با انواع مختلف عینک آفتابی زنانه آشنا شوید

0

انواع عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی به طور کلی انواع مختلفی دارد، عینک آفتابی زنانه هم از این قاعده مستثنا نیست. از تفاوت جنس فریم و عدسی گرفته تا رنگ، مدل و برند آنها باعث ایجاد تنوع در میان مدل‌های عینک می‌شود.

عینک آفتابی زنانه

انواع عینک آفتابی زنانه شامل مدل‌هایی همچون پروانه‌ای، گربه‌ای، گرد، مربعی و کلاب‌مستر است. در زیر به طور مختصر برایتان مدل‌های مختلف عینک و رنگ‌های زنانه را معرفی کرده‌ایم.

 

عینک آفتابی زنانه: مدل پروانه‌ای (Butterfly)

عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی پروانه‌ای در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی در بازار موجود است. اما ویژگی اصلی تمامی آنها این است که فریم، در بخش داخلی باریک و در لبه‌ها پهن‌تر است. هر عینکی که این ویژگی را داشته باشد، مدل پروانه‌ای می‌نامند. مدل پروانه‌ای اولین بار در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط برند مشهور Prada عرضه شد. پس از آن بود که این مدل  موردتوجه دیگر برندها هم قرار گرفت و در طرح‌ها و رنگ‌های زنانه ویترین مغازه‌ها را پر کرد.

زنانی که عینک‌های سایز بزرگ را دوست دارند، می‌توانند از مدل پروانه‌ای به عنوان جایگزینی برای عینک‌های کلاسیک استفاده کنند.

عینک پروانه‌ای برای صورت‌های مربعی، گرد، قلبی و بیضی مناسب است. اما خانم‌هایی که صورت مستطیلی، لوزی یا مثلثی دارند بهتر است از این فریم استفاده نکنند چون به صورتشان نمی‌آید.

 

عینک آفتابی زنانه: مدل گربه‌ای (Cat Eye)

یکی دیگر از انواع عینک آفتابی زنانه، مدل گربه‌ای است. عینک گربه‌ای را شخصیت‌های معروف و تاثیر گذار در دهه ۵۰ میلادی استفاده می‌کردند. دلیل اینکه هنوز خیلی طرفدار دارد این است که با هر فرم صورت، تناسب دارد و شکلی خاص به چهره افراد می‌بخشد.

شما انواع مختلفی از عینک گربه‌ای را می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوناتو خریداری کنید. فریم این عینک‌ها ممکن است از جنس استات (کائوچو)، آلومینیوم، فلز، پلاستیک، پلی‌کربنات، استیل ضدزنگ، TR 90 یا حتی چوب باشد. در لوناتو اغلب این متریال‌ها در رنگ‌های متنوع موجود است. اما برای اینکه انتخاب متناسب با رنگ پوست، سبک زندگی و نیاز خود داشته باشید می‌توانید از مشاوران آنلاین لوناتو هم مشورت بگیرید.

عینک گربه‌ای برای صورت‌های مربعی، مستطیلی و لوزی مناسب است. اما افرادی که صورت مربعی، قلبی، بیضی یا مثلثی دارند نباید از این فریم استفاده کنند. چون به صورتشان نمی‌آید.

 

عینک آفتابی زنانه: مدل مربعی (Square)

در میان انواع عینک آفتابی زنانه، این فریم صاف و بزرگ، نه تنها باعث زیبایی می‌شود، بلکه بیشترین حفاظت از چشم‌ها در برابر تابش‌های مضر خورشید (UV) را هم دارد. برندهای لوکسی همچون «پرادا» نمونه‌های کلاسیک فریم‌های مربعی را عرضه می‌کنند. اما برای نمونه‌های اسپرت‌تر می‌توانید سراغ برندی همچون پلیس بروید.

عینک مربعی برای صورت‌های گرد، قلبی و بیضی مناسب است. اما زنانی  که صورت مستطیلی، مربعی، لوزی یا مثلثی دارند بهتر است از این فریم استفاده نکنند چون به صورتشان نمی‌آید.

 

عـینک آفتابی زنانه: مدل گرد (Round)

عینک آفتابی زنانه

یکی از انواع عینک آفتابی زنانه رایج در دنیا عینک گرد است که به آن عینک جان لنونی هم می‌گویند. این طراح عینک نیز بیشتر در میان سلبریتی‌ها و هنرمندان محبوب است. اما بیشتر از آنها، فعالان صنعت مد و فشن را می‌توان عاشقان اصلی این مدل عینک آفتابی دانست زیرا بیشتر از هر قشری، این افراد از عینک‌های گرد استفاده می‌کنند.

این نوع عینک دودی برای صورت‌های مربعی از همه مناسب‌تر است. به این خاطر که، خط فک قوی و پیشانی پهن که از مشخصات صورتشان است را فقط یک عینک گرد مثل مدل‌های جان لنونی یا خلبانی می‌تواند متعادل‌تر نشان دهد.

 

عـینک آفتابی زنانه: مدل کلاب‌مستر (Clubmaster)

عینک آفتابی زنانه

کلاب مستر یکی از انواع عینک آفتابی زنانه است که شاید به اندازه مدل‌های گرد و گربه‌ای محبوب و رایج نباشد، اما استایل خاصی دارد که باعث ایجاد تفاوت می‌شود. فریم این عینک به این صورت است که فقط بخش بالایی عدسی را می‌پوشاند و بخش پایین آن خالی می‌ماند. این مدل عینک ممکن است با عدسی‌های متنوعی همچون تدریجی، آینه‌ای، دید در شب (نایت ویژن) و با پوشش‌های پلاریزه یا ضد UV همراه باشد. انواع عینک زنانه کلاب‌مستر را می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوناتو خریداری کنید.

عینک کلاب‌مستر برای صورت‌های مربعی، مستطیلی، مثلثی و بیضی مناسب است. اما زنانی که صورت گرد، لوزی یا قلبی دارند نباید از این فریم استفاده کنند چون به صورتشان نمی‌آید.

 

عـینک آفتابی زنانه: رنگ صورتی

عدسی عینک به رنگ صورتی یکی از مدهای پاییز و زمستان ۲۰۲۰/۲۰۲۱ است. این رنگ بیشتر از اینکه ویژگی خاصی داشته باشد، جنبه تزئینی ندارد و برای عینک آفتابی زنان یکی از بهترین گزینه‌هاست. البته اگر پررنگ و ر.و به قرمز باشد با افزایش میزان کنتراست در نورهای کم، تصویر واضحی برای بیننده مهیا می‌کند.

 

عـینک آفتابی زنانه: رنگ زرد

عینک آفتابی زنانه با عدسی زرد، طلایی یا کهربایی علاوه بر اینکه تابش نور را حذف می‎کند، نور آبی را نیز کاهش می‎دهد. رنگ زرد بیشترین میزان کنتراست را ایجاد می‌کند. عمق دید بسیار وسیعی هم برای بیننده به دنبال دارد. اما در عین حال، عدسی زرد توان مسدود کردن نورهای شدید را ندارد.

اگر از دوستداران ورزش‌های تنیس، اسکی یا اسنوبورد هستید، عینک آفتابی با عدسی زرد می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این لنز برای عکاسی هم بسیار خوب است. عینک‌های آفتابی زنانه متنوعی از برندهای مختلف با عدسی زرد در فروشگاه اینترنتی لوناتو موجود است.

 

عینک آفتابی زنانه اصل را از کجا بخریم؟

از فروشگاه اینترنتی «لوناتو»؛ مزیت خرید از لوناتو این است که این فروشگاه به مشتری‌های خود اطمینان می‌دهد که تمامی اجناس اصل و باکیفیت هستند. از زمان ثبت سفارش تا تحویل گرفتن کالا زیاد منتظر نمی‌مانید زیرا «لوناتو» خرید مشتریان در تهران را با پیک ارسال می‌کند. سفارش‌های شهرهای دیگر هم با پست پیشتاز ظرف ۷۲ ساعت کاری به دستشان می‌رسد. قیمت محصولات این فروشگاه معتبر هم بسیار مناسب و منصفانه است. بعلاوه در طول سال، جشنواره‌ها و مسابقات متعددی برگزار می‌کنند که شامل انواع تخفیف و جوایز ارزشمند است.

در لوناتو از ۷ تا ۳۰ روز پس از تاریخ ثبت سفارش امکان تعویض و بازگشت محصول وجود دارد. یعنی اگر پس از خرید عینک آفتابی بنابه‌هر دلیلی احساس کردید که دوست دارید عینک را عوض کنید یا حتی پس دهید، فقط کافیست با پشتیبانی لوناتو تماس بگیرید.

نظرات