معرفی ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا ۹۹ + زمان و شبکه پخش

0

معرفی ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا ۹۹ از شبکه نسیم و آی فیلم و شبکه های ۱ و شبکه ۲ و شبکه ۳ و شبکه ۴ و  شبکه ۵ و شبکه مختلف تلویزیون با زمان پخش و زمان پخش برنامه دورهمی یلدا ۹۹ را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

برنامه های تلویزیونی شب یلدا 99 | معرفی ویژه برنامه های تلویزیون در شب یلدا 99 با زمان پخش

اسامی و زمان پخش برنامه های تلویزیونی شب یلدا ۹۹

مانند همه ساله تلویزیون برای بیننده ها و مخاطبانش برنامه های تلویزیون در شب یلدا ۹۹ ویژه ای تدارک دیده است که در ادامه نام و مجری برنامه شبکه مختلف سیما را معرفی میکنیم

سید وحید حسینی و علی ضیا در شبکه ۱، پوریا پورسرخ در شبکه ۲، باربد بابایی و رضا رشیدپور در شبکه ۳، منصور ضابطیان در شبکه آموزش، سروش صحت و حمید گودرزی در شبکه نسیم در شب یلدا میزبان مردم می‌شوند.

برنامه فرمول یک و مسابقه دستپخت در شبکه یک

فرمول یک با اجرای علی ضیا از ۱۰ آذر ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفته و قرار است تدارکی برای شب یلدا هم داشته باشد.

مسابقه دستپخت در شب یلدا پخش شود. مهران رجبی، نادر سلیمانی و امیر کربلایی‌زاده سه چهره‎‌ای هستند که نه به عنوان مهمان و شرکت‌کننده، بلکه به عنوان داور در این مسابقه حضور دارند. سه خانواده به همراه پدربزرگ و مادربزرگ‌شان به مسابقه دعوت شده‌اند و غذاهای سنتی آماده خواهد شد.

برنامه های تلویزیونی شب یلدا ۹۹ در شبکه دو با ایرانیش

مسابقه ایرانیش با اجرای پوریا پورسرخ هم اکنون از شبکه دو پخش میشود و قرار است این مسابقه طی سه شب برنامه‌ای ویژه در آستانه شب یلدا داشته باشد.

برنامه شب یلدایی شبکه سه با سیم آخر و زوجی‌نو

مسابقه سیم آخر به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و اجرای رضا رشیدپور که هم اکنون در حال پخش است قرار است در این شب روی آنتن برود و بخش‌ها و آیتم‌هایی در فضای موسیقایی برای شب یلدا تدارک دیده و برنامه زوجی نو با اجرای باربد بابایی که به صورت مسابقه برگزار می‌شود قرار است در دو شب روی آنتن برود.

برنامه های یلدایی تلویزیون ۹۹ شبکه چهار

شبکه چهار امسال یکی از برنامه‌های روتین خود یعنی «شب‌های هنر» را به صورت ویژه روی آنتن خواهد فرستاد. این برنامه به روال معمول به صورت زنده پخش می‌شود و مجریان همیشگی آن یعنی جواد مولانیا، رضا مهدوی، علیرضا بهرامی، جابر قاسمعلی، ایوب آقاخانی، محمدرضا شرفی خبوشان و مسیحا ربیعی در برنامه حضور دارند.

قند پهلو و رادیو هفت از شبکه آموزش در شب یلدا ۹۹

قندپهلو برنامه‌ای در فضای طنازانه و شیرین و مفرح است که با اجرای رضا رفیع مدتی است به تولید نرسیده و حالا در شب یلدا با یک افتتاحیه روی آنتن می‌رود.

رادیو هفت با اجرای منصور ضابطیان هم که چند سالی است روی آنتن نبوده حالا دوباره به قاب تلویزیون بازگشته است و شب یلدا با یک ویژه برنامه یلدایی مهمان مخاطبان خواهد شد.

برنامه های تلویزیونی شب یلدا ۹۹ در شبکه نسیم

در شبکه نسیم هم برنامه کتاب باز طراحی ویژه‌ای برای شب یلدا انجام داده است. محمدرضا رضائیان تهیه کننده و سروش صحت مجری این برنامه هستند

کودک شو با اجرای حمید گودرزی و فصل جدید شوتبال با اجرای حامد آهنگی و مبینا نصیری از دیگر برنامه‌هایی هستند که در شب یلدا تدارک ویژه‌ای دیده‌اند.

دورهمی در شب یلدا ۹۹

تاکنون پخش دورهمی مهران مدیری در شب یلدا مشخص نشده و خبری مبنی بر پخش دورهمی در شب یلدای ۹۹ منتشر نشده است

مخاطبان می‌توانند از ساعت ۱۹ با «کتاب باز» مهمان شبکه نسیم شوند و تا پایان شب و با آخرین برنامه «کودک شو» در ساعت ۲۳ این شبکه را دنبال کنند.

 

نظرات