تعبیر دیدن شیطان یا ابلیس در خواب

2

تعبیر دیدن شیطان یا ابلیس در خواب

تعبیر خواب شیطان یا ابلیس : شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در خواب شیطان و یا ابلیس را دیده باشید و به دنبال تعبیری برای آن میگردید ما در این مطلب از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر خواب شیطان یا ابلیس را آماده کردایم.

تعبیر خواب شیطان

تعبیر خواب شیطان یا ابلیس امام جعفر صادق (ع)

امام صادق (ع) می‌فرمایند: دیدار دشمن , فساد و تباهی در دین , شهوت و هوی و هوس نفسانی , دوری از طاعت و بندگی خداوند , از انسان‌های درستکار دوری کردن , مصرف چیزی حرام .

تعبیر خواب شیطان یا ابلیس حضرت دانيال (ع)

حضرت دانيال(ع) می‌فرمایند: ديدن ابليس به خواب، دليل بر دشمني بود بد دين و دروغ و زن فريبنده و بي شرم، كه همه را بدي آموزد و شر و فساد. اگر ديد كه با ابليس در جنگ و نبرد نبود و او را قهر نمود، دليل كه وي را به خير صلاح ميل بود. اگر بيند كه ابليس را بر وي غلبه بود، دليل است كمه به راه شر و فساد مايل بود. اگر بيند كه ابليس او را نصيحت مي كرد و وي را خوش مي آمد، دليل كه او را هم به مال هم به تن مضرت رسد. اگر بيند كه ابليس دست او را بگرفت و به جايى مى‏برد و او گفت كه: »لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم«، دليل است كه به گناه بزرگ مبتلا گردد، و بعد از آن به نصيحت شخصى از آن گناه باز ايستد. اگربيند كه ابليس را بر گردن غل نهاد، دليل است كه اهل دين و صلاح را رسد اگر بيند كه ابليس ضعيف و درمانده بود، دليل است كه علما و مردمان مصلح را قوت رسد.

تعبیر خواب شیطان یا ابلیس یوسف نبی (ع)

دیدن شیطان خلال دین باشد .

تعبیر خواب شیطان یا ابلیس العنبری

العنبری گوید: دیدن شیطان در خواب، اقدام به گناه، فریب و نیرنگ، جادوگری، حسودی و جدایی میان زن و شوهر تعبیر میشود. اگر کسی ببیند که شیطان، خودش را روی او انداخت، به ربا خواری مبتلا میشود.

تعبیر خواب شیطان یا ابلیس ابراهيم كرمانی

ابراهيم كرمانی گويد: اگر بيند كه ابليس رامطيع شد، دليل است كه به هوای نفس مبتلا گردد. اگر بيند كه ابليس چيزی را عطا داد، اگر آن چيز نيك بود، دليل است كه مال حرام يابد و اگر آن چيز بد بود، دليل بر فساد دين نمايد. اگر بيند كه ابليس شاد و خرم بود، دليل كه كار مردمان به فساد قوی گردد. اگر بيند كه ابليس را خواست كه به شمشير زند و هلاك نمايد و بگريخت، دليل است كه ولايتی به دست آورد و عدل و انصاف نمايد. اگر بيند كه ابليس بكشت، دليل كه نفس خود را قهر نمايد و راه صلاح ورزد.

تعبیر خواب شیطان و ابلیس ابن سیرین

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی شیطان به تو متصل شده و تماس گرفته است، یـعـنـی باید از گناه توبه کنی تا دشمنانت تو را شکست ندهند،اگر در خواب ببینی با شیطان جنگ کرده‌ای و او را شکست داده‌ای، تعبیرش این است که در دینداری محکم و پایدار هستی.

همچنین بخوانید : تعبیر خواب جن

تعبیر خواب شیطان یا ابلیس آنلي بيتون

آنلي بيتون مى‏گويد:
ديدن ابليس در خواب ، نشانه روبرو شدن با حوادثی دهشتناك است. براي حفظ ظاهری آبرومندانه از استراتژی خاصی استفاده مي كنيد.
اگر در خواب شيطان را بكشيد ، نشانه آن است كه براي يافتن جايگاهی مناسب تر در زندگی ، دوستان بی قيد و بند خود را ترك می گوييد.
اگر ابليس در غالب اديبی به خواب شما بيايد ، نشانه آن است كه بايد از دوستان چاپلوس و رياكار دوری كنيد.
اگر ابليس در غالب فردی ثروتمند به خواب شما بيايد ، نشانه آن است كه قادر نخواهيد شد از نفوذ خود براي ارتقاء مقام ديگران استفاده كنيد.
اگر خواب ببينيد ابليس آهنگين و آرام در گوش شما زمزمه می كند ، علامت آن است كه در برابر وسوسه های شيطانی تسليم خواهيد شد.

2 دیدگاه در “تعبیر دیدن شیطان یا ابلیس در خواب

  1. روهام گفت:

    سلام من خواب دیدم که با شیطان ازدواج کردم.
    تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. مصطفی گفت:

    سلام خسته نباشید من خوابی دیدم نمیدونم شیطان بود نبود ولی قیافه ای خیلی ترسناک زشت داشت وقتی دیدم خیلی ترسیدم خیلی ترسناک بود قیافه اش مثل شیطان یا خیلی بدتر ترسناک بود وقتی دیدم با ترس از خواب بلند شدم طوری ترسیدم که معده ام درد کرد چند روز بعد رفتم دکتر آندوسکوپی دکتر گفت معده ات التهاب دارد و همچنین پولیپ داشت بعد از پولیپ
    یا همان توده نمونه برداشتن تا ببینن سرطانی هست نیست که نبود ایا این قضیه ربطی به خواب داشت ایا با دیدن خواب من اون طوری شدم

نظرات