عدم توجه به درمان سرد مزاجی چه تبعاتی دارد؟

0

متاسفانه سرد مزاجی در مردان در حال حاضر یکی از مشکلات و دغدغه‌های زوجین محسوب می‌شود. این موضوع موجب نارضایتی جنسی شده و عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت. البته که میزان تمایلات جنسی افراد با هم متفاوت است و یکسان نبودن این تمایلات نشانه‌ای از سرد مزاجی در مردان نیست.  اما چه زمان باید احساس خطر کرد و برای درمان اقدام نمود؟

 درمان سرد مزاجی

زمانی که شریک جنسی برخلاف گذشته جذابیتی نداشته و این مسئله حداقل تا یک ماه ادامه داشته باشد، باید به متخصص مراجعه کرد. عوامل متعددی روی این مسئله دخالت دارند. مراجعه به پزشک معمولا برای آقایان کمی سخت است و آن‌ها به دلیل نداشتن زمان از مراجعه خودداری می‌کنند.

اما با کمک سامانه‌های مشاوره پزشکی از راه دور دیگر بهانه‌ای برای دریافت خدمات پزشکی باقی نمی‌ماند. یکی از این سامانه‌ها که به صورت آنلاین و تلفنی خدمات پزشکی و روانشناسی ارائه می‌‌دهد، دکتر سایناست. برای دریافت مشاوره جنسی از دکتر ساینا می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن مجموعه اقدام کنید.

چه عواملی بر سرد مزاجی در مردان تاثیرگذارند؟

به صورت کلی عوامل تاثیرگذار بر این مسئله، دلایل جسمی و روانی است. با توجه به نوع عوامل درمان متفاوتی پیشنهاد خواهد شد.

دلایل جسمی سرد مزاجی در مردان عبارت‌اند از:

۱-    کم‌خونی

۲-    اعتیاد به مواد مخدر یا الکل

۳-    بالا بودن هورمون پرولاکتین

۴-    اضافه وزن

۵-    مصرف برخی داروها

۶-    کمبود تستوسترون

۷-    ابتلا به برخی بیماری‌ها

همچنین دلایل روانی این مسئله شامل موارد زیر می‌شوند:

۱-    افسردگی

۲-    اضطراب

۳-    خستگی شدید

۴-    داشتن اختلاف با شریک زندگی

۵-    ترس از ناتوانی در ارضاء شریک جنسی

داشتن تجربه انزال زودرس، اختلال نعوظ، تغییرات نامناسب در فیزیک شریک جنسی و عدم آگاهی کافی در رابطه با مسائل جنسی می‌تواند این بی‌میلی جنسی را تشدید کند.

 

چرا نباید درمان سرد مزاجی در مردان را به تعویق انداخت؟

متاسفانه بسیاری از آقایان با وجود آگاهی به این مشکل برای درمان و حل آن اقدام نمی‌کنند یا از بیان آن احساس شرمساری می‌کنند. این در صورتی است که با تغییر سبک زندگی، تحت درمان یک متخصص بودن و کمک شریک زندگی می‌توان به این مسئله خاتمه داد. بهبود کیفیت روابط جنسی، به بهبود روابط عاطفی زوج کمک کرده و کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد. در صورت عدم حل سرد مزاجی در مردان، باید با یک افسردگی که در سطح خانواده به وجود می‌آید دست و پنجه نرم کرد. ضمن اینکه بسیاری از این مشکلات به جدایی ختم خواهند شد.

چطور سرد مزاجی در مردان را درمان کنیم؟

همانطور که در بخش علائم این اختلال بیان شد، روان و جسم در بروز سرد مزاجی در مردان تاثیرگذارند. به همین دلیل روش‌های درمانی متعددی با توجه به ریشه این مشکل ارائه می‌شود. به خاطر داشته باشید که هرگونه خود درمانی اشتباه است چرا؟ زیرا احتمال دارد دلایل این بیماری در شما ریشه روانی داشته باشد و با تجویز دارو به صورت خودسرانه درمانی حاصل نخواهد شد. با کمک دکتر ساینا شما می‌توانید به علل اصلی این عدم تمایل جنسی پی ببرید و فرآیند درمان را شروع کنید.

درمان سرد مزاجی

برای درمان سرد مزاجی در مردان چطور از مشاوره پزشکی دکتر ساینا استفاده کنیم؟

برای درمان سرد مزاجی در مردان، انتخاب با شماست. وبسایت یا اپلیکیشن، آنلاین یا تلفنی، متنی یا صوتی همه این موارد بستگی به راحتی شما دارد. با عضویت در سامانه می‌توانید تخصص مورد سلامت جنسی را انتخاب کنید. لیست متخصصین پزشکی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. با انتخاب گزینه مشاوره آنلاین یا تلفنی و پرداخت هزینه، درمان شما آغاز خواهد شد و پزشک در زمان مقرر با شما ارتباط برقرار می‌کند.

پزشکان و روانشناسان در طول دوره درمان شما را همراهی خواهند کرد و در هر زمان در دسترستان خواهند بود. بیش از ۴۵۰ پزشک در ۴۴ حوزه تخصصی با دکتر ساینا همکاری می‌کنند. به همین جهت ممکن است انتخاب کردن پزشک مورد نظرتان کمی سخت باشد. پیشنهاد ما به شما مشاهده سابقه، رزومه کاری و نظرات کاربران است. به این ترتیب انتخاب هوشمندانه‌تری خواهید داشت.

درمان سرد مزاجی

چرا از سامانه‌های مشاوره از راه دور کمک بگیریم؟

در حال حاضر با شیوع کرونا، مراجعات حضوری محدودتر شده‌اند. خطر انتقال این ویروس در محیط‌های سربسته بیشتر است. با استقبال بیش از پیش از سامانه‌های مشاوره از راه دور، این مجموعه‌ها پیشرفت بسیاری داشته‌اند. در حال حاضر بدون نگرانی کرونا، معطلی در ترافیک‌های درون شهری و مطب پزشکان در هر زمان و هر مکان می‌توان با متخصصین پزشکی در ارتباط بود.

صرفه‌جویی در هزینه و زمان از مزیت‌های استفاده از این سامانه‌ها است. دکتر ساینا با بیش از یک میلیون و پانصد هزار مشاوره و کسب نظرات مثبت تا کنون توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این سامانه با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تضمین عودت مبلغ مشاوره در صورت عدم رضایت کاربر، کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کند. سرد مزاجی در مردان را جدی بگیرید و از این فرصت به دست آمده برای درمان استفاده کنید. در صورت صلاح‌دید متخصص می‌توانید برای مراجعه حضوری اقدام نمایید. دکتر ساینا همراه شما تا حل تمام مشکلات جنسی، جسمی و روحی حضور خواهد داشت.

 

نظرات