بیوگرافی و عکس های جدید آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز

3

بیوگرافی و عکس های جدید آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز

بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز با بازی آرش نادی کیست؟ اکنون بعد از گذشت سالها کجاست و چرا در بازیگری دیده نشد‌؟ با پخش مجدد سریال خانه سبز از رسانه ملی با بیوگرافی کامل “آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز” با عکس ها و چهره جدید و شغل و محل زندگی و پیج اینستاگرام و خبرهای جدید از او در آستانه سالگی را به اطلاع شما کاربران عزیز می رسانیم.

بیوگرافی آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز + اینستاگرام و عکس جدید بزرگسالی

 

بیوگرافی آرش نادی

آرش نادی متولد دهه شصت بازیگر خردسال دیروز و کودک دیروز و جوان امروز که با بازی در سریال خانه سبز به شهرت رسید
حالا با گذشت ۲۴ سال از ایفای نقش علی در این سریال ، هیچ گونه خبری از او در زمینه بازیگری نیست و اطلاعات زیادی از او منتشر نشده است

بازیگر نقش علی کوچولو در خانه سبز

نادی در اولین کار بازیگری خود در سال ۱۳۷۵ در نقش علی کوچولو در سریال خانه سبز به کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ در کنار بازیگرانی چون : مرحوم خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، اکرم محمدی در نقش نرگس، زنده یاد داریوش اسدزاده، زنده یاد حمیده خیرآبادی، رامبد جوان، آتنه فقیه نصیری در نقش لیلی و اسماعیل محرابی در نقش معلم علی کوچولو حضور پیدا کرد و بعد از آن نیز در فصل دوم آن به نام سرزمین سبز در سال ۱۳۷۶ نیز بازی کرد، اما بعدها به دلیل مخالفت خانواده اش یا بازیگری شدنش ، دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد

عکس منتسب به آرش نادی

زندگینامه و عکس های جدید آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز

 

 

نحوه بازیگر شدن

او در سال ۷۵ در یک مهد کودک بود که توسط مسعود رسام کارگردان سریال خانه سبز، برای بازی در این سریال انتخاب شد و بسیار نیز افای نقشش موفق و درخشان عمل شد در آن زمان در کلاس دوم دبستان تحصیل میکرد.

این بازیگر ناشناخته سپس در سریال کاشانه در سال ۱۳۷۸ در به کارگردانی قاسم جعفری در کنار بازیگرانی چون شهاب عباسی و یکتا ناصر، پژمان بازغی، بهزاد خداویسی، رضا شفیعی جم، روشنک عجمیان، زهره فکور صبور، علی اوسیوند و … ایفای نقش کرد.

بیوگرافی و عکس های جدید آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز

 

آرش نادی بازیگر نقش علی در خانه سبز الان کجاست؟

بعد از گذشت ۲۴ سال از زمان بازیگری او ، اکنون هیچ خبری از او در رسانه ای ثبت نشده و گویا خودش نیز علاقه ای به دیده شدن و بیشتر مطرح شدن ندارد، اما سال هاست که از همان دوران کودکی از بازیگری کناره گیری کرده و ادامه نداده است.

تنها عکسی از وی منتشر شده که به آرش نادی نسبت دادند که چهره بزرگسالی او را نشان میدهد

حتی رامبد جوان نیز از او بی اطلاع است و در اینستاگرامش با انتشار عکس دونفره با علی کوچولو نوشت:

حسام رحمانیان دوست قدیم و عزیز برام این عکس را فرستاد.

چه دورانی بود و چه زود می گذره.

آرزو می کنم علی کوچولوی ما هر جا هست سالم و درجه یک باشه.
و کاش پیداش کنیم که بیاد خندوانه.

عجیبه که هر کاری کردیم نتونستیم پیداش کنیم.

اینستاگرام آرش نادی

گفتنی است که از پیج اینستاگرام و صفحه شخصی آرش نادی نیز خبری نیست و اطلاعی در دست نیست

 

بازیگر نقش علی کوچولو در خانه سبز الان کجاست

سریال خانه سبز موفقترین سریال

این سریال یکی از موفقترین مجموعه ای تلویزیونی است که در آن بازیگران مطرحی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند.زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش رضا صباحی وکیل دادگستری، مهرانه مهین ترابی در نقش عاطفه صدر، وکیل دادگستری و همسر رضا صباحی،رامبد جوان در نقش فرید صباحی، پسر رضا صباحی و عاطفه صدر و همچنین نقش تابلوی جد بزرگوار خانواده صباحی،آتنه فقیه نصیری در نقش لیلی،همسر فرید صباحی،ایفای نقش کردند

همچنین داریوش اسد زاده در نقش آقاجون، پدر رضا صباحی، زنده یاد حمیده خیرآبادی در نقش خانم جون، مادر رضا صباحی، اکرم محمدی در نقش نرگس،خواهر رضا صباحی،آرش نادی در نقش علی کوچولو پسر نرگس صباحی،فرخ نعمتی در نقش پدر علی کوچولو، اسماعیل محرابی در نقش معلم مدرسه علی کوچولو و پس از آن همسر نرگس صباحی ایفای نقش پرداختند.

3 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید آرش نادی بازیگر نقش علی در سریال خانه سبز

  1. amin_ghaderian گفت:

    ارش هم شهری بنده هست(بوشهر)و توی موسیقی محلی فعالیت داره.خودمم توی موسیقی فعالیت داشتم و چندین بار با هم کار کردم.الان هم بوشهر هستند و پیج اینستاگرام به اسم خودشون فعال هست.

  2. ن.ع گفت:
    2
    3

    یعنی از تهران به اصفهان نقل مکان کردن؟اگه اینجوره که راحت میشه پیداش کرد چون زرین شهر یه شهر کوچیکه

  3. حميد گفت:
    10
    5

    اين عكس بزرگسالي را من ميشناسم. اسمش آرش نادي زاده و كارواش داره توي زرين شهر اصفهان

نظرات