بیوگرافی کاوه آفاق خواننده راک

0

کاوه آفاق خواننده راک ایرانی متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۶۲ در شهر تهران می باشد.

او در رشته‌های معماری و علوم اجتماعی فارغ التحصیل شده است.

او فعالیت هنری خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد.

کاوه آفاق

بیوگرافی کاوه آفاق

آفاق که خواننده سبک راک به زبان فارسی و انگلیسی می باشد ، علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگسازی ، ترانه‌سرایی ، تنظیم کنندگی ، و نوازنده گیتار الکتریک و همچنین بازیگری و نقاشی ایرانی فعالیت دارد.

کاوه آفاق از کودکی به نواختن ساز گیتار کلاسیک پرداخت. از ۱۵ سالگی آغاز به نواختن گیتار الکتریک کرد و آن زمان بود که به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت.

«پارت» نخستین گروهی بود که وی تأسیس کرد و با آن اولین اجرای زنده موسیقی خود را در ۱۸ سالگی و در دانشگاه خیام روی صحنه برد، سپس با گروهی به نام «کاویان» تا سال ۱۳۸۳ ده‌ها اجرا و کنسرت برگزار نمودند.

کاوه آفاق

او در سال ۱۳۸۴ گروه راک ایرانی د ویز (The Ways) را پایه‌گذاری نمود و در سال ۱۳۹۰ با دلخوری و جنجال بسیار از آن را رها کرد.

او همچنین در کارنامه خود خوانندگی و آهنگسازی برای تئاترها و فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم سینمایی رخ دیوانه، مسابقه تلویزیونی ضد گلوله، سریال تلویزیونی شبکه”سارق روح” را دارد.

کاوه آفاق

همسر کاوه آفاق :

آفاق به گفته خودش نظر بسیار مثبتی به ازدواج دارد اما در عین حال ازدواج زود هنگام را نیز بزرگترین آفت عشق میداند. از این رو دوست دارد در سنین پختگی اینکار را انجام دهد.

کاوه آفاق

تجربه بازیگری :

اولین تجربه بازیگری آفاق در ۶ سالگی و با فیلم «پیامبری با ۱۲ درهم» آغاز شد. وی همچنین بازی در تئاترها و فیلم‌های بسیاری را در کارنامه خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی لامینور ساخته داریوش مهرجویی و خاک بازی اشاره کرد.
آفاق در فعالیت تئاتری جدید خود در نمایش راه پله به نویسندگی و کارگردانی سپیده میرحسینی با بهاره رهنما هم بازی شده است و سریال شبکه”سارق روح” و تئاترهای درخت بلوط، خاکستری و … اشاره نمود.
اما جدیدترین کار بازیگری وی بازی در سریال خانه امن است که بزودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

کاوه آفاق

آدرس صفحه اینستاگرام کاوه آفاق

پیج اینستاگرام کاوه آفاق با آدرس @kavehafagh در دسترس است.

کاوه آفاق

آلبوم های کـاوه آفاق

– استرس (با گروه د ویز) – ۱۳۸۸
– با قرص‌ها می‌رقصد – ۱۳۹۴
– شال (آلبوم) – ۱۳۹۷
– لوتوس (آلبوم) – ۱۳۹۷

نظرات