بازیگر نقش داوود در سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری

0

بازیگر نقش داوود در سریال گاندو+عکس علی افشار در سریال گاندو نقش داوود را بازی می کند بیوگرافی بازیگر نقش داوود در سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی و عکس جدید علی افشار بازیگر نقش داود در سریال گاندو را در این بخش با جدیدترین عکس ها و فیلم ها و سریال های وی و آیدی اینستاگرامش را در مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش داوود در سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی و عکس جدید داود در سریال گاندو

بیوگرافی علی افشار بازیگر نقش داوود در سریال گاندو کیست؟

سریال گاندو سریال پر طرفدار جاسوسی و امنیتی به کارگردانی جواد افشار است و بازیگر نقش داوود نظر مخاطبان را به خود جلب کرده که در ادامه به معرفی بازیگر این کاراکتر میپردازیم.

علی افشار متولد اردیبهشت ۱۳۷۵ در تهرانبازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است، علی افشار پسر جواد افشار کارگردان معروف سینما و کارگردان سریال گاندو است

یک خواهر به نام ناهید دارد که او نیز در عرصه بازیگری فعالیت دارد و سریال گاندو ۲ با نام لوتی ساخته شده و مشخص نیست که علی افشار نیز در این فصل حضور دارد یا نه.

بازیگر نقش داود در سریال گاندو کیست؟ + بیوگرافی

سوابق بازیگری

وی تاکنون در چند کار پدرش به همراه خواهرش ناهید حضور داشته و به تازگی نیز در سریال گاندو به کارگردانی پدرش در نقش داود بازی کرده است

از جمله فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده میتوان به سریال کیمیا در نقش امین  و فیلم  گل یا پوچ و اروند ساخته‌ی آذربایجان راهی که جشنواره‌ی فیلم فجر نیز حضور داشت و همچنین سریال روزهای زیبا و فیلم رایزن عشق به کارگردانی جواد افشار در کنار مرحوم حسن جوهرچی و لعیا زنگنه و .. اشاره کرد.

پیج اصلی اینستاگرام علی افشار

_aliafshar_

گفتنی است که گاندو نام مجموعه تلویزیونی در ژانر اجتماعی، اکشن و امنیتی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد

بیوگرافی علی افشار بازیگر نقش داوود در سریال گاندو کیست؟

بیوگرافی بازیگر نقش داود در سریال گاندو

حالا گاندو ۲ با نام سریال لوتی در سال ۹۹ ساخته شده و قرار است در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود. لازم به ذکر است که این سریال بعد از حدود دو سال از شبکه آی فیلم فارسی در ۱۵ اسفند ۹۹ بازپخش شد.

 

گاندو ۲ نام سری دوم مجموعه تلویزیونی گاندو محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. این سریال در قالب امنیتی و اجتماعی است که نخستین قسمت آن در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی پخش شد.

پخش این مجموعه به دلیل اعتراض برخی از مسئولین دولت دوازدهمِ حسن روحانی متوقف شد و قرار شد که ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اسلامی ایران پخش شود و سرانجام نیز از ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در شبکه سه، به روی آنتن رفت.

داستان سریال

این سریال دربارهٔ اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای است و به موضوعاتی چون نوسانات نرخ ارز با دخالت سفارت انگلیس و برخی مدیران سابق بانک مرکزی و تلاش سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا برای نفوذ در سرویس امنیتی ایران می‌پردازد.

بیوگرافی علی افشار بازیگر نقش داوود در سریال گاندو کیست؟

از بازیگران اصلی این سریال که بازی کردند ،میتوان به داریوش فرهنگ (حسین عبدی), وحید رهبانی (محمد – نقش اصلی و عضو تیم امنیتی)
پیام دهکردی (مایکل هاشمیان – خبرنگار دورگه ایرانی آمریکایی و جاسوس), فرهاد قائمیان (ساعد بهرامی), علیرام نورایی (فرهاد حقی (مهران عربی), کمند امیرسلیمانی (مهتا سلطان‌آبادی), لیلا اوتادی (فهیمی – مأمور امنیتی) ,سارا خوئینی‌ها (مرجان شرفی), پندار اکبری (سعید شهریاری), مجید نوروزی (رسول), عرفان ابراهیمی (امیر بهادری), سوگل طهماسبی (عطیه زن محمد و کارمند وزارت امور خارجه), کامبیز دیرباز (محسن), ناره گریگوریان (فرزانه ناصری یا همان یگانه صالحی – نامزد مایکل و خواهرزاده آیدین), آیدا جعفری (مأمور امنیتی), حمید متقی (علی) و … اشاره کرد.

عکس جدید علی افشار

علی افشار پسر جواد افشار

اینستاگرام علی افشار

نظرات