تعبیر دیدن لاک ناخن و لاک زدن در خواب

2

تعبیر دیدن لاک ناخن و لاک زدن در خواب

تعبیر خواب لاک ناخن تعبیر خواب لاکهای رنگی تیره و روشن ناخن تعبیر دیدن لاک زدن برای خود یا دیگران تعبیر دیدن لاک ناخن خریدن یا فروختن و تعبیر شکستن شیشه لاک ناخن,تعبیر لاک ناخن مرده, را در دیدگاه مختلف از تعبیر کنندگان خواب اسلامی و غربی در مجله حرف تازه میخوانید

تعبیر خواب لاک ناخن | تعبیر دیدن لاک ناخن و لاک زدن و پاک کردن لاک در خواب

معبران غربی می گویند: اگر در خواب مشاهده کردید که در حال لاک زدن به ناخن‌های خود هستید درگیر توطئه و دسیسه ای خواهید شد که عمر این دسیسه کوتاه بوده و به زودی به پایان خواهد رسید.
نسبت به گفته‌ها و شایعاتی که در مورد شما زده می‌شود توجه بیشتری انجام دهید و بهترین راه نادیده گرفتن و اهمیت ندادن به این گونه سخنان است.

تعبیر خواب لاک زدن

اگر فردی در خواب ببینید که در حال لاک زدن است، بیانگر این است که دارای خلاقیت ذاتی و تمرکز قوی هستید و در انجام کارها عالی عمل خواهید کرد.
همچنین بیانگر است که در حال پرورش استعدادهای خود هستید و این استعدادها را تا جایی که به خود توانایی‌های خود اطمینان دارید توسعه میدهید.

بیشتر بخوانید : تعبیر دیدن ناخن در خواب

تعبیر خواب لاک ناخن قرمز

علی معبری میگوید اگر کسی خواب ببیند روی ناخن های دست و پایش لاک سرخ رنگ میزند دلیل بر اینکه در تصمیمات مهم زندگی اش دچار تردید و یا شک میشود پیدا شدن اختلاف بین زن و مرد نیز از معانی همین خواب است

همچنین جمعی از معبران میگویند لاک زدن ناخن با رنگ قرمز به معنی نداشتن اعتمکاد به نفس و یا درگیز شدن افکار بخاطر استرس و اضطراب بالا است

تعبیر خواب خریدن لاک ناخن

اگر دیدی لاک ناخن میخری و روی ناخن ها دست و پا میکشی بیانگر این است که به بزودی برای رفتن به یک مسافرت تفریحی آماده میشوی . یا اینکه اتفاقات جدیدی بزودی بر سر راهت قرار خواهد گرفت.

همچنین نشانه این است اینکه نزدیک ترین دوست صمیمی اش به خانه ی بخت میرود و یا برای او خواستگار میآید

تعبیر خواب لاک ناخن

 

تعبیر خواب پاک کردن لاک ناخن

شیخ طوسی:اگر فردی در خواب ببیند که در حال پاک کردن لاک ناخن است، بیانگر رهایی از غم و رنج و اندوه است و به زودی از غم و غصه فارغ میشود.

تعبیر خواب لاک ناخن در انواع رنگ ها

دیدن رنگ لاک ناخن آبی، سبز، بنفش یا رنگ لاک های غیر معمول دیگر در خواب بیانگر روح آزاد است. شما دوست دارید خودتان را به شیوه ای خاص ابراز کنید.

• لاک قرمز: نشانه عشق بزرگ
• لاک صورتی: نشانه صحبت با جنس مخالف
• لاک سیاه: نشانه ناراحتی
• لاک نارنجی و زرد: بیانگر شادی و موفقیت
• لاک آبی: بیانگر اندیشه و آرامش
• لاک آبی تیره: نشانه خوشی
• لاک سفید: نشانه غم
• لاک پر زرق و برق: بیانگر داشتن آخر هفته خوش

تعبیر لاک ناخن با رنگهای روشن

تعبیرگران می گویند: اگر در خواب لاک آینه ای با رنگ های روشن و شفاف دیدید، بیانگر روزهای خوب و نشانه خوبی است به پیروزی می رسید
دیدن لاک با رنگ براق بیانگر این است که انرژی‌های مختلفی را در کنار هم جمع کرده اید تا با آن موقعیت خود را برجسته کنید و به قول معروف خودی نشان بدهید

تعبیر دیدن لاک زدن به دیگران

معبرین غربی گفته اند: اگر فردی در خواب ببیند که دستان دوستان نزدیک خود را لاک می‌زند، بیانگر این است که عشق یا همسرتان عقایدتان را تحسین خواهد کرد و در انجام کارها به شما کمک فراوانی خواهد کرد.
اگر دستان غریبه ای را لاک می‌زدید بیانگر این است که مورد حسادت واقع خواهید شد.

گردآوری در مجله اینترنتی حرف تازه و برگرفته از توپ تاپ و دعاگو

2 دیدگاه در “تعبیر دیدن لاک ناخن و لاک زدن در خواب

  1. لیلی گفت:
    1
    2

    سلام ببخشید من خواب دیدم مادر شوهرم که فوت شدن
    به انگشتای دستشون لاک قرمز زدن و نشون من میدادن وخیلیم جوان و زیبا شده بودن

  2. هانی گفت:
    1
    3

    سلام من خواب دیدم که فقط انگشت های پاهام رو دارم لاک میزنم

نظرات