خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال زنگ آخر

0

“زنگ آخر″، سریال ایرانی به کارگردانی نیما فلاح و تهیه کنندگی پروین شمشکی است. این سریال محصول سال ۱۳۸۱ و در ژانر درام و کمدی ساخته شده است. سریال زنگ آخر که اولین بار در سال ۸۱ از شبکه اول سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال زنگ آخر

 

خلاصه داستان

سریال “زنگ آخر” روایتگر ماجراهای طنز در یک دبیرستان پسرانه در دنیای غیر واقعی است. در این دبیرستان پسرانه، مدیر مدرسه‌ پس از تحویل گرفتن دبیرستان، قول می‌دهد تا پایان سال، آن محل را تبدیل به دبیرستانی نمونه کند و در این مسیر، رویدادها و ماجراهای مختلفی رخ می‌دهد.

داستان سریال زنگ آخر

نیما فلاح، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که بیشتر در عرصه بازیگری فعالیت دارد. اولین سریال تلویزیون خودش را تحت عنوان “زنگ آخر” کارگردانی کرد. لازم به ذکر است وی همسر سحر ولدبیگی (بازیگر) و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است.

 

اسامی بازیگران سریال زنگ آخر

اسامی بازیگران سریال زنگ آخر

 

دیگر عوامل

کارگردان: نیما فلاح، نویسندگان: کاظم شهبازی، محمدرضا عرفانی و امیر تهرانچی، تهیه کننده: پروین شمشکی،  مدیر فیلمبرداری: فریدون مسروری، سرپرست تدوین: سید وحید حسینی و سید منظور بنی هاشمی، طراح گریم: نریمان محتشم، طراح صحنه: محمد حمزه، طراح لباس: پروانه قاسمیان، صدابردار: بهروز معاونیان و ناصر انتظاری.

نظرات