مزایای استفاده از سرور ترید در انجام معاملات ارز دیجیتال

0

با توجه به بحران های پیش آمده در کشور برای انجام معاملات ارزی کاربران با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند. استفاده از سرور های مجازی در ترید موجب بالا رفتن سرعت کار و تضمین برای جلوگیری از قطع شدن ناگهانی و حفظ اکانت شما خواهد بود. دسترسی و استفاده از این سرور ها بسیار کار ساده ای ست که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

 سرور ترید

ترید چیست؟

ترید در اقتصاد به معنای تجارت است. هر معامله ای که بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صورت بگیرد ترید نام دارد. منظور از تجارت خرید و فروش اوراق بهادار است در واقع ترید در بازار امروزه به معنی پرداخت کردن ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال است.

 

تریدر کیست؟

شخص معامله گری که در بازارهای مالی خرید و فروش هر نوع دارایی مالی را انجام می دهد، تریدر نام دارد. بزرگترین تفاوت تریدرها با سرمایه گذاران در مدت زمانی ست که آنها ارز دیجیتال را خریداری و نزد خود نگهداری می کنند، سرمایه گذاران اصولا زمان طولانی برای خرید و فروش در نظر میگیرند اما تریدر ها تمایل دارند این مدت زمان کوتاه تر باشد.

 

چه نوع ارزهایی قابل ترید کردن هستند؟

ارزهای مختلفی برای ترید کردن وجود دارد در واقع بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و سایر ارزهای دیگر قابل ترید کردن هستند.

 

کجا برای ترید کردن مناسب است؟

بیشتر معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی ها انجام می شوند. صرافی های متمرکزی همچون باینس، کوین بیس، کراکن و کریپ تویا. اما یک مشکل در انجام این معاملات وجود دارد و آن این است که ثبت نام و کار کردن با آی پی های ایران به دلیل وجود تحریم ها و بحران های اقتصادی در این صرافی ها غیر ممکن شده است. برای رفع این مشکل بعضی افراد به استفاده از وی پی ان ها روی آوردند که متاسفانه این  مورد هم مورد اعتماد نیست زیرا با تغییر آی پی و غیر فعال شدن وی پی ان ممکن است اکانت شما مسدود شود.

سرور ترید

 ترید کردن در ارزهای دیجیتال

 

 کدام سرور مجازی برای ترید کردن مناسب است؟

برای رفع مشکلی که در بالا به آن اشاره شد و همچنین جلوگیری از مسدود شدن اکانت و دارایی هایتان، باید از یک سرور مجازی با آی پی ثابت استفاده کنید. کار کردن با سرور مجازی با آی پی ثابت استفاده کنید. کار کردن با سرور مجازی اصلا سخت نیست زیرا سرور مجازی با ویندوز مورد علاقه ی شما نصب خواهد شد و سپس با ریموت زدن به سرور و دریافت آی پی ثابت می توانید با خیال راحت ترید کنید.

سرور ترید

با استفاده از سرور مجازی دیگر نگران قطع شدن و اختلالات وی پی ان ها نباشید، زیرا امن ترین و قابل اعتماد ترین راه ترید کردن ارزهای دیجیتال در صرافی های خارجی استفاده از یک سرور مجازی پرسرعت یا  VDS می باشد. سرور ترید برای کار کردن با تمام صرافی های خارجی می باشد.

در صورتیکه به صورت تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید. خرید سرور ترید از مجموعه سرور بورس بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و … می باشد. مراحل سفارش و تحویل سرور در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و کاملا آنلاین خواهد بود.

 

مزیت های استفاده از سرور مجازی در ترید

همانطور که مستحضر هستید به دلایل مختلفی از جمله تحریم و بحران های اقتصادی، صرافی باینس که یک صرافی شناخته شده و معتبر است؛ امکان هرگونه خرید و فروش ارز دیجیتال را برای کشور ما مسدود کرده است.

بنابراین توسط یک سرور مجازی پرسرعت VPS می توانید به صورت کاملا امن ترید کنید. اگر بخواهیم به زبان ساده تر سرور مجازی را تعریف کنیم باید بگوییم در واقع این سرورها مانند یک کامپیوتر هستند که کنترل آن دست کشور آلمان است. شما می توانید به سهولت توسط موبایل خود به این کامپیوتر دسترسی داشته باشید و تمامی امورات خود را انجام دهید. از مزیت های دیگر VPS ها سرعت بالای آن نسبت به  VPN ها ست. شایان ذکر است به این نکته اشاره کنیم که هنگام استفاده از VPS ها به هیچ وجه ارتباط شما قطع نخواهد شد و همچنین تحت امنیت بالا ترید می کنید.

 سرور ترید

 دسترسی آسان به سرور مجازی

 

ویژگی های سرور مجازی در ترید کردن

سرورهای مجازی یا همان VPS از پشتیبانی مناسبی برخوردارند و به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. موضوع دیگر اینکه شما با خاطری آسوده می دانید که فقط خودتان در حال استفاده از آن هستید. اگر مشکلی از نظر سخت افزاری برای شما به وجود آمد می توانید به راحتی سخت افزار VPS خود را تغییر دهید. اگر از نظر هزینه ای بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم باید بگوییم VPS ها هزینه ی بیشتری نسبت به وی پی ان در بر خواهند داشت اما از این موضوع غافل نشوید که این هزینه در برابر سرعت بالا و همچنین آی پی اختصاصی کاملا معقولانه است.

VPS چگونه ساخته می شود؟

شاید این موضوع برای شما مطرح شود که VPS ها با این همه قابلیت و مزیت چگونه و توسط چه کسی ساخته و مدیریت می شوند؟ در جواب گفت که ادمین شبکه یک سرور اختصاصی نصب می کند و پس از راه اندازی آن سرور اصلی را به بخش های کوچکتر تقسیم می کند و هر قسمت را به یک کاربر اختصاص می دهد.

این تقسیم بندی بر اساس نیاز کاربر و تعیین استفاده از منابع اختصاصی و مجزا انجام می شود. یکی از مزیت های داشتن سرور اختصاصی برای ترید کردن این است که فروشنده و یا میزبان طی پرداخت یک هزینه و تهیه ی سرور میتواند آن را به بخش های کوچکتری تقسیم کند و بدین ترتیب سود به دست آمده را چند برابر کند.

سرور های مجازی دقیقا مشخصاتی مشابه یک سیستم کامپیوتری دارند. آنها از رم، حافظه SSD، سیستم عامل لینوکس و ویندوز، CPU، پهنای باند و مدت زمان استفاده برخوردار هستند. در واقع با بالاتر رفتن مشخصات سیستم مجازی قطعا شما هم از کیفیت بالاتری برخوردار خواهید بود. توجه داشته باشید با توجه به نوع کارایی  که در نظر دارید سرور مجازی تعیین کنید. اگر برای یک ترید معمولی ارز می خواهید سرور تهیه کنید باید بگوییم نیازی به سرور خیلی پیشرفته نخواهید داشت و این موضوع می تواند از پرداخت هزینه های اضافی برای تهیه ی سرور مجازی جلوگیری کند.

سخن آخر

سرور بورس یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی مخصوص بورس در ایران و  کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت کشورهای مختلف اروپا نظیر آلمان، فنلاند، فرانسه، انگلیس و یا آمریکا و کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۲۷۷۲ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

نظرات