نحوه شرکت در سری سوم و فصل جدید مسابقه شوتبال +زمان پخش

1

فصل جدید مسابقه شوتبال از ۱۸ آذر ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم رفته و به دلیل کرونا بدون تماشاگر پخش میشود . در ادامه اگر تمایل دارید در این مسابقه شرکت کنید نحوه شرکت و زمان پخش و پیج اینستاگرام مسابقه شوتبال را در مجله حرف تازه برای اطلاع شما از اخبار جدید بیان میکنیم.

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در سری سوم و فصل جدید مسابقه شوتبال +زمان پخش

فصل جدید مسابقه شوتبال

مسابقه شوتبال به تهیه کنندگی مسعود رجبیان و مقداد مومن‌نژاد و کارگردان هنری محمد پیوندیمقداد مومن‌نژاد از آغاز فصل جدید مسابقه شوتبال از ۱۵ آذرماه ۹۹ خبر داد و درباره تغییرات آن نسبت به فصل گذشته گفت: فصل جدید این مسابقه در حدود ۶۰ قسمت تولید می‌شود و از ۱۸ آذرماه روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در این چهار شب، ۲ شب در خدمت بانوان و ۲ شب در خدمت آقایان هستیم.

مجریان فصل سوم مسابقه شوتبال

مانند سری جدید قبلی و سری دوم این مسابقه، مبینا نصیری و حامد آهنگی که اجرای فصل گذشته این مسابقه را برعهده داشته‌اند، فصل جدید این برنامه را نیز اجرا خواهند کرد.

حامد آهنگی مجری شوتبال

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در سری سوم و فصل جدید مسابقه شوتبال +زمان پخش

تغییرات فصل سوم شوتبال

در سری جدید از حضور تماشاچیان در استودیو بهره‌مند نیستیم و فضای دکور و سکوها را با گرافیک پُر کرده‌ایم. البته بخش کمی از سکوها خالی مانده است که اگر شرکت‌کنندگان همراه داشته باشند، می‌توانند در آنجا ساکن شوند.

در فصل پیش در بخش آقایان و بانوان هر کدام ۱۲ گروه داشتیم که مسابقه می‌دادند و به فینال می‌رسیدند در حالی که در فصل جدید ۱۸ گروه در بخش بانوان و ۱۸ گروه در بخش آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین گروه‌ها در فصل گذشته کمتر شناخته شده بودند اما در فصل جدید از گروه‌های شناخته شده مانند قهرمان‌های کشور دعوت کرده‌ایم که با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

به گفته وی، احتمالا این مسابقه تا پایان سال روی آنتن خواهد بود.

مبینا نصیری مجری شوتبال

زمان پخش و ثبت نام در فصل سوم مسابقه شوتبال

مراحل بازی و نحوه شرکت در فصل جدید مسابقه شوتبال

در فصل پیش ۲۴ بازی داشتیم که آن‌ها را در فصل جدید نیز داریم و ۵ تا ۶ بازی نیز اضافه شده است. همچنین به بخش حذفی مسابقه که برسیم بازی‌ها را تغییر می‌دهیم.

شوتبال را زندگی کن. شوتبال خود خود زندگی است» شعار مسابقه ما است. یکی از اهداف ما این است که گروه‌هایی که در برنامه شرکت می‌کنند از قصه زندگی خود و اینکه چگونه به این جایگاه رسیدند برای ما بگویند تا ما در مسابقه پخش کنیم. «شوتبال» مردم را تشویق به ورزش و پویا بودن می‌کند و به آن‌ها می‌گوید اگر شکست می‌خورند، می‌توانند دوباره سر پا شوند. ما در فصل گذشته به اهداف خود رسیدیم و این اهداف را قوی‌تر از گذشته همچنان داریم.

مومن‌نژاد در پایان تصریح کرد: در سری جدید، تیم‌ها بسیار قوی‌تر هستند و قصه زندگی آن‌ها نیز قطعا برای مخاطبان بسیار جالب خواهد بود. برخی از بازی‌های ما بازی است که پدران و مادران با بچه‌های خود می‌توانند انجام بدهند. در کنار هم بودن، شاد بودن، قصه شنیدن و….از دیگر اهداف این مسابقه نیز است.

1 دیدگاه در “نحوه شرکت در سری سوم و فصل جدید مسابقه شوتبال +زمان پخش

  1. سیدمحمد داوود میراجاق گفت:

    سلام اگر میشو شوتبال نوجوانان را هم راه اندازی کنید سید محمد داوود میراجاق

نظرات