بیوگرافی صادق برمکی جوان مهابادی و خانواده اش + زندگینامه

0

صادق برمکی جوان مهابادی در سال ۹۶ توسط دوستانش به قتل رسید حالا در ۱۷ آذر ۹۹ قاتل او به دار مجازات آویخته شد. در ادامه بیوگرافی کامل و زندگینامه و عکس خواهرش تارا و مادر و پدرش و عکس و فیلم اعدام قاتل صادق برمکی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی صادق برمکی جوان مهابادی و خانواده اش + زندگینامه

بیوگرافی صادق برمکی جوان مهابادی

صادق برمکی پسر دانشجوی مهابادی متولد ۱۳۷۷ دانشجوی حسابدار در یک خانواده چهار نفره ، دارای یک خواهر به نام تارا که در زمان قتل و کشته شدن ۱۹ سال داشت در ۳۱ شهریور سال ۹۶ توسط دوستانش زنده زنده سوزانده و به قتل رسید

انتشار تصاویر سلفی عاملین قتل با جنازه در حال سوختن قربانی، واکنش شدید کاربران به‌ویژه شهروندان مهابادی در شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت بسیاری از کاربران ناراحتی و تأثر خود را از این قتل نشان داده و از انتشار تصاویر آن توسط عاملین قتل ابراز انزجار کرده‌اند.

اجرای حکم اعدام قاتل صادق برمکی جوان مهابادی

قاتل صادق برمکی ،صبح ۱۷ آذر ۱۳۹۹ در حالی به دار مجازات آویخته شد که دقایقی قبل از اجرای حکم ادعا کرد فریب خورده بود.

متهمان بعد از شکنجه صادق برمکی و وارد کردن ضربه با سنگ به سر او،ساعاتی وی را شکنجه کردند.سپس جسم نیمه جان صادق برمکی را به آتش کشیدند.آنها از صحنه فجیع جنایت خود فیلم گرفتند و با جسد هم سلفی گرفته بودند.
با صدور حکم قصاص برای هر ۳ متهم شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شد اما یکی از متهمان به نام دانیال زین العابدین در زندان فوت کرد.

زندگینامه صادق برمکی جوان مهابادی و پدر و مادرش

علت مرگ صادق برمکی جوان مهابادی

در ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ صادق برمکی و چهار نفراز دوستانش برای تفریح به بیرون شهر رفتند و به گفته برخی منابع، ابتدا وی را در یک پارتی شبانه مسموم می‌کنند سپس وی را سوار خودرو کرده در همین لحظه شروع به فیلمبرداری می‌نمایند آن‌ها خودرو را در محل جنایت نگه می‌دارند و از چپ و راست، با ساطور به مقتول ضربه وارد کرده و وی را مجروح می‌کنند و در حالیکه مقتول بیهوش بوده از خود عکس سلفی می‌گیرند و به دوربین لبخند می‌زنند.

زنده زنده سوزاندن

ماجرای قتل و سوزاندن صادق برمکی پسر مهابادی آن‌ها شب ،صادق را در محل حادثه رها می‌کنند و به شهر بازمی‌گردند. قاتلین در صبح روز ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ برای اطمینان بیشتر دوباره به محل حادثه بازمی‌گردند و وقتی متوجه می‌شوند مقتول هنوز زنده است او را به نقطه دیگری می‌برند و همگی سنگی در حدود ۳۰ کیلویی را دو بار به سر وی می‌کوبند سپس دانیال (متهم اصلی) ابتدا صادق را از ماشین پیاده کرده و وی را آتش می‌زند اما چند لحظه بعد آتش خاموش می‌شود اما در صحنه دیگر فیلم، یکی دیگر از متهمان با ریختن بنزین صادق را زنده زنده آتش می‌زند که براساس گفته پزشکی قانونی علت قتل مقتول آتش زدن بوده‌است و پس از آن، دانیال در فیلم می‌گوید: «به جهنم من خوش آمدی، این بلا را سر همه شماها می‌آوریم»

عکس جدید تارا خواهر صادق برمکی و مادرش

عکس جدید تارا خواهر صادق برمکی

کشف جسد سوخته صادق برمکی

بعد از کشته شدنش و خبر گمشدن صادق توسط خانواده اش، در ۳ مهر ۱۳۹۶ چوپانی در مسیر روزانه خود با جسمی سوخته برخورد می‌کند و وقتی نزدیکتر می‌شود متوجه می‌شود که جسم یک انسان بوده و به‌طور کامل سوخته‌است که بلافاصله پلیس را در جریان می‌گذارد.

حکم اعدام

در خرداد ماه ۱۳۹۷ دادگاه قاتلین جوان مهابادی به نام های دانیال، کمال و زین‌العابدین تشکیل گردید قاضی ۳ متهم در قتل را به اعدام و یک نفر را به معاونت در قتل به ۱۰ سال زندان محکوم کرد که در آذرماه سال ۱۳۹۷ حکم اعدام قاتلین صادق در دیوان عالی تأیید شد.

اسامی و بیوگرافی قاتلان پسر مهابادی

مرگ یکی از قاتلان صادق برمکی جوان مهابادی در زندان

در ۱۶ فروردین ۹۹ سید دانیال زین العابدین یکی از قاتلان صادق برمکی در زندان فوت کرد و حالا با اعدام یکی از قاتلان وی در ۱۷ آذر ۹۹ به زودی یکی از دیگر از قاتلانش نیز اعدام میشود.

عکس های سوزانده شدن صادق برمکی

آخرین دیدار با مادر

مادر صادق برمکی: روز ٣١ شهریورسال ٩٦ بود. پسرم در رشته حسابداری درس می‌خواند و تازه کلاس‌هایش شروع می‌شد. من در مغازه خیاطی کار می‌کردم که صادق آمد پیشم. گفت دانیال که ‏یکی از دوستانش بود، برای رفتن به خارج میهمانی ترتیب داده است. صادق گفت که به این ‏میهمانی می‌رود و زود برمی‌گردد. من هم به او گفتم اگر می‌توانی کمی زودتر برگرد که با ‏هم به پیک‌نیک برویم. چون مردم در مهاباد معمولاً روز آخر تابستان را به پارک و جنگل ‏می‌روند. آن روز هم پنجشنبه بود. صادق قول داد که زود برگردد. از من خداحافظی کرد و ‏دیگر او را ندیدم. ‏

عکس مزار صادق برمکی جوان مهابادی

تارا خواهر صادق برمکی

در حال حاضر فقط یک دختر دارم. از وقتی برادرش فوت کرده تا همین الان ‏افسرده شده و حوصله هیچ‌کس را ندارد. از وقتی هم که این اتفاق برای صادق افتاد اجازه ‏نمی‌دهم دخترم هم هیچ دوستی داشته باشد از همه دوستی‌ها بدم می‌آید.

نظرات