدو انتخاب شد. بازی در این فیلم اولین تجربه بازیگری

اوست.

میلاد صویلاوی بازیگر نقش یدو در فیلم یدو کیست

سوابق بازیگری

وی اصلا سابقه بازیگری ندارد و برای اولین بار در فیلم یدو با  لهجه دلنشین آبادانی‌ بازی کرد، اما توانست با بازی خوب و مهارت و استعداد ذاتی خود در این فیلم بدرخشد.

پیج اصلی اینستاگرام میلاد صویلاوی

صفحه شخصی اصلی این چهره با ایدی زیر فعال است، که البته صفحات دیگری نیز به نام وی در اینستاگرام باز شدند که این پدیده چند سالی است که بعد از به شهرت رسیدن چهره های جدید باب شده است

milad_yad00

بیوگرافی بازیگر نقش یدو در فیلم یدو

این بازیگر نوجوان آبادانی گفته: من تا قبل از این کار اصلاً سابقه بازیگری نداشتم و از پدر سینمایی خودم مهدی جعفری کارگردان فیلم یدو و مصباح تهیه‌کننده و رضا نوری که بسیار برایم زحمت کشید و همه فن‌های بازیگری را به من یاد داد، تشکر می‌کنم؛ همچنین از ستاره پسیانی و یاسین که لهجه شیرین آبادانی را بیشتر به من آموزش داد، قدردانی می‌کنم.

این کار برایم بسیار سختی بود ولی حتماً این مسیر را ادامه می‌دهم زیرا بعد از فیلم «یدو» عاشق سینما شدم چرا که کار خیلی قشنگی بود.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکسهای ستاره پسیانی بازیگر دختر آتیلا پسیانی 

اسم واقعی یدو در فیلم یدو

آبادان هزاران یدو دارد

دوست دارم تمام اساتید سینما و مسئولان بچه‌های آبادان را ببینند زیرا آبادان شهری است که یک یدو ندارد بلکه هزاران یدو دارد.

هنگام تست گرفتن سعی کردم راحت باشم و همانگونه که هستم خودم را نشان دهم و ۲ روز بعد از تست بازیگری با من تماس گرفتند و برای ایفای دعوت شدم.

گفتنی است این فیلم به کارگردانی مهدی جعفری، نویسندگی مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح محصول سال ۱۳۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شده‌است. این فیلم براساس داستان زخم شیر از صمد طاهری ساخته شده است

بیوگرافی میلاد صویلاوی بازیگر نوجوان

داستان فیلم دربارهٔ ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی است. دورانی که خانواده‌های شهرهای مختلف خوزستان به ناچار خانه، کاشانه و همهٔ دلبستگی خود را رها کردند و به شهرهای دیگر پناه بردند تا جان خود را نجات دهند.

اما در این میان مادری قصد ندارد خانه و کاشانهٔ خود را رها کند در این میان پسر بزرگ‌تر و نوجوان خانواده، از دست این تصمیم مادر عصبانی است. مدام به جان مادر غر می‌زند که مانند تمام اهالی محل از آن جا بروند تا از بین نرفته‌اند. به هر بهانه‌ای با مادر بحث می‌کند و حرف از رفتن می‌زند. مادر اما بیش از آنچه یدو تصورش را دارد عاشق خانه‌ای است که در آن مادر شده‌است

 

 

نظرات