عکس و بیوگرافی فرزندان بهزاد فراهانی

0

عکس و بیوگرافی فرزندان بهزاد فراهانی

عکس و بیوگرافی فرزندان بهزاد فراهانی (شقایق، آذرخش و گلشیفته) فراهانی را در این بخش از مجله حرف تازه برای آشنایی با زندگی خانوادگی و شخصی این بازیگر پیشکسوت برای شما منتشر کردیم .با ما همراه باشید.

عکس و بیوگرافی فرزندان بهزاد فراهانی (شقایق، آذرخش و گلشیفته) + تصاویر

بیوگرافی فرزندان بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی متولد ۱ بهمن ۱۳۲۳ مرکزی بازیگر و فیلمنامه‌نویس می‌باشد. دوره‌هایی از تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فارغ‌التحصیل شد. کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای دراماتیک، کارشناسی ارشد نمایش از تئاتر ملی فرانسه (استراسبورگ)، ۱۹۷۷، ۱۹۷۸ می باشد.
او با فهیمه رحیمی‌نیا بازیگر و نقاش ازدواج کرده که حاصل این ازدواج ۳ فرزند به نام های شقایق فراهانی ، گلشیفته فراهانی و آذرخش فراهانی است.

 

عکس و بیوگرافی فرزندان بهزاد فراهانی (شقایق، آذرخش و گلشیفته) + تصاویر

 

همسرش فهیمه رحیم نیا، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سال ۱۳۲۶ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از دانشگاه D.E.A علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است.

رحیم نیا از سال ۴۷ فعالیت هنری خود را در قالب گروه هنر ملی آغاز کرد. او دو سال بعد یعنی در سال ۴۹ برای اولین بار با بازی در فیلم “تجاوز” به کارگردانی حمید مصداقی و نوسندگی بهزاد فراهانی بر پرده نقره ای سینما دیده شد.

معرفی آذرخش فراهانی

آذرخش فراهانی متولد ۱ تیر ۱۳۶۰ در تهران، فرزند دوم خانواده هنرمند فراهانی، متولد ۱ نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده سبک راک موسیقی کشور و سرپرست یک گروه موسیقی است. او مجرد است و تجربه بازیگری نیز دارد.

 

عکس و بیوگرافی فرزندان بهزاد فراهانی (شقایق، آذرخش و گلشیفته) + تصاویر

معرفی گلشیفته فراهانی

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد و هم اکنون در فرانسه زندگی میکند. او در ازدواج اولش با امین محمد مهدی در سال ۸۲  ازدواج کردکه این ازدواج به جدایی ختم شد. امین محمد مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‏انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد. او بعد از مهاجرت از ایران دوباره ازدواج کرده است

بیوگرافی گلشیفته

 

معرفی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد دوم مرداد ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. وی در یک خانواده هنرمند بدنیا آمد و از همان کودکی زیر نظر پدر و مادرش وارد صحنه تئاتر شد, تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع کارشناسی ادامه داده است و مدرکش را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده است.
شقایق فراهانی سالها پیش ازدواج کرد است ولی در این ازدواج موفق نبوده و طلاق گرفته است. حاصل این ازدواج پسریست به نام سام حسامی.

عکس و بیوگرافی 3 فرزند بهزادفراهانی

نظرات