بیوگرافی و عکس های جدید صهبا شرافتی | بازیگر نقش روناک در سریال نون خ ۲

0

صهبا شرافتی، بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون ایران است. او تاکنون در اثار زیادی بازی نکرده است و اکنون با بازی در سریال “نون خ ۲” به شهرت رسیده است. شرافتی به تازگی در سریال “نون خ ۲” بازی کرده است که هم اکنون از شبکه یک سیما به روی انتن می رود. به همین مناسبت، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی صهبا شرافتی گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید صهبا شرافتی

 

بیوگرافی صهبا شرافتی

صهبا شرافتی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون در مهر ۱۳۷۹ در تهران متولد شد. به دلیل تشابه اسمش با صبا اشتباه گرفته می شود. اما اسم او معنای متفاوتی با اسم صبا دارد. صهبا اسمی است دخترانه که دارای ریشه عربی می باشد. این اسم به معنای سرخ و سفید است و گاه شراب انگوری هم معنی می شود.

 

سالهای فعالیت

صهبا در آثار شناخته شده زیادی بازی نکرده است. او برای اولین بار با بازی در سریال “نون خ ۲” به قاب تلویزیون ملی ایران آمد. در این سریال در کنار بازیگران بسیار توانایی به ایفای نقش پرداخته است.

صهبا شرافتی در نون خ 2

وی در این سریال بر خلاف شایعات ساختگی در نقش کژال بازی نکرده و با یک نقش جدید به نام روناک به این سریال امده است. او در این سریال در کنار سعید آقاخانی، سیروس میمنت،شقایق دهقان، حمیدرضا آذرنگ و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

همسر صهبا شرافتی

تاکنون اطلاعاتی مبنی بر ازدواج صهبا شرافتی اعلام نشده و هیچ اطلاعی از وضعیت تاهل ایشان در دسترس نیست.

صهبا شرافتی و همسرش

 

صفحه اینستاگرام

صفحه اینستاگرام صهبا sahba_sherafati می باشد. او عکسهای شخصی خود و دیگر عکسهای را که کنار بازیگران سریال “نون خ” گرفته است را در صفحه اینستاگرام شخصیش به اشتراک گذاشته است.

 

مجموعه های تلویزیونی

  • نون خ ۲

 

دیگر عکس های صهبا شرافتی

صهبا شرافتی در سریال نون خ 2

 

عکس صهبا شرافتی

 

عکس صهبا شرافتی

 

عکس صهبا شرافتی

 

عکس صهبا شرافتی

 

عکس صهبا شرافتی

 

جشن تولد صهبا شرافتی

 

عکس صهبا شرافتی

 

عکس صهبا شرافتی

با ما همراه باشید.

 

نظرات