بیوگرافی بازیگر نقش لعیا در سریال شرم کیست + بیوگرافی و عکس شخصی

0

بیوگرافی و معرفی بازیگر نقش لعیا در سریال شرم با بازی الهام طهموری بازیگر سرشناس با عکس های جدید و اینستاگرام و همسرش را در ای نبخش از حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش لعیا در سریال شرم کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی

الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم کیست

الهام طهموری متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ در شهر اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر دارد و فارغ التحصیل رشته تئاتر و گرافیک است.

سوابق هنری

وی از سال ۱۳۸۵ وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال های پرستاران در نقش مهتاب و نفس گرم در نقش سمیرا و سریال های بی قید و شرط

سریال پدر و سریال پیک راستان و فیلم سینمایی تقصیر من نیست و سریال شرم  … بازی کرده است . جدیدترین نقش او در سریال پدر و سریال وارش در سال ۹۸ و سریال پرگار در نقش اصلی بوده است که در نقش اصلی و تاثیرگذار حضور داشت.

بیوگرافی بازیگر نقش لعیا در سریال شرم

سریال شرم یکی از مجموعه ای جدید تلویزیون است که از آذر ماه ۹۹ روی آنتن شبکه ۳ پخش میشود و الهام طهموری بازیگ تئاتر سینما و تلویزوین در نقش لعیا ایفای نقش کرده است.

وی با حامد احمدجو دیگر بازیگر کشورمان ازدواج کرده و زوج هنری بسیار خوشبختی هستند.

حامد احمدجو بازیگر ایرانی از تئاتر سینما و تلویزیون در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در اصفهان به دنیا آمده و در زمینه بازیگری فعالیت دارد وی تا کنون در آثاری چون سریال خاتون و سریال دومینو و سریال پشت کوه های بلند و فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه پیمان معادی نقش آفرینی کرده است

الهام طهموری و همسرش

الهام طهموری و همسرش

معرفی و بیوگرافی بازیگر نقش لعیا در سریال شرم

طهموری پس از موفقیت در وارش حالا در نقش لعیا دختر پوران با بازی فاطمه گودرزی در سریال شرم حضور دارد و یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی می‌کند و دختر فاطمه گودرزی با کاراکتر پوران می باشد.

او در این سریال نقش دختر بیماری را بازی میکند که در مقطعی از زندگی خود وارد عشقی عجیب شده و عاشق پسری جوان میشود . او در این مجموعه در کنار ابوالفضل پورعرب و علیرضا شجاع‌کاوه بازی تجربه خوبی را کسب کرده و در کنار هنرمندان با سابقه و پیشکسوت قرار گرفته است

اسو واقعی لعیا در سریال شرم

بیوگرافی الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم

سیروس گرجستانی و الهام طهموری

بازیگر نقش لعیا در سریال شرم کیست ؟ + بیوگرافی و عکس شخصی

نظرات