بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست؟ +بیوگرافی

0

پندار اکبری «بازیگر نقش سعید» در سریال گاندو است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «پندار اکبری» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش سعید در سریال گاندو (1 و 2) کیست + بیوگرافی و اینستاگرام

پندار اکبری بازیگر نقش سعید در سریال گاندو کیست

مجموعه تلویزیونی سریال گاندو ۲ از اسفند ۹۹ آغاز شده و در ایام نوروز ۱۴۰۰ در حال پخش است و بازیگر نقش سعید که در سریال گاندو ۱ نیز از بازیگران اصلی بود، نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “پندار اکبری” و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

حرف تازه؛ پندار اکبری متولد ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۶۱ است. وی فارغ التحصیل رشته عکاسی و تصویر برداری و دانش آموخته بازیگری , کارگردانی , تدوین در آموزشگاه سینمایی سپیدار زیر نظر پدرش عبدالرضا اکبری بود است.

بیوگرافی پندار اکبری بازیگر نقش سعید در سریال گاندو

سوابق بازیگری

از سال ۱۳۸۰ بازیگری را در آموزشگاه سپیده آذین زیر نظر پدرش عبدالرضا اکبری آغاز کرد و با بازی در سریال نوعروس به تلویزیون راه یافت. مدتی پس از بازی به کار تدوین پرداخت و دوباره با سریال طفلان مسلم به تلویزیون بازگشت . در سریال معراجی ها و عید آن سال, بوی غریب پاییز, رازها و روزها, پنجمین خورشید, فاصله‌ها
سراب, نیاز و … ایفای نقش کرد.

بیوگرافی و اینستاگرام پندار اکبری

بیوگرافی بازیگر نقش سعید در سریال گاندو

پندار اکبری در سریال گاندو ۱ و ۲ در نقش سعید شهریاری یکی از ماموران امنیتی را بازی میکند و عضو تیم امنیتی می باشد. بازیگران ثابت سریال گاندو عبارتند از:  داریوش فرهنگ, خسرو شهراز, مجید نوروزی در نقش رسول, علی افشار در نقش داوود, اشکان دلاوری در نقش فرشید و وحید رهبانی در نقش محمد, سوگل طهماسبی در نقش عطیه, نسرین نکیسا مادر محمد, سید محمدجواد طاهری ، علی نعمت اللهی, مهدی عبادتی, ناصر هاشمی ,حمید متقی پور, امیرحسین ابراهیمی, عباس محمدی, محبوبه صادقی و … از بازیگران ثابت گاندو هستند.

همچنین ببینید: بازیگر نقش داوود در سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی

بیوگرافی ماموران امنیتی سریال گاندو

وضعیت ازدواج و همسر پندار اکبری

وی تاکنون ازدواج نکرده و خبر یا عکسی در این مورد در رسانه یا فضای مجازی را منتشر نکرده و مجرد میباشد.

پیج اصلی اینستاگرام

صفحه شخصی این بازیگر با آیدی pendarakbari فعال است که میتوانید با فالور کردن تصاویر شخصی و هنری بیشتری از ایشان را در اینستاگرام که جدیدترین عکس های اوست را مشاهده کنید.

عکس جدید پندار اکبری و پدرش

عکس جدید پندار اکبری بازیگر با پدرش

فیلم ها و سریال های این بازیگر

دختری به نام آهو
زمزمه مجبت
تلاش
عید آن سال
نوعروس
بوی غریب پاییز
طفلان مسلم
رازها و روزها
پنجمین خورشید
فاصله‌ها
سراب
معراجی‌ها
نیاز

نظرات