خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال معراجی ها

0

سریال “معراجی ها″، سریال ایرانی به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است. این سریال در ژانر طنز-جنگی در سال ۹۳ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “معراجی ها” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال معراجی ها

 

خلاصه داستان

سریال “معراجی ها” روایتگر چند جوان دانشجو است که با دفن شهدا گمنام در صحن دانشگاه خود مخالفت می کنند. قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند….

داستان سریال معراجی ها

این مجموعه تلویزیونی به که ساخته ی “مسعود ده نمکی” است، در ادامه فیلم سینمایی “معراجی‌ها” تولید شده‌ و اگرچه نام مشابهی دارند ولی اکثر عوامل و فیلمنامه متفاوت هستند و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

 

اسامی بازیگران سریال معراجی ها

اسامی بازیگران سریال معراجی ها

 

دیگر عوامل

كارگردان: مسعود ده‌نمكی، تهيه كننده: سيد محمود رضوی، مدير توليد: مرتضی متولی، مدير تصويربرداری: فرشاد گلسفيدی، صدا بردار: مرتضی اصلان‌زاده، طراح صحنه و لباس: حميد شهيری، طراح گريم: مسعود ولدبيگی، دستيار اول كارگردان: نورالدين گودرزی، مدير برنامه ريزی: فهيمه كمالی، منشی صحنه: زهرا تحقيقی، عكاس: بابك برزويه، مدير روابط عمومی: الهه گودرزی.

 

زمان پخش سریال معراجی ها

سریال “معراجی ها” قرار است از چهارشنبه (مصادف با ۸ مرداد) راس ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۱:۳۰، ۰۹:۴۵ و ۱۵:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات