ماجرای تمسخر ناشنوایان در برنامه شبهای مافیا +فیلم کامل

0

تمسخر ناشنوایان در برنامه شبهای مافیا در نمایش خانگی توسط بازیگران در فضای مجازی دست بخه دست میشود که با واکنش های انتقادی از سوی کاربران مواجه شده است. فیلم کامل مسخره کردن ناشنوایان در شب های مافیا را در ادامه ببینید.

ماجرای «تمسخر ناشنوایان» در برنامه شبهای مافیا +فیلم کامل

فیلم تمسخر ناشنوایان در برنامه شبهای مافیا

خبر فوری: تمسخر ناشنوایان و زبان اشاره در برنامه شبهای مافیا توسط هنرمندان با انتقاد کاربران فضای مجازی مواجه شد.

سریال شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

البته هنوز عوامل و بازیگران به این ویدئو واکنش نشان ندادند و ما در همین بخش واکنش بازیگران و عوامل این برنامه برورسانی میکنیم

شبهای مافیا جدیدترین ساخته سعید ابوطالب بعد از شام ایرانی ۲ و مسابقه هفت شهر، به رئالیتی شور شب های مافیا رسید

در هر فصل از یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آن‌ها به اتفاق محمدرضا علیمردانی که در بازی به او لیدر یا برگزار کننده می‌گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند.

این مجموعه قرار است به صورت فصلی ساخته شود و هر فصل ۳ قسمت دارد که از فصل اول این مجموعه تصویربرداری فصل سوم باقی مانده است.

سپس ۲ گروه ۱۲ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت کنندگان را به عدد ۳۶ می‌رساند. محمدرضا علیمردانی نیز به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر سه بازی حضور خواهد داشت.

سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه‌خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب‌زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی بازیگران مرد این مجموعه هستند که بازی آن‌ها ابتدا پخش می‌شود.

نظرات