بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار کیست؟+ عکس شخصی

3

با مریم سردشتی، بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار که این روزها از رسانه ملی از شبکه یک در حال پخش است ، آشنا شوید . ما همراه باشید.

لازم به ذکر است سریال پرگار از ۶ خرداد ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفته و یکی از نقش ها و کاراکترهایی که نطر مخاطبان را جلب کرده دختری در نقش مهتاب می باشد.

بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار کیست؟ +عکس شخصی مهتاب در سریال پرگار

ویرایش و اصلاحیه:

مریم سردشتی بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار

سرکار خانم مریم سردشتی بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار هستند و خانم مهرناز افلاکیان بازیگر نقش منیر خواهر منعم است که در این مطلب اصلاحیه انجام شد . خانم سردشتی در فیلم هایی چون خون مردگی و سریال پرگار در نقش نهتاب دختر خانم مدیر افسانه بانیان ایفای نقش کرده است

عکسهای موجود در صفحه مربوط به خانم افلاکیان بازیگر نقش منیر در سریال پرگار است که به زودی تصاویر شخصی خانم مریم سردشتی بروز میشود.

مهرناز افلاکیان بازیگر نقش منیر در سریال پرگار

خانم مهرناز افلاکیان بازیگر نقش منیر خواهر منعم در سریال پرگار است که دختر افسانه مدیر مدرسه با بازی فریبا کوثری می باشد که پدرش در جنگ شهید شده و حالا معمایی به نام حمید پارسا، دوست دوران جنگ پدرش برای او پیش آمده و مادرش را سوال پیچ کرده است تا بداند نقش حمید پارسا در زندگی و در دوران جنگ در کنار پدرش چیست و دختری به نام هستی چه کسی است که حالا بعد از سالها برگشته و به سراغ مادرش آمده . تا انتهای سریال باید صبر کنید تا معمای این سریال حل شود.

مهرناز افلاکیان بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار کیست؟

مهرناز افلاکیان را با سریال پرستاران می شناسیم که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است و حالا در سریال پرگار در کنار بازیگرانی چون  مرجانه گلچین, بابک کریمی ,فریبا کوثری و بهرنگ علوی, فریبا جدیکار ,رضا امامی ,مریم سرمدی و تیما پوررحمانی, الهام طهموری ,فاطمه مرتاضی, زهره نعیمی حضور دارد

اسم واقعی مهتاب در سریال پرگار

اسم واقعی منیر در سریال پرگار چیست

مهرناز افلاکیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران متولد شده و فارغ التحصیل دوره های بازیگری موسسه فرهنگی هنری ماهان است و به غیر از بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد.

او در سال ۹۵ با بازی در سریال “پرستاران” به کارگردانی علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید، شهرام شاه حسینی شناخته شد.

تیپ خاص مهرناز افلاکیان بازیگر

عکس شخصی مهرناز افلاکیان

لازم به ذکر است که سریال «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، پس از اتمام سریال «زیر خاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا از ساعت ۲۲:۱۵ دیشب ۶ خرداد ۱۳۹۹ بر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است

عکس شخصی مهتاب در سریال پرگار

داستان این سریال قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می کند که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته یا ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند و«پرگار» روایت کننده قصه خانواده‌ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکتری راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.

فیلم های مهرناز افلاکیان

بیوگرافی بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار

مریم سردشتی بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار کیست

بزودی بیوگرافی و پیج اینستاگرام و عکسای شخصی این بازیگر بروز میشود.

3 دیدگاه در “بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار کیست؟+ عکس شخصی

  1. محمد گفت:

    با سلام و خسته نباشید ..البته نقش مهتاب رو خانم مریم سردشتی ایفا کردند که الحق هم بازی زیبایی از خودشون به نمایش گذاشتن .. لطفا اطلاعات غلط را اصلاح فرمایید

  2. هوشیار گفت:

    بازیگر نقش مهتاب در سریال پرگار خانم مریم سردشتی هستند نه ایشون
    مریم سردشتی همون دختر فریبا کوثری هست

  3. هوشیار معصومی گفت:

    نقش مهتاب در سریال پرگار را خانم مریم سردشتی بازی کرده است، مهرناز افلاکیان نقش خواهر منعم رو داشته

نظرات