بیوگرافی رویا شریف بازیگر و تهیه کننده و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

0

“رویا شریف”، تهیه کننده سینما و بازیگر است, او پیش از این در سریال بهشت گمشده و فیلم مجرد ۴۰ ساله و فیلم اکباتان بازی کرده است. با زندگینامه و «بیوگرافی رویا شریف» به همراه عکس های شخصی و هنری و اینستاگرام و سوابق هنری و فیلم ها و سریال های او آشنا شوید.

بیوگرافی «رویا شریف» تهیه کننده و بازیگر و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

بیوگرافی رویا شریف

حرف تازه – رویا شریف تهیه کننده ،زاده ۱۶ فروردین ۱۳۵۸ در تهران, بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است, او در فیلم ها و سریال های پر مخاطبی چون سریال بهشت گمشده و مجرد ۴۰ ساله و اکباتان بازی کرده است.

سوابق بازیگری

خانم شریف از بازیگران با سابقه تئاتر و سینما و تلویزیون محسوب میشود که در آثاری چون سریال بهشت گمشده و فیلم مجرد ۴۰ ساله و فیلم اکباتان و عملیات مهد کودک و… ایفای نقش کرده است. اما بیشترین حضور او در عرصه هنر در زمینه تهیه کنندگی سینما است. او میگوید: فیلمهای شاد میسازم به نظر من تزریق شادی به جامعه هم سود مادی و هم سود معنوی دارد و اصلا به همین دلیل ما به سراغ ساخت فیلمهای شاد میرویم.

زندگینامه رویا شریف تهیه کننده سینما و تلویزیون

همسر رویا شریف کیست

درباره زندگی شخصی و وضعیت ازدواج و همسر وی اطلاعی در دست

سوابق تهیه کنندگی

رویا شریف علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز سالهاست کار میکند و فیلم ها و سریال هایی چون در مدت معلوم و ما خیلی باحالیم و … در قامت تهیه کننده ظاهر شده است.

فیلمشناسی رویا شریف

بازیگر: بهشت گمشده (۱۳۹۷)
مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)
اکباتان (۱۳۹۰)

تهیه کننده: ما خیلی باحالیم (۱۳۹۶)
در مدت معلوم (فی المدت المعلوم) (۱۳۹۳)
عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)
اکباتان (۱۳۹۰)

رویا شریف که به رامبد جوان اعتراض کرد کیست

اینستاگرام رویا شریف

رویا شریف، در فروردین ۱۴۰۰ به پخش فصل هفتم برنامه خندوانه با اجرای  رامبد جوان با لباس سامورایی رامبد جوان که جزئی از فرهنگ مردم ژاپن است اعتراض کرده نوشت:

باسلام و تاسف فراوان؛

جناب رامبد جوان:

واقعا متاسفم که بی برنامگی و هجو، جنابعالی را به جایی رسانده که یک برنامه کامل را به مسخره کردن فرهنگ غنی و شرافت اصیل سامورایی (بدون کم‌ترین تحقیق) اختصاص داده‌اید. قطعا از شما شکایت رسمی (هم در محاکم قضایی و هم به مدیر شبکه نسیم، آقای احسانی) خواهیم کرد و شما و آقای احسانی، باید پاسخگوی این بی‌حرمتی بی‌شرمانه به فرهنگ غنی یک کشور اصیل باشید.

بحث اصلی من انسانیت و شرافت است. به نظر من ما به عنوان انسان‌هایی که در این کره خاکی در کنار دیگر افراد زندگی می‌کنیم، نباید به فرهنگ غنی و شریف یک ملت که فرهنگِ احترام‌شان به هم‌نوعان، زبانزد عام و خاص است، توهین کنیم، اگر کسی ایران و ایرانی و به طور خاص لباس یکی از اقوام ایرانی را مورد بی احترامی قرار دهد، ما ناراحت نمی‌شویم؟

شریف درباره پیگیری شکایت خود خاطرنشان کرد: منتظر هستم تعطیلات به پایان برسد و حتما آن زمان شکایت خود را به صورت رسمی پیگیری خواهم کرد و در صورت رسیدگی نشدن به این شکایت، ظرف چند روز آینده یک کپی از برنامه دانلود شده شب گذشته را به سفارت ژاپن در ایران تحویل خواهیم داد. قطعا آن‌ها پاسخ رسمی از تلویزیون خواهند خواست.

گفتنی است که رامبد جوان در برنامه خندوانه در آیتم‌هایی طنز به سراغ سامورایی‌های ژاپنی رفت و در این برنامه میثم درویشان‌پور کمدین خندوانه به همراه دیگر افراد لباس‌های سامورایی به تن داشته و آیتم‌های طنزی را اجرا می‌کردند.

اینستاگرام

پیپی به نام ایشسان یافت نشد، اگر صفحه اینستاگرام این چهره را میدانید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

نظرات