لیست مدل های جامدادی دخترانه جدید

0

برای خرید جامدادی دخترانه جدید انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. شاید در گذشته‎‌ایی نه چندان دور، این لوازم التحریر در کیف در هر دانش‌آموزی وجود نداشت. آن زمان دخترانه و پسرانه بودن آن چندان مهم نبود.  اما در حال حاضر انواع مختلف آن در دست کودکان دبستانی و دانشجویان دیده می‌شود. در واقع اگر نباشد، با بی‎نظمی عجیبی در داخل کیف مواجه خواهید شد. بخصوص اگر قرار باشد از مداد رنگی نیز استفاده نمایید. این لوازم التحریر بهترین وسیله‌ایی است برای اینکه بتوانید انواع نوشت افزار را در آن جای دهید.
جامدادی

نکات مهم در خرید یک جامدادی

بدون تردید اندازه و وزن این محصول، یکی از مهمترین نکاتی است که باید هنگام خرید به آن دقت شود. یک جامدادی استاندارد، طولی به اندازه ۱۲٫۵ تا ۱۷ سانتیمتر داشته و ارتفاع آن به ۵ تا ۱۰ سانتیمتر می‌رسد. این سایز برای قرار دادن انواع نوشت‎افزار مانند خودکار، مداد، روان نویس و … مناسب است.

در مرحله بعدی بهتر است به جنس آنها دقت کنید. در این رابطه محدودیتی وجود ندارد. نکته مهم مرغوبیت و کیفیت جنس است. اگر می‎خواهید آن را برای کودک دبستانی خود خریداری نمایید، توصیه می‎شود به سراغ اجناسی بروید، که باعث ایجاد حساسیت نشوند. کودکان به  مراتب حساس‎تر و آسیب‌گذیر تر هستند، به همین دلیل ممکن است مواد مصنوعی بکار رفته در انواع آن برای آنها حساسیت ایجاد کند.

هنگام خرید جامدادی به جزییات آن دقت کنید.

به جزئیات ساخت و نحوه باز و بسته شدن، آن دقت کنید. روش‌های گوناگونی برای این منظور وجود دارد. برخی از آنها با زیپ باز و بسته می‎شوند و برخی دیگر از قفل، چسب، دکمه و …. استفاده می‎کنند. باید سراغ مدلی بروید، که استفاده از آن برای کودک راحت باشد.

این لوازم التحریر بیشتر از آنچه که فکرش را کنید، در دسترس شما قرار خواهد گرفت و در مدت زمانی کوتاه کثیف و چرک خواهد شد. بنابراین شاید بهتر باشد، به سراغ اجناسی بروید که براحتی با مواد شوینده و آب، شسته ‎شوند.

اگر قصد خرید مدل پارچه‎ایی را دارید، حتما به دوخت، نوع زیپ  و جنس پارچه آن دقت داشته باشد. تمیز کاری و ظریف کاری باید در قسمت درونی و بیرونی آن به خوبی رعایت شده باشد.

جامدادی

در طراحی این محصول، فضاهای مختلفی در نظر گرفته می‎شود. برای مثال انواع پارچه‎ایی می‎تواند دارای جیب‌ها داخلی و خارجی متعددی باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که خودکار و مدادهای رنگارنگ دارند، شاید خرید آن بیشتر کاربردی باشد. در این صورت مجبور نخواهید بود، برای نوشت‎افزاری خاص، همه محتویات آن را خالی کنید یا یکی را بردارید.

جنس جامـدادی

در حال حاضر، از مواد اولیه بسیار متنوعی برای ساخت این محصول استفاده می‎شود. برخی از آنها به مرور زمان و دلیل تقاضای کم، دیگر چندان مورد توجه نیستند. برخی دیگر نیز به دلیل ویژگی‌ و خلاقیتی که در طراحی آنها دیده می‎شود، همچنان در کیف محصلان وجود دارند. انواع فلزی، از قدیمی‎ترین نوع به‎شمار می‌آیند. آنها سبک بوده، دوام و استحکام خوبی داشته و به راحتی تمیز می‎شوند. از سویی دیگر باز و بسته درب آنها بسیار ساده است و  در عین حال، نوشت‎افزار در آن محفوظ خواهند ماند. آنها معمولا به صورت تک محفظه‌ایی طراحی می‎شوند.

از رایج‎ترین انواع این محصول می‎توان به نوع پارچه‎ایی آن اشاره کرد. در واقع شاید بتوان گفت، آنها به نوعی محبوب‎ترین نیز هستند. از پارچه‎های مختلفی برای طراحی و ساخت آن استفاده می‎شود، به همین دلیل می‎توان گفت دارای تنوع بسیار زیادی هستند. وزن کم، کاربردی بودن، طرح و مدل‌های متنوع، نداشتن محدودیت سنی، دوام و استحکام، قابلیت شستشو و گنجایش مناسب  از ویژگی‌های آنها هستند. از جمله طرح‎های مناسب آن برای کودکان، می‎توان به طرح‌های عروسکی و فانتزی اشاره کرد.

لوکس ترین جامدادی

شاید انواع پلاستیکی برای کودکان دبستانی مناسب باشد. آنها طرح‌ و رنگ‌های کودکانه بسیار زیادی داشته و در عین حال فضاهای متعددی برای آن در نظر گفته می‎شود. به همین دلیل کودک راحتر می‎تواند نوشت‎افزار خود را نگهداری کند.

جامدادی

شاید بتوان گفت، جنس چرمی از گرانترین و لوکس‌ترین انواع آن باشد. آنها به شکل‌های مختلف حجمی و استوانه‎ایی طراحی می‎شود. معمولا از زیپ، بند و یا دکمه برای باز و بسته کردن آن استفاده خواهد شد. آنها دوام بسیار خوبی دارند و اگر به درستی از چرم آن محافظت نمایید، سالیان سال در کنار شما، باطراوت و شیک باقی خواهند ماند. چرم جنسی است که رنگ کهنگی به خود نمی‎گیرد و هر زمان که به روغن مخصوص آن را آغشته کنید، زیبایی روز اول خود را خواهد داشت.

از دیگر جنس‌های آن می‎توان به نوع مقوایی و چوبی اشاره کرد.

فاکتورهای مهم در انتخاب یک جامدادی خوب

از فاکتورهای مهم در انتخاب یک جامدادی خوب، می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس
  • طرح و رنگ
  • ظرافت
  • کیفیت دوخت
  • کاربردی بودن
  • سایز و اندازه
  • شکل هندسی
  • وزن

در این راستا به نوع باز و بسته شدن درب آن نیز دقت داشته باشید. معمولا از روش‌های زیر برای باز و بسته شدن درب آن استفاده می‎شود:

انواع پارچه‎ایی این محصول با استفاده از زیپ و یا دکمه باز و بسته خواهد شد. شاید مهمترین نکته در  آنها جنس زیپ و روان بودن آنها باشد. زیپ‌ها می‌توانند فلزی و  پلاستیکی، دنده ریز و یا دنده درشت باشند. زیپ‌های فلزی دوام و استحکام بیشتری دارند. احتمال شکسته شدن دنده‌های زیپ‎های پلاستیکی بیشتر است.

لولایی: این روش در انواع فلزی، چوبی و پلاستیکی دیده می‎شود. آنها استقامت و ماندگاری خوبی داشته و در عین حال به ساده‎ترین شیوه کار می‎کنند. در صورتیکه بیش از حد به آن فشار وارد نکنید، سالیان سال برای شما کار خواهند کرد.

استفاده از آهنربا و مغناطیس نیز بیشتر درانواع پلاستیکی و مقوایی دیده می‌شود.

جامدادی

در انواع چوبی این محصول، معمولا درب به صورت کشویی باز و بسته خواهد شد. .شاید این روش آسان باشد، اما احتمال باز شدن درب آن در کیف و هنگام حمل و نقل زیاد است. آنها بیشتر برای روی میز مناسب هستند.

در انواع پارچه‎ایی و چرمی این محصول از بند و ترکیب زیپ و چسب استفاده خواهد شد. به این ترتیب میزان محافظت از نوشت‎افزار بیشتر خواهد شد.

معرفی انواع مدل جامـدادی خوب

از انواع جامدادی خوب پارچه‎ایی می‎توان به برزنتی آن اشاره کرد. آنها سبک بوده، دوام و استحکام خوبی داشته، با توجه به طرح و رنگ در هر رده سنی مورد استفاده قرار می‎گیرند، قابلیت شستشو داشته و در عین تنوع، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

انوع پلاستیکی آن را می‎توانید برای کودکان خود نیز خریداری نمایید. معمولا در آنها از پلی‌استر استفاده می‎شود.

جنس‌های نمدی نیز مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‎اند. آنها زیبا بوده و در عین حال کاربردی نیز هستند.

معرفی انواع مدل جامدادی دخترانه

شاید بتوان از انواع جامدادی دخترانه جدید، به نوع عروسکی آن اشاره کرد. در طراحی آنها معمولا از شخصیت‌های کارتونی و محبوب بچه‎ها استفاده خواهد شد که شاید باربی بیشترین طرفدار را بین دختران خردسال داشته باشد.

طرح کیتی کت، قلب شنی، گل و پروانه از جمله طرح‎هایی هستند که شاید مورد توجه بچه‎ها قرار گیرد. در هر صورت انتخاب شکل جامدادی کاملا شخصی و سلیقه‎ایی است و نمی‎توان طرحی خاص را در این زمینه معرفی کرد. از سویی دیگر، آنقدر در این کالا از طرح و رنگ‎های متنوع استفاده می‎شود، که باید حتما آنها را دید و انتخاب کرد. از معروف‎ترین برندهایی که در این زمینه فعالیت دارند می‎توان به پیکاسو، سهند، پن پال، نیکی، کهن، استورم و مپد اشاره کرد.

نظرات