برای اینکه به یک میکاپ کار حرفه ای عروس تبدیل بشویم،به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

0

میکاپ کار حرفه ای عروس شغلی است که به دلیل درآمد بالا، بسیاری از افراد را به خود جذب می کند. تمام عروس ها، در شب عروسی مرکز توجه هستند و آرایش و شینیون آنها توسط همه مهمانان بررسی می شود. بنابراین هرچه عروس های زیبا تری داشته باشید، می توانید اسم و رسم ماندگاری از خودتان در ذهن حضار مراسم ثبت کنید. برای تبدیل شدن به میکاپ کار حرفه ای عروس، لازم است تا ابتدا از گریم های پایه، آرایش های مبتدی و شینیون های ساده شروع کرد و سپس به واسطه مهارت های کسب شده، خروجی کار را ارتقا بخشید.

برای اینکه تبدیل به یک میکاپ کار حرفه ای بشوید باید در یک آموزشگاه معتبر و زیر نظر اساتید با تجربه، دوره آموزش گریم صورت را بگذرانید. بعد از حرفه ای شدن در زمینه گریم و میکاپ، لازم است در دوره های اختصاصی آموزش آرایش عروس شرکت کنید و اگر به دنبال درآمدهای نجومی هستید، با شرکت در دوره آموزش شینیون عروس می توانید بسیاری از رقبا را کنار بزنید.

نکات مهم برای تبدیل شدن به میکاپ کار حرفه ای:

 

۱- تسلط به نکات تکنیکی

برای اینکه به یک میکاپ کار حرفه ای تبدیل شوید، علاوه بر تمرین های بسیار، لازم است به این نکات تکنیکی توجه ویژه ای داشته باشید:

  • آشنایی با انواع پوست
  • آشنایی با مواد آرایشی مناسب برای هر نوع پوستی
  • نحوه گریم صورت و متقارن سازی
  • آشنایی با اصول کانتورینگ
  • آگاهی به انواع شینیون های روز
  • آگاهی از انواع سبک های آرایشی
  • آگاهی به تناسب آرایش با چهره و لباس

 

میکاپ کار حرفه ای

۲– انتخاب آموزشگاه مناسب

حرفه آرایشگری امروزه دارای درآمد بالایی است اما این درآمد نصیب افرادی می شود که دارای تخصص و دانش لازم در این حوزه باشند. شغل یک میکاپ کار تا حد زیادی به صنعت مد و فشن در ارتباط است و هر ساله تکنیک ها و مدل های مختلف در این حوزه ارائه می شود. برای اینکه بتوانید در این رشته جایگاه خود را تثبیت نمایید، لازم است تا در گام اول آموزش های اصولی و پایه ای ببینید.

بسیاری از آموزشگاه ها امروزه اقدام به برگزاری کلاس های مخصوص آرایشگری می نمایند. اما چگونه می توان عیار یک آموزشگاه حرفه ای را شناخت؟ استفاده از اساتید با تجربه، ارائه مدارک معتبر، آموزش های کامل و حرفه ای با ضمانت یادگیری، مشاوره و پشتیبانی حتی بعد از ورود به بازار کار و برگزاری منظم کلاس ها از جمله ویژگی های آموزشگاه آرایشگری دترلند می باشد که در تمام رشته های آرایشگری خدمات ارائه می کند.

 

۳- گرفتن مدرک معتبر

 

برای تبدیل شدن به یک میکاپ کار حرفه ای عروس، لازم است تا آموزشگاه شما تمام تکنیک های گریم را آموزش دهد. یک آموزشگاه حرفه ای، از لوازم آرایشی با کیفیت و به روز استفاده می کند تا شما با نحوه کار با این لوازم و نوع پوشش دهی آشنا شوید. حتی اگر در بهترین آموزشگاه ها و زیر نظر بهترین مربیان آموزش ببینید، برای کسب اعتبار بیشتر لازم است یک مدرک معتبر دریافت کنید.

ممکن است شما قصد تاسیس یک سالن آرایشی را داشته باشید. در این صورت می بایست مدرک فنی حرفه ای در رشته آرایش و پیرایش، و یا هفت دوره جداگانه برای مهارت های هفتگانه آرایشگری بگذرانید.

میکاپ کار حرفه ای

نکات نهایی:

اگر در رشته گریم و میکاپ به مهارت کافی برسید، کسب درآمد بسیار ساده است. این مهم حاصل نمی شود مگر با فراگیری تکنیک های جدید از طریق آموزش نزد افراد کاردان و انجام تمرین بسیار.

برای اینکه بتوانید میکاپ حرفه ای عروس را انجام دهید لازم است تا به موارد زیر دقت نمایید:

–         پوست عروس بعد از گریم نباید زیاد براق یا بسیار بی رنگ باشد. در اولین گام از گریم عروس، شما باید کانتور مناسب با فرم چهره را انجام دهید تا یک پوست صیقلی و شاداب داشته باشید.

–         زاویه سازی صورت با گریم از نکاتی است که به زیبایی چهره می افزاید. با توجه به فرم چهره و نوع شینیون عروس، صورت را زاویه دار کنید. هنگامی که چانه دارای زاویه می شود، به زیباترین حالت از چهره می رسیم.

–         چشم ها و لب ها به صورت عکس آرایش می شوند. اگر بر روی چشم ها آرایش غلیظ انجام می دهید، از آرایش زیاد بر روی لب بپرهیزید.

–         زیرسازی و کانتورینگ در آرایش عروس بسیار با اهمیت است. در نظر داشته باشید که سیاهی دور چشم، منافذ پوست و انواع چین و چروک ها می بایست در گریم و میکاپ عروس حذف شوند.

این موارد تنها برخی از نکات مهم بودند که در آرایش و میکاپ حرفه ای عروس می بایست در نظر گرفته شوند. مهمترین گزینه برای شما انتخاب یک آموزشگاه خوب جهت فراگیری فنون است. آموزشگاه دترلند با مجرب ترین اساتید و بهترین امکانات آموزشی جهت آموزش میکاپ حرفه ای عروس، هنرجو می پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۸۴۳۰۶۲ تماس بگیرید و یا به سایت دترلند به آدرس deterland.com مراجعه کنید.

 

 

نظرات