بیوگرافی باربد بابایی مجری کیست و همسر و دخترانش + عکس و سوابق زندگی

0

بیوگرافی باربد بابایی مجری کیست و همسر و دخترانش + عکس و سوابق زندگی

باربد بابایی خواننده و مجری و بازیگر ایرانی در بیست شهریور ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مترجمی زبان می باشد. پدرش در گذشته در خارج از کشور رستوران دار بود. باربد بابایی مجری شبکه های ماهواره ای ایران موزیک و مهاجر با تهیه کنندگی و مجری گری برنامه شب کوک در شبکه نسیم سیما این شب ها برنامه اجرا می کند و در رده دوم مجریان خوشتیپ ایرانی طبق یک نظرسنجی اینترنتی قرار گرفته است.

بیوگرافی باربد بابایی مجری

باربد بابایی مجری تلویزیون متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۷ در تهرانبوده و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد او با با شبکه ماهواره های مهاجر و ایران موزیک به شهرت رسید و سپس در صداوسیما برنامه شب کوک را اجرا کرد این مجری دارای دو فرزند دختر دوقلو میباشد.

باربد بابایی از مجری های سرشناس و با سابقه کشورمان بوده که حضوری فعال در تلویزیون دارد و سالهاست که به عنوان مجری پایه ثابت تلویزیون فعالیت میکند او با فن بیان بالا و تسلط بر کلام و اجرا و صحنه توانسته به عنوان یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین مجری های ایران لقب بگیرد علاوه بر این سیمای او نیز در محبوبیتش تاثیر زیادی داشته است.

باربد بابایی

خانواده بابایی

پدرش در گذشته در خارج از کشور رستوران دار بود.

همسر باربد بابایی کیست + دختران دوقلو باربد بابایی

باربد بابایی ازدواج کرده و صاحب دو دختر ۱۶ ساله که دوقلو می باشند با نام های آیلین و شایلین است.

مدتی بود که شایعه شده بود غزل حشمت همسر او است اما این شایعه درست نیست. باربد بابایی و غزل حشمت بعنوان همکار مدتی مجری گری برنامه کودک را برعهده داشتند و شایعه ازدواج این دو بر اساس اون برنامه شکل گرفته، که کذب است.

شغل های دیگر

به عنوان شغل دوم با یکی از دوستان خود در هامبورک دفتر موسیقی و تهیه کنندگی و برگزاری کنسرت دارد.

هنگامی که آقای مجری ۱۹ سال بیشتر سن نداشت و مشغول تحصیل در دانشگاه آزاد بود اقدام به تشکیل یک گروه تئاتری کرد و تقریبا ۳ سال به فعالیت در این گروه پرداخت.

شروع فعالیت بازیگری

فعالیت بازیگری این مجری در سال ۷۹ با سریال روزهای بیاد ماندنی که از شبکه ۱ سیما پخش می شد استارت خورد.

ایشان در یک مقطع قصد داشت در تلویزیون ایران برنامه موسیقی راه بیندازد که با اینکه مجوز ارشاد را نیز کسب کرده بود اما در نهایت به سرانجام نرسید.

خوانندگی

این مجری دستی هم در خوانندگی دارد اما نه به صورت حرفه ای. ایشان به واسطه‌ی حضور در فیلمی، گیتار زدن را فرا می گیرد و همچنین در اکثر برنامه هایی هم که مجری بود، خواننده تیتراژ آن برنامه هم بوده است.

باربد بابایی

مصاحبه با باربد بابایی

به عنوان سئوال اول، انتقادی را مطرح می‌کنم که تا به حال هم پاسخ درستی به آن داده نشده است. اینکه آیا «شب‌کوک» به این دلیل توسط صدا و سیما ساخته شد تا تلویزیون هم یک «آکادمی گوگوش» داشته باشد؟

این سئوال را باید از مدیران صدا و سیما بپرسید، چون ما در بُعد کلان قضیه که نمی‌دانیم چه اتفاقاتی افتاده است، اما آنچه که از طرف خودمان می‌توانم بگویم این است که ما این طرح را چند سال پیش به شبکه ۳ پیشنهاد دادیم. دقیقاً سال ۱۳۸۷ بود.

در آن سال شبکه‌های ماهواره‌ای به این تعداد فعال نبودند و برای برنامه‌ای هم که اشاره کردید، هنوز شبکه‌اش راه‌اندازی نشده بود. در آن زمان ضرورت راه‌اندازی برنامه‌ای درباره‌ی خوانندگی در صدا و سیما احساس نمی‌شد.

واقعیت این است که این نوع مسابقات در تمام دنیا اجرا می‌شوند. بعضی از آنها آکادمی هستند، به این معنا که از همان پله‌ی اول با شرکت‌کنندگان‌شان به صورت آکادمیک تمرین می‌کنند. بعضی‌ها فقط Talent Show هستند، یعنی فقط استعدادیابی می‌کنند. برنامه‌ی ما در واقع اصلاً آکادمی نیست، بلکه Talent Show است که فارسی آن می‌شود استعدادیابی خوانندگی. طرحی که از سال ۱۳۸۷ در زونکن شبکه ۳ موجود است

آن طرح هم از شما بود؟

بله، آن موقع شبکه ۳ احساس نمی‌کرد باید چنین چیزی را داشته باشد تا اینکه در سال ۱۳۹۰ به شبکه نسیم رسیدیم. در سال ۱۳۹۰ وقتی من و آقای دمیرچی برای ارائه‌ی این طرح به سراغ «شبکه نسیم» رفتیم، به ما گفتند یک برنامه‌ی آنالیزی راجع به موسیقی بسازید که در حوزه‌ی ترانه، آهنگ‌سازی و… تحلیلی کند و بین آنها هم آهنگ‌هایی را که مردم به صورت پیامکی درخواست می‌کنند پخش کنید.

و بدین ترتیب سری اول برنامه‌ی «شب‌کوک» ساخته شد.

یاربد بابایی: بله، ما ۱۶۸ قسمت با آن عنوان رفتیم. به امید اینکه این برنامه را بتوانیم انجام بدهیم.

این نکته‌ای که می‌گویید درست است، ولی انتقادی که وجود دارد این است که «آکادمی گوگوش» با سه داور راه افتاد و «شب‌کوک» هم در ابتدا سه داور داشت. بعد «استیج» با چهار داور آمد و «شب‌کوک» هم چهار داوره شد. همچنین در «استیج» داورها با شرکت‌کننده‌ها تمرین می‌کردند، «شب‌کوک» هم عیناً همین کار را کرد.

اولاً ما با سه داور شروع کردیم و اصلاً هم قرار نبود چهار داور شود. این قسمت را مردم نمی‌دانند. یکی از دفاتری که باید با آن ارتباط برقرار می‌کردیم، دفتر محترم موسیقی سازمان بود و طبیعتاً آثاری که ما در «شب‌کوک» اجرا می‌کنیم باید مورد تأیید این دفتر باشد.
ما سر این مقوله برای اینکه به چالش برنخوریم و یک‌‌موقع از خطوط خارج نشویم، خودمان از دفتر محترم موسیقی درخواست کردیم به ما کارشناس بدهد که سر صحنه باشد و در لحظه، اگر قرار شد کاری را اجرا کنیم و فرصت بوروکراسی اداری را نداشتیم، این کارشناس نماینده‌ی دفتر موسیقی باشد و همان‌جا تصمیم بگیرد. نماینده‌ی دفتر موسیقی قرار بود بیاید و به عنوان ناظر در صحنه حضور داشته باشد.

وقتی سازمان آقای «فرهاد برنجان» را معرفی کرد، دیدیم ایشان ۲۵ سال است در حوزه‌ی موسیقی فعالیت می‌کند، مؤلف کتاب آهنگ‌سازی است. ما دیدیم ایشان قابلیت‌هایی که جلوی دوربین بیاید را دارد. پس چرا به عنوان ناظر بنشیند؟ بیاید و به عنوان داور حضور یابد.

آقای بابایی! اولین حاشیه‌ای که به «شب‌کوک» وارد شد و قطعا ترکش‌های‌اش به شما هم خورد این بود که می‌گفتند باربد بابایی در شبکه‌های ماهواره‌ای اجرا داشته و حالا چرا باید برنامه‌ای را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی اجرا کند؟

این قضیه مربوط به ده سال پیش و کاملاً نخ‌نما شده است. الان ۳۷ سال دارم و ۲۰ سال در حوزه هنر کار کرده‌ام. شروع کارم هم از تالار مولوی و تئاتر و بعد در رسانه ملی با سریال بوده است. سیزده چهارده سال پیش که بحث تله‌فیلم‌های سوپرمارکتی مطرح شد، تله‌فیلم‌های مختلفی را بازی کردم. من هم مثل بسیاری از هنرمندانی که به فستیوال‌های خارج از کشور می‌روند یا فیلمی بازی می‌کنند که می‌گویند نباید بازی می‌کردم و یا مثل هنرمندانی که با شبکه‌ای مصاحبه می‌کنند که نباید می‌کردند، دچار حاشیه‌هایی بوده‌ام.

قطعاً من هم در کارنامه هنری‌ام مثل خیلی از هنرمندها اشتباهاتی داشته‌‌ام. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید من اشتباه نکرده‌ام. ده سال پیش سوژه‌ای برای‌ام اتفاق افتاد، ولی در همین پنج ماه گذشته برای دو سه هنرمند سوژه‌هایی وجود داشت که اگر من می‌کردم شاید اتفاق بسیار وحشتناکی برای‌ام می‌افتاد.

شاید اگر بعضی‌های دیگر آن سوژه‌ها را درست می‌کردند، مادام‌العمر ممنوع‌الکار می‌شدند. من در کارنامه هنری‌ام در جاهایی کار کرده‌ام که بعضی جاها کاملاً درست و برخی‌های‌شان اشتباه بوده است.

آقای بابایی چرا به شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور نرفتید؟

هم من و هم آقای دمیرچی سال‌هاست علاوه بر برنامه‌سازی، در حوزه‌ی موسیقی تهیه‌کننده هم هستیم. نکته قابل توجه این است که تجربه زندگی در اروپا را دارم، ولو برای مدتی کوتاه. هر کسی خودش را خوب می‌شناسد. اگر در بهترین کشور دنیا یکی دو ماه بمانم، و بدانم دیگر نمی‌توانم به کشور خودم برگردم، قطعاً می‌میرم.

اگر بدانم می‌توانم بروم و برگردم، شاید بتوانم ادامه بدهم، ولی اگر بدانم دیگر نمی‌توانم برگردم کارم تمام است. این حرفی که می‌زنم خارج از شعار است، چون آدم رکی هستم. به‌طور قطع و یقین می‌گویم کسانی که ناچارند در خارج از کشور زندگی کنند، مربوط به هر قشر و طبقه‌ای که باشند، حال‌شان چندان خوب نیست.

اما به عنوان جمله آخر، اشتباهاتی در کار هنری‌ام داشته‌ام، ولی در برنامه‌ای که ساختم به هیچ عنوان اشتباه نداشتم، چون ۹۰ درصد خواننده‌هایی که الان معروف هستند، اولین بار در کنار من شناسانده شدند. فرزاد فرزین، بابک جهان‌بخش، مهدی یغمایی، محمد علیزاده، رضا صادقی و… را اولین بار مردم در همان فضایی که نام بردید، در کنار من دیدند و با آنها مصاحبه کردم.

همه این عزیزان هم یک‌سری اذیت‌ها شدند تا اجازه فعالیت گرفتند، اما در ۱۳۰۰ برنامه‌ای که در آن فضا ساختم، هیچ اشتباهی نکردم، چون دقیقاً بر اساس قوانین کشور خودم جلو رفتم، چون در اینجا زندگی می‌کردم. اشتباهم در انتخاب محل کارم بوده است که بابت آن اشتباه پنج شش سال کل فعالیت‌های تلویزیونی‌ام متوقف شدند و فقط در حوزه موسیقی فعالیت می‌کردم.

عکس های باربد بابایی

باربد بابایی

باربد بابایی

باربد بابایی

باربد بابایی

باربد بابایی

باربد بابایی

باربد بابایی

سوابق کاری و شروع فعالیت

فعالیتش را ابتدا با بازی در تاتر و چند نمایش شروع کرده و سپس به عنوان همکار پشت صحنه با شبکه ماهواره ای مهاجر و ایران موزیک و موزیک ما از سال ۱۳۸۲ کار کرده است.
وی به دلیل علاقه به موسیقی و موزیک بیشترین همکاری را با شبکه های موسیقایی و برنامه های موزیک انجام داده است.

دانلود عکس های باربد بابایی

اولین حضور حرفه ای و رسمی او در نمایش پرتگاه در سال ۱۳۷۷ بوده و سپس به دلیل داشتن چهره و استایل خوب و جذاب و همچنین بازی خوب برای حضور در سریال روزهای بیاد ماندنی در سال ۱۳۷۹ دعوت به همکاری شد.

بعدها در چند تله فیلم و فیلم بی خوابی اسب ها نیز ایفاگر چندین نقش بوده که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.

بیوگرافی باربد بابایی مجری برنامه های تلویزیونی در سال ۱۳۸۶ قصد داشت تا برنامه موسیقیایی را راه اندازی کند که به دلایلی این کار انجام نشد.
از جمله آثارش میتوان به شب کوک و گپ کوک و…می توان نام برد.

ماجرای ازدواج با غزل حشمت

چند سال پیش خبری مبنی بر ازدواج باربد و غزل حشمت در رسانه ها منتشر شد که وی این خبر را تکذیب کرده و اعلام کرد که ما مدتی فقط با هم همکاری داشتیم و صرفا رابطه کاری بینمان بوده است.

بیوگرافی باربد بابایی مجری شب کوک کیست

اجرای وی در برنامه شب کوک بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
البته او خودش یک شومن میداند تا مجری و گفته است که من شومن و بازیگر هستم و فقط مجری نیستم .

ایشان علاوه بر اجرا ،نوازنده و خواننده نیز است و ساز تخصصی او گیتار بوده و در برخی برنامه ها نیز تجربه خوانندگی تیتراژ نیز دارد.
شغل دوم او در ایران نیست و در آلمان و در شهر هامبورگ با دوستش دفتر موسیقی و تهیه کنندگی و برگزاری کنسرت دارد و بیشتر برنامه های اینترنتی و ماهواره ای را اجرا می کند.
در برنامه خندوانه رامبد جوان حضور داشته و در پاییز ۹۷ مهمان وی بوده است.

اینستاگرام و صفحه شخصی

اینستاگرامش بیش از ۱۷۴،۴۵۱ نفر دنبال‌ کننده دارد و تصاویر و فعالیت های او را دنبال می کنند

چرا باربد بابایی با همسرش عکس دو نفره ندارد؟

دلیل آن همان فرار از حاشیه است چون فضای مجازی فضای سالمی نیست. ما خیلی وقت ها نمی دانیم پشت این آی دی که کامنت می گذارد چه آدمی نشسته است. آدم خوبی است یا بد، خالص است یا عقده ای، به خاطر همین اصلا دلم نمی خواهد زندگی ام درگیر حاشیه و ترکش های فضای مجازی شود. طبق توافق خانواگی و تصمیمات درون گروهی تصمیم بر این بود که هیچ وقت این اتفاق نیفتد. ساحل آرامش زندگی در آن فضای حقیقی باشد و وارد فضای مجازی نشود. راجع به بچه ها هم خودم با خودم قرارگذاشته بودم که تولد هجده سالگی شان عکسی با هم داشته باشیم، در همین حد است و قرار نیست از غذا خوردن و بیرون رفتن عکس و استوری بگذاریم، مردم باید پیگیر کارهای هنری من باشند نه زندگی خصوصی من.

ابتدا بازیگر بودم و بعد مجری شدم

من با بازیگری شروع کرده ام و لابه لای اجرا تئاتر و تله فیلم و سریال هم بازی کرده ام. بازیگری زمانی برای من جذاب است که نقشی باشد که بتوانم خوب کار کنم و آن را خوب در بیاورم، فیلمنامه خوب باشد.

شرایط مهاجرت را دارم اما نمیروم

شرایط مهاجرات سالهاست برای من مهیا است ولی بدون شعار هیچ وقت این کار را نخواهم کرد به خاطر اینکه سال ها در این کشور زحمت کشیده ام و اگر اعتبار و ارزش و عزت و احترامی دارم هیمن جا است. فکر می کنم که همین جا بهتر می شود پول در آورد و کنار همین مردم بهتر زندگی کرد. با همه مشکلاتی که وجود دارد این خاک چیزهایی دارد که نمی شود آن را ترک کرد. من آدم مهاجرت نیستم، شاید برای زندگی بچه هایم یک جا به جایی بزنم ولی قطعا زندگی و کار من در ایران خواهد بود.

شهرت دوست داشتنی است ولی وقتی با خانواده و فضاهای خصوصی در یک فضای عمومی قرار می گیرم خیلی دوست دارم لحظات راحت و آرامشی را داشته باشم. شهرت به هر حال تبعاتی دارد که در عین دوست داشتن باید تحمل کرد، شهرت من را خیلی اذیت نمی کند.

حاشیه به شرط اینکه لطمه به کسی نزند، حاشیه به شرط اینکه به هر طریق و طرقی آدم بیشتر دیده شود خوب نیست، حاشیه در نوع شیک و مثبت آن خوب است ولی اگه قرار باشد آدم دست و پا بزند تا بیشتر دیده شود را اصلا دوست ندارم.

آخرین فیلمی که دیده ام سریال خانه کاغذی بود که خیلی دوست داشتم، من بیشتر کتاب صوتی گوش می دهم و به یاد گذشته شازده کوچولو را گوش کردم و همچنین رمان شوهر آهو خانوم که جزو کارهای قدیمی و خوب است. کتاب های آقای محمود دولت آبادی را هم خیلی دوست دارم و چند وقت پیش مسخ کافکا را دوباره خواندم که خیلی کتاب خوبی است.

نظرات