بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ کیست بیوگرافی و عکس جدید جنجالی

1

بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ کیست بیوگرافی و عکس جدید جنجالی

بیاینا محمودی «بازیگر نقش شارلوت» در سریال گاندو ۲ است که پیش از این به عنوان معلم زبان انگلیسی و هنرجوی موسیقی فعالیت می کرد. او مسلمان نیست و از ایرانیان ارمنی و مسیحی است. برخى نوشته‌اند که شخصیت اصلی شارلوت با کایلى مور گیلبرت معادل است که چندى پیش با سه زندانى ایرانى مبادله شد. در ادامه با بیوگرافی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ آشنا شوید و ماجراها و حواشی وی را در اینجا بخوانید.

سکوت بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو شکست

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در گاندو‌۲ با انتشار استوری ای نوشت: دوستان عزیز من دو رگه نیستم. ارمنی و مسیحی ام. ایران به دنیا آمده ام و از ارامنه ساکن ایران هستم.

فامیلی من شبیه فامیلی ارامنه نیست چون در قدیم و در زمان ثبت اسامی، اسامی ارامنه برای فارسی زبانان سخت و غیرمتعارف بود، مجبور به تغییر دادنش شدند.

بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2 کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی بیاینا محمودی

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ کیست

بیاینا محمودی بازيگر نقش شارلوت در گاندو ٢ بازیگر ارمنی تبار است و از بازیگران بی حجاب این سریال محسوب میشود. او دهه ۱۳۷۰ در تهران است که نقش بازیگر زن خارجی یا همان شارلوت والر را در سریال گاندو بازی می‌کند.

سریال گاندو ۲ از اسفند ۹۹ آغاز شده هم اکنون از شبکه آی فیلم در حال پخش است و بازیگر نقش شارلوت نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است.

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2 کیست

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو که با پوشش و حجابی متفاوت در سریال گاندو حضور داشت درباره دلیل بی‌حجاب بودن شخصیت شارلوت در این مجموعه توضیح داد. بازیگر نقش شارلوت با بازی در سریال گاندو به خوبی دیده و درخشیده شد.

بیاینا محمودی که از بازیگران غیر مسلمان و اقلیت فصل دوم «گاندو» بود، در برخی صحنه‌های خارج از ایران یا درون سفارت انگلیس حجاب نداشت.

شروع بازیگری از تئاتر تا شارلوت گاندو

خانم محمودی بازیگر را از تئاتر آغاز کرده، اما شغل اصلی او معلمی زبان انگلیسی و موسیقی می باشد. او علاوه بر بازیگری در موسیقی نیست دستی دارد و حوزه موسیقی تئاتر نیز کار کرده است

سوابق بازیگری

محمودی از بازیگران تئاتر بوده و چند سالی است بطور حرفه ای وارد بازیگری شده و تاکنون چند نمایش رو به خوبی اجرا کرده است.

او علاوه بر بازیگری، در حوزه موسیقی تئاتر نیز فعالیت دارد

از جمله نمایش هایی که در آنها نقش آفرینی کرده میتوان به آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی بینم، پایان بازی و آندورا و … میتوان اشاره کرد که بسیار خوش درخشیده ، تا جایی که نظر عوامل سریال گاندو ۲ را به دلیل تسلط بر هنر بازیگری و زبان انگلیسی جلب کرده است و برای ایفای نقش مهم شارلوت انتخاب شده است

بیوگرافی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲

بیوگرافی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲

ایشان در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی و فیلم کوتاه تردید رقم خورد و با سریال گاندو ۲ وارد تلویزیون شد و اولین تجربه خود را در یک سریال تلویزیونی به نمایش گذاشت.

او یکی از بازیگران اصلی فصل دوم سریال گاندو ۲ را بر عهده دارد و از بازیگران جدید گاندو در فصل دو هست که در کنار پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان، در نقش شارلوت ظاهر شده و به خوبی انگلیسی صحبت می کند.

سریال مجموعه و سریال گاندو ۲ با نام موقت سریال لوتی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی محصول موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است که از اسفند ۹۹ و در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه ۳ پخش شد و در آن بازیگرانی همچون شهرام قائدی, حسن میرباقری, محمد مختاری, امیریل ارجمند, شهرزاد کمال زاده, به همراه بهمن دان, حسن اسدی, سارا منجزی پور, رضا هاشمی, سیدمحمد نصر, عارفه لک, ستاره قطبی, کامو آبرام, امیر آرام, بهنود محمدی, مرتضی علی آبادی, پیمان دارابی با هنرمندی: شاهد احمدلو، حسین پارسایی و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان و تعداد زیادی از بازیگران تئاتر به ایفای نقش پرداخته ان

بیوگرافی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های پیام دهکردی بازیگر

ازدواج و همسر

درباره وضعیت متاهل و مجرد بودن وی اطلاعاتی در دست نیست

مترجم زبان انگلیسی

بیاینا محمودی به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و علاوه بر بازیگری معلم نیز هست و مترجم برجسته زبان نیز می باشد.

گفتنی است که سریال گاندو یک سریال جاسوسی – امنیتی است که فصل اول سال گذشته به اتمام رسید و بسیار پر مخاطب بود و حالا فصل دوم آن روی آنتن شبکه سه در نوروز ۱۴۰۰ رفته است.

بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2 کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی بیاینا محمودی

اینستاگرام بیاینا محمودی

صفحه شخصی وی با آیدی beaina.mahmoudi فعال است، اما بیشتر تصاویر و عکس های او در اینیتاگرام، مربوز به کارهای هنری او بوده و از زندگینامه و زندگی شخصی او اطلاعاتی در دست نیست.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ کیست بیوگرافی و عکس جدید جنجالی

  1. علی گفت:
    4
    1

    میشه بگید چرا بی حجاب بازی میکنه

نظرات