بیوگرافی و عکس های جدید آرزو کریمی زند | بازیگر سریال روزهای آبی

1

آرزو کریمی زند، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او که بیشتر در تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد، کمتر بر روی پرده سینما دیده شده است. حالا با خبر پخش سریال “روزهای آبی”، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی آرزو کریمی زند گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید آرزو کریمی زند | بازیگر سریال روزهای آبی

 

بیوگرافی آرزو کریمی زند

آرزو کریمی زند، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. او دانش آموخته کارشناسی رشته بازیگری از دانشگاه هنر است. او علاوه بر بازیگری، تجربه نویسندگی و کارکردانی نیز دارد.

 

سالهای فعالیت

کریمی زند از سال ۸۷ فعالیت خودش را با تئاتر آغاز کرد، او تاکنون در نمایش های بسیاری روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش های “میراث یک قتل” به کارگردانی آرش ماهان کیا اشاره کرد. او همچنین کارگرانی نمایش «بازماندگان» نوشته مشترک علیرضا پاکزاد، آرزو خلیلی بر عهده داشته است

 

 

بیوگرافی آرزو کریمی زند

“آفاق السلطنه” به کارگردانی سیدمحسن میرهاشمی، “آخرین باران بهاری” به کارگردانی محمد لارتی، “خداحافظ” به کارگردانی مسعود منقچی، “آوانتاژ” به کارگردانی کامران شهلایی و محمد لارتی، “اعترافات چند بزرگوار” به کارگردانی امیر اسماعیلی و “تجربه های اخیر” به کارگردانی امیررضا کوهستانی اشاره کرد.

بازیگر نقش مونس در روزهای آبی کیست

اولین حضور حرفه ای کریمی زند در تلویزیون، بازی در سریال “روزهای آبی” به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی است. داستان این سریال پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند.

بیوگرافی آرزو کریمی زند

و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آنها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد.  کریمی زند در این سریال در نقش “مونس” در کنار بازیگرانی چون اکبر عبدی، ایرج نوذری، فریبا متخصص ظاهر شد.

 

همسر آرزو کریمی زند

ایشان مجرد می باشند و ازدواج نکردند.

 

سریال و مجموعه های تلویزیونی 

  • روزهای آبی (۱۳۹۹)

فیلم شناسی آرزو کریمی زند

پیج اینستاگرام آرزو کریمی زند

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی arezoo.karimizand در اینستاگرام فعال است.

دیگر عکس های ارزو کریمی زند

عکس جدید آرزو کریمی زند

عکس جدید آرزو کریمی زند

عکس جدید آرزو کریمی زند

عکس جدید آرزو کریمی زند

عکس جدید آرزو کریمی زند

اختصاصی از مجله اینترنتی “حرف تازه

با ما همراه باشید.

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید آرزو کریمی زند | بازیگر سریال روزهای آبی

  1. گودیش گفت:
    4
    1

    خدایی اگه راهی هست من با خانم کریمی ارتباط بگیرم کمک کنید چون نیتم خیر هستش و میخوام با ابشان در صورت موافقت ازدواج کنم. ممنونم

نظرات