اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خانه سبز +عکس داستان و سرنوشت بازیگران خانه سبز

0

سریال “خانه سبز″، سریال ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام است. این سریال در ژانر اجتماعی و خانوادگی در سال ۷۵ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال از تیر ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه آی فیلم برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خانه سبز” و بازیگران آن چون مرحوم خسرو شکیبایی (رضا) ، مهرانه مهین ترابی (عاطفه)، رامبد جوان (فرید) ، اتنه فقیه نصیر (لیلی) و مرحوم داریوش اسدزاده و اسماعیل محرابی و زنده یاد حمیده خیرآبادی می پردازیم. با ما باشید.

تکنه مهم درباره بازیگران سریال خانه سبز این است که تعدادای از بازیگران این سریال فوت کردند و دار فانی را وداع گفتند. حمیده خیرآبادی و خسرو شکیبایی و داریوش اسدزاده از جمله بازیگرانی هستند که دیگر در بین ما نیستند و فوت کردند.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خانه سبز

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خانه سبز +عکس داستان و سرنوشت بازیگران خانه سبز

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خانه سبز با بیوگرافی و عکس ها تا اسامی همه نقش ها در بیوگرافی بازیگران خانه سبز همراه با اسامی عوامل و سرنوشت بازیگران خانه سبز پس از سالها را در ادامه مطلب میخوانید.

خانه سبز یک مجموعه تلویزیونی مشهور دههٔ هفتاد خورشیدی بود که در سال ۱۳۷۵ چهارشنبه‌ شب‌ها از شبکهٔ ۲ پخش می‌شد. این مجموعه تلویزیونی، کار مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام از تهیه‌کنندگان تلویزیونی ایران است و در زمان پخش خود از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بود، به‌طوری که حتی رکورد مخاطبان اثر قبلی بیرنگ و رسام به نام همسران را نیز شکست.

مجموعه تلویزیونی خانه سبز در مهر ماه سال ۱۳۹۹ از شبکه نسیم صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران بازپخش شد.

خلاصه داستان سریال خانه سبز

سریال “خانه سبز” روایتگر مردی به نام “رضا صباحی” است که وکیل پایه یک دادگستری معتقد است خانه باید سبز باشد. او به همراه همسر، مادر و پدر، پسر و عروس، خواهر و خواهرزاده در یک خانه به رنگ سبز زندگی می‌کنند.

داستان سریال خانه سبز

“رضا وکیلی” است که قرار بود نویسنده رمان‌های هزار صفحه ای شود اما با همسرش “عاطفه” به کار وکالت می‌پردازند اما در خلال پرونده‌های حقوقی سعی می‌کند سبزی زندگانی خود و خانواده‌اش را در زندگی موکلانش جاری کند و…

 

اسامی بازیگران سریال خانه سبز با بیوگرافی و عکس

اسامی بازیگران سریال خانه سبز

 

دیگر عوامل

کارگردان: بیژن بیرنگ، مسعود رسام، مشاور روانشناسی: دکتر عیسی جلالی، گریم: مریم شکرایی، همایون ایزد پناه، خواننده: علی تفرشی، نویسنده: بیژن بیرنگ، طراح صحنه و لباس: ملک جهان خزایی، طراح نور: منوچهر شمسایی، مدیر تولید: مهران رسام، صدا: رضا کشاورز، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: همایون ایزد پناه، تصویربرداران: محمد رضا کاظمی – سهیل نوروزی، موسیقی: بهرام دهقانیار، تدوین: حسین احمدی.

 

زمان پخش سریال خانه سبز

سریال “خانه سبز” قرار است راس ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آیفیلم سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۰:۰۰ و ۸ صبح روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات