ساعت پخش و تکرار فصل هفتم خندوانه (خندوانه ۷) و زمان بازپخش

0

فصل هفتم خندوانه از اسفند ۹۹ همزمان با عید مبعث به روی آنتن شبکه نسیم رفته و در این بخش به زمان دقیق و (ساعت پخش و تکرار) فصل هفتم خندوانه و (زمان) بازپخش خندوانه ۷ می پردازیم.

ساعت پخش و تکرار فصل هفتم خندوانه (خندوانه 7) و زمان بازپخش مشخص شد

ساعت پخش و تکرار فصل هفتم خندوانه

سری و فصل هفتم خندوانه به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی علی احمدی با دکوری جدید از شب عید مبعث ساعت ۲۳ به روی آنتن این شبکه رفته و جناب خان نیز در این سری حضور دارد..

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم اعلام کرد که سری هفتم برنامه «خندوانه» همزمان با شب عید مبعث ۲۰ اسفند پخش می‌شود. رامبد جوان مجری و کارگردان “خندوانه” با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی نوشت: «ما برگشتیم با فصل هفتم خندوانه و کلی دلتنگی… چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۱ شب از شبکه نسیم با ما باشید.»

سری هفتم «خندوانه» همانند سری‌های پیشین روزهای آخر هفته از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

همچنین محمد بحرانی صداپیشه «جناب‌خان» با انتشار عکسی از این عروسک که در فصل‌های پیشین این برنامه نیز حضور داشت، نوشت: «به نام خدای بزرگ. الهی به امید تو. از فردا شب چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه هر هفته خندوانه ساعت یازده شبکه نسیم

همچنین ببینید: نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد + عکسهای دختر رامبد جوان

زمان بازپخش و تکرار خندوانه ۷

فصل هفتم خندوانه ۷ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۳ پخش میشود و تکرار آن روز بعد در ساعت های ۷ ، ۱۱ و ۱۶ بازپخش می شود که میتوانید تماشا کنید

سری هفتم این برنامه با انرژی کمتری اجرا میشود و بیشتر کابران به آن انتقاد کردند و گفتند که مانند سری های قبل نیست. رامبد جوان قسمت اول و دوم خندوانه ۷ را با نیما شعبان نژاد و علی صبوری و خوانندگی جناب خان به روی آنتن رفت.

نظرات