مراسم تشییع پیکر داریوش اسدزاده پدربزرگ خانه سبز

0

مراسم تشییع پیکر داریوش اسدزاده پدربزرگ خانه سبز

مراسم تشییع داریوش اسدزاده بازیگر و هنرمند پیشکسوت و محبوب سینما و تلویزیون در روز سه‌شنبه ۵ شهریور برگزار می‌شود.

پدر بزرگ خانه سبز در ۹۶ سالگی بر اثر بیماری درگذشت و خاطرات خانه سبز و اهالی آن خانه را برای همیشه در یادها ماندگار کرد.از این سریال نوستالژی و قدیمی و پر مخاطب تاکنون چهار هنرمند پر کشیدند. زنده یاد خسرو شکیبایی و حمیده خیرآبادی و مسعود رسام و حال استاد اسد زاده که به دیار باقی شتافت. خبر درگذشت داریوش اسدزاده روز ۴ شهریور ماه در رسانه ها اعلام شد

 تشییع داریوش اسدزاده

بر اساس اطلاعیه شورای برگزاری مراسم تشییع این بازیگر، مراسم تشییع پیکر مرحوم اسدزاده ساعت‌ ۹:۳۰ سه شنبه ۵ شهریور ماه از مقابل خانه هنرمندان برای انجام خاکسپاری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام خواهد شد.

این شورا اعلام کرده که وسایل ایاب و ذهاب برای حضور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) مهیا می‌شود.

شورای تشییع پیکر داریوش اسدزاده تشکیل شده از: خانواده آن مرحوم، خانه تئاتر، خانه سینما، خانه هنرمندان ایران، شهرداری منطقه ۶ تهران، معاونت هنری وزارت ارشاد، اداره‌ کل هنرهای نمایشی، سازمان سینمایی وزارت ارشاد و بنیاد سینمایی فارابی.

داریوش اسدزاده یکشنبه سوم شهریور ماه در منزل خود و در سن ۹۶ سالگی درگذشت.

ایشان دارای دو فرزند پسر هستند که از ازدواج دومش با خانم سهیلا غزلی می باشد که آقایان آرش اسدزاده و کوروش اسدزاده نام دارند
هر دو پسر استاد اسدزاده از کودکی در آمریکا بزرگ شده و زندگی کردند‌.

یکی از آنها دهه پنجاه عمر و دیگری دهه چهل را می گذرانند و در خارج از کشور زندگی میکنند

زنده یاد اسد زاده در هفتاد و شش سالگی برای سومین بار در سال ۱۳۷۸ با خانم طاهره خاتون میرزایی ازدواج کرد.
ایشان در مصاحبه اخیرشان گفته اند که چهار نوه دارم که همه کمتر از ۱۰ سال سن دارند. نوه هایم را ندیده ام و تنها از طریق اینترنت آن ها را دیده ام.

نظرات