بیوگرافی و عکس های یسنا میرطهماسب بازیگر

0

بیوگرافی کامل و زندگینامه شخصی و هنری یسنا میرطهماسب با عکس ها و سوابق هنری و پدر و مادر و پیج اینستاگرامش را در حرف تازه میخوانید تا با این بازیگر جوان آشنا شوید.

بیوگرافی یسنا میرطهماسب بازیگر و همسرش + زندگینامه و عکس ها

بیوگرافی یسنا میرطهماسب بازیگر

یسنا میرطهماسب بازیگر متولد ۲۸ فروردین ۱۳۷۸ در تهران، بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون و سینما اهل ایران است که فعلا دانشجوی رشته معماری می باشد.

سوابق بازیگری

میرطهماسب بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۲ تاکنون وارد در سن نوجوانی وارد بازیگری شده است و با بازی در فیلم درساژ به شهرت رسید.

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده هنرمند و اهل سینما به دنیا آمده، پدرش مجتبی میر طهماسب سالهاست در زمینه مستندسازی، فیلم برداری و صدا برداری فعالیت میکند .

عکس پدر و مادر یسنا میرتهماسب

همسر یسنا میرطهماسب کیست

این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. با توجه به سن کمی که دارد، فعلا قصد ازدواج ندارد.

نحوه ورود به سینما

یسنا از طریق آشنایی پدرش با باران کوثری که طراح لباس فیلم سینمایی سیزده بود به هومن سیدی کارگردان فیلم سینمایی سیزده معرفی شده و این معرفی باعث شد تا او برای اولین بار تجربه بازی در فیلم سینمایی ۱۳ را در نقش بمانی را کسب کند

همسر یسنا میرطهماسب کیست

بازی در فیلم لانتوری

از دیگر فیلم های وی بازی در فیلم سینمایی لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان در سال ۱۳۹۴ و فیلم تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد می باشد

بازی در سریال ملکه گدایان

در جدیدترین کار هنری ، این بازیگر برای اولین بار در سریال بازی کرده است . او در سریال ملکه گدایان در نقش سهیل در سال ۹۹ در کنار بازیگران مظرح ایفای نثش کرده است

اینستاگرام یسنا میرطهماسب

شهرت با فیلم درساژ

یسنا میرطهماسب با بازی در فیلم سینمایی درساژ به همراه نگار مقدم به کارگردانی پویا بادکوبه در سال ۱۳۹۶ مشهور شد و این فیلم سکوی پرتاب او برای موفقیت و شهرت بیشتر شد.

از جمله افتخارات و جوایز این بازیگر جوان میتوان به نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای برای بازی در فیلم “سیزده”در سال ۱۳۹۳ و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن منتقدان سینمای ایران برای بازی در فیلم سینمایی “سیزده” و …‌ اشاره کرد.

عکس یسنا میرطهماسب و نگار مقدم در درساژ

بازیگر نقش اول مرد فیلم درساژ کیست

اینستاگرام یسنا میرطهماسب

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی yasnamirtahmasb فعال است و فالورهای چشمگیری ندادد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید .

افتخارات و زندگینامه یسنا میرطهماسب

فیلم شناسی

فیلم سیزده (۱۳۹۱)

فیلم لانتوری (۱۳۹۴)

فیلم تابستان داغ (۱۳۹۵)

فیلم درساژ (۱۳۹۶)

سریال ملکه گدایان ۱۳۹۹

نظرات