بیوگرافی و عکس های شهروز ابراهیمی بازیگر و همسرش + عکس های ازدواج و همسرش

0

بیوگرافی و عکس های شهروز ابراهیمی بازیگر

بیوگرافی شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی متولد چهارده اردیبهشت ۱۳۵۶ و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر هست، شهروز ابراهیمی از دوران نوجوانی هنگامی که در مقطع راهنمایی تحصیل می کرده به بازیگری علاقه مند شده و نخستین فیلم خود را با نام «آخر بازی» ساخته «همایون اسعدیان» در سال ۷۸ بازی کرده است و به فعالیتش ادامه داد. این بازیگر در ۸ دی ۱۴۰۰ خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و به جرگه متاهلین پیوست.

همسر شهروز ابراهیمی کیست

شهروز ابراهیمی ازدواج کرد

ابراهیمی در ۸ دی ماه ۱۴۰۰ خبر از ازدواجش داد و عکسی با همسرش منتشر کرده و نوشت:
ای در دل من میل و تمنا همه تو
وندر سر من مایه سودا همه تو
هرچند به روزگار در می نگرم
امروز همه تویی و فردا همه

شهروز ابراهیمی که حرفه اصلی اش بازیگری است، یک دوره آموزش بازیگری را در هنرستان صدا و سیما گذرانده است.

شهروز ابراهیمی

همسر شهروز ابراهیمی کیست

ابراهیمی در ۸ دی ماه ۱۴۰۰ خبر از ازدواجش داد و عکسی با همسرش منتشر کرده و نوشت:
ای در دل من میل و تمنا همه تو
وندر سر من مایه سودا همه تو
هرچند به روزگار در می نگرم
امروز همه تویی و فردا همه

عکس های ازدواج و همسر شهروز ابراهیمی

فیلم شناسی شهروز ابراهیمی

سریال ها

اولین شب آرامش ،

کارآگاهان،

مرگ تدریجی یک رویا ،

سال های مشروطه ،

عملیات ۱۲۵،

روزهای زیبا،

لطفا دور نزنیم ،

بی گناهان ،

خانه بی پرنده ،

کلاه پهلوی

سریال دولت مخفی ۱۳۹۳

سریال راه و بیراه

سریال خانواده دکتر ماهان

شهروز ابراهیمی

فیلم ها

تيك (۱۳۸۰)
آخر بازي (۱۳۷۹)
شب هاي تهران (۱۳۷۹)

مصاحبه با شهروز ابراهیمی

از سريال «خانه بي پرنده» و نقش «مهرداد» برايمان بگوييد که همکاري شما چگونه اتفاق افتاد؟

شهروز ابراهیمی : از سال هاي پيش با تهيه کننده سريال «اميرحسين شريفي» آشنايي داشتم و چندين کار به من پيشنهاد داده بود که بنا به دلايلي نتوانستم با آن ها همکاري کنم و در پي پيشنهادي از سوي او بازي در سريال را پذيرفتم. البته وجود آقاي شريفي برايم خيلي مهم بود و در کنار آن حضور «کاظم معصومي» نيز موثر بود. هنگامي که فيلم نامه اين فيلم را مطالعه کردم از نقش «مهرداد» خوشم آمد و بنابراين بازي در سريال را پذيرفتم.

مهرداد را در اين فيلم نامه چگونه ديديد؟

اين نقش به مرور زمان با توجه به نظرهاي تهيه کننده و کارگردان، در سکانس هايي که من بازي داشتم، پخته تر شد؛ يعني از روز اول با اين عزيزان مشورت مي کردم تا نقش متفاوت تر از ديگر نقش هايي باشد که تاکنون بازي کرده ام.

چه قدر قبل از شروع بازي در اين سريال در ارتباط با نقشي که قرار است ايفا کنيد، تحقيق کرديد؟

مهرداد نقشي است که ما به ازاي خارجي دارد و براي بازي در اين نقش تحقيق انجام ندادم و با داشته هاي ذهني خود به اين نتيجه رسيدم که عکس العمل ها و حس مهرداد را در مقابل آدم هاي مختلف که در داستان هستند به نمايش بگذارم، يعني چگونه با همسرم، زيبا، رفتار کنم و در عين حال سرکار خود با خواهرم چگونه برخورد کنم و در کنار آن هنگامي که به ملاقات پدر زيبا «سعيد نيک پور» مي روم چه رفتاري داشته باشم. سعي کردم تفاوت و ظرافت هاي نقش را در ارتباط با ديگران با ارايه حس هاي مختلف در آورم.

به نظر خودتان براي ايفاي نقش مهرداد توانسته ايد متفاوت بازي کنيد و موفق باشيد؟

براي کارهايم هيچ موقع نظر نمي دهم و نظر مخاطب را مي پرسم که برايم مهم است. براي مخاطب که بيننده سريال و بازي ام است احترام قايل هستم و نظرهاي مختلفي را دريافت مي کنم.البته به دليل مشغله کاري با مردم ارتباط زيادي نداشتم، اما شنيده ام که آن ها از سريال راضي بودند و شخصيت مهرداد را دوست داشتند. شما وقتي يک کار هنري انجام مي دهيد مخاطب هاي موافق و مخالف کار خود داريد که نسبت به بازي تان نظر مي دهند. کسي که در حال انجام يک کار هنري است نمي تواند بگويد که صد درصد همه مخاطب ها موافق کار او هستند و تاييدش مي کنند. من حتي براي انتقاد مخاطب خود نيز احترام قايل هستم.

فيلم نامه «شعله شريعتي» چه ويژگي هاي بارزي داشت؟

ويژگي فيلم نامه در اين بود که چندين داستان و موضوع را به موازات يکديگر پيش مي برد که قرار است در ادامه داستان با يکديگر تلاقي پيدا کند. ما با فيلم نامه کامل بازي کرديم زيرا نبود فيلم نامه کامل به بازي بازيگر لطمه وارد مي کند. البته در هنگام فيلم برداري کارگردان و تهيه کننده سکانس ها را روتوش مي کردند اما فيلم نامه از روز اول فيلم برداري کامل بود.

با نقش مقابل خود (ساميه لک) چه قدر تبادل نظر براي درآوردن نقش داشتيد؟

من با «ساميه لک» در سريال «مرگ تدريجي يک رويا» فريدون جيراني بازي داشتم و خوشحالم که در کنار او و استادان عزيزم «سعيد نيک پور»، «آهو خردمند» و «صدرالدين حجازي» توانستم بازي کنم. البته از هم بازي شدن با آقاي حجازي لذت بيشتري بردم زيرا در بيشتر سکانس ها با او هم بازي بودم.درباره هم بازي شدن با «ساميه لک» براي درآوردن نقش بايد بگويم که گاهي اوقات عکس العمل ها طبيعي و سرصحنه و در لحظه اتفاق مي افتد که اگر خوب از کار در نيايد کارگردان نظر مثبت خود را اعلام نمي کند و از آن سکانس رد نمي شود.

آيا قبل از شروع فيلم برداري دورخواني و تمرين داشتيد؟

بله، در همه کارها ما دورخواني و تمرين مي کنيم. ما بارها ديالوگ ها و ميزان سن ها را تمرين مي کنيم تا آن حسي که مدنظر کارگردان است در آيد.

کار «کاظم معصومي» را در نخستين تجربه سريال سازي اش چه قدر موفق ديديد؟

او کارگردان بسيار حرفه اي است و در سينما فيلم هاي خوبي ساخته است. به آقاي معصومي هميشه گفته ام که فيلم «دزد و نويسنده» اش را خيلي دوست دارم.در تلويزيون نيز با وجود اين که نخستين سريال خود را مي ساخت ، دکوپاژش در خدمت بازيگر بود و سعي مي کرد دکوپاژ رواني در کار داشته باشد و در راهنمايي ها و هدايت بازيگر، من از نظرهاي او استفاده مي کردم.

با توجه به پخش سريال هاي مختلف از شبکه هاي سراسري آيا «خانه بي پرنده» توانسته است موفق تر از آن ها عمل کند؟

هيچ زمان سريالي را که روي آنتن دارم، با ديگر سريال ها مقايسه نمي کنم زيرا شما از يک ديدگاه نمي تواني سريال خود را مقايسه بکني. زمان پخش، سريال در موفقيت يک سريال تاثيرگذار است و خيلي سريال ها روي آنتن رفته است که پرمخاطب بود اما عوامل آن حرفه اي نبودند، خيلي سريال ها نيز با وجود ساختار و عوامل حرفه اي مخاطب کمي داشته است.

چه شد که پا به دنياي بازيگري گذاشتيد؟

از دوران نوجواني هنگامي که در مقطع راهنمايي تحصيل مي کردم به بازيگري علاقه مند شدم و از همان دوران در گروه هاي تئاتري فعاليت خود را آغاز کردم و تاکنون به فعاليتم ادامه دادم. نخستين فيلمي که بازي کردم فيلم سينمايي «آخربازي» بود. در انتخاب نقش هايم عوامل گروه و فيلم نامه آن برايم اهميت دارد. البته نقش نيز مهم است علاقه مند هستم هميشه بازي کنم.

حرف آخر…

خوشحالم که در سريال «خانه بي پرنده» بازي کردم و باعث افتخارم بود که در خدمت تهيه کننده، کارگردان، بازيگران و ديگر عوامل اين سريال بودم. بازي در سريال «خانه بي پرنده» برايم خاطره بسيار زيبايي بود.

عکس های جدید شهروز ابراهیمی و همسرش

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی

نظرات