اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لوتی (گاندو ۲) با نقش + زمان پخش و داستان

0

“سریال لوتی” ، یا “سریال گاندو ۲″، سریال جدید شبکه ۳ برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ می باشد. در ادامه معرفی کامل و زمان پخش ، داستان و “بازیگران سریال لوتی یا سریال گاندو ۲” به همراه اسامی و بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی و «سریال لوتی» را با عکس های پشت صحنه و عوامل و لیست کامل بازیگران به اطلاع شما میرسانیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لوتی (گاندو 2) با نقش + زمان پخش و داستان

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لوتی

لیست بازیگران سریال گاندو ۲ : خسرو شهزاد و … لیست اسامی بازیگران این سریال گاندو ۲ عبارتند از:

وحید رهبانی در نقش محمد
داریوش فرهنگ
لیلا اوتادی نقش سارا
سارا خویینی‌ها نقش تینا
علیرام نورایی نقش فرهاد
آزیتا ترکاشوند نقش گلی ثابتی
نگار عابدی نقش ثریا
خسرو شهراز
پندار اکبری نقش سعید
عرفان ابراهیمی نقش امیر
مجید نوروزی نقش رسول
علی افشار نقش داوود
اتابک نادری
سارا محمدی
نیلوفر شهیدی نقش سیما عزیزی
علیرضا نظری

و …

موضوع و خلاصه داستان سریال لوتی

لوتی سریالی است که که در ژانر امنیتی جاسوسی به کارگردانی جواد افشار برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ انتخاب شد.

داستان این سریال، داستان درباره انتخابات آمریکاست.تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

پخش گاندو ۲ در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه ۳

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما گفت: با توجه به اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای که در اواخر سال گذشته و از زمان شیوع ویروس کرونا در مسیر تولید سریال‌های نوروزی و رمضانی شبکه سه رخ داد، از ابتدای امسال سه گزینه برای نوروز ۱۴۰۰ درنظر گرفتیم و تولید همزمان هر سه سریال آغاز شد تا هم حق انتخاب داشته باشیم و هم اینکه در صورت وقوع اتفاقات پیش‌بینی نشده، گزینه‌های جایگزین برای آنتن داشته باشیم.

این سریال در قالب اجتماعی امنیتی است که اولین قسمت آن از ۱ فروردین ۱۴۰۰ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مهدی امینی پخش خواهد شد.

خسرو شهزاد بازیگر مجموعه لوتی

خسرو شهزاد بازیگر لوتی

خسرو شهزاد گفت: در حال حاضر مشغول بازی درسریال لوتی هستم و بنا به برنامه ریزی‌های انجام شده به احتمال فراوان تا فروردین سال آینده مشغول این پروژه خواهم بود، با توجه به طولانی بودن مدت ساخت پروژه هنوز زمان مشخصی درباره پخش اثر اعلام نشده و به احتمال فراوان پخش اثر تا سال آینده به طول خواهد انجامید.

بعد از سریال سیاوش به جمع بازیگران اضافه شدم، در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می کنم، نقش پدر یک خانواده که چالشهای متفاوتی را از سر می‌گذراند.

این بازیگر باسابقه تئاتر و سینما ادامه داد: لوتی از جمله آثار خوبی است که افتخار حضور در آن را پیدا کرده‌ام، جواد افشار به خوبی همچون سایر آثارش در این سریال هم با دقت پیش می رود و از جمله کارگردانان بسیار وسواس و دقیق است و  خوشبختانه در پشت صحنه سریال تمامی نکات بهداشتی به طور کامل و سختگیرانه رعایت می شود.

نظرات