معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کادون

2

فیلم “کادون، فیلمی ایرانی به کارگردانی کمال مقدم و تهیه کنندگی حامد صلح ‌میرزایی و علی ‌اصغر رضایی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و چند روزی است که مونتاژ و صداگذاری آن به آغاز شده است. این فیلم که به زودی ساختش به پایان می رسد، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”کادون” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کادون

 

خلاصه داستان

فیلم “کادون” روایتگر تاثیراتی است که فضای مجازی در زندگی افراد میگذارد و مشکلات این تاثیرپذیری از فضای مجازی در این فیلم سینمایی به تصویر کشیده میشود.

داستان فیلم کادون

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و با محوریت معضلات فضای مجازی، زندگی چند خانواده و مشکلات آنان را روایت می‌کند. لازم به ذکر است که کمال مقدم پیش از این، فیلم “سرنوشت سارا” را ساخته و در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران فیلم کادون

اسامی بازیگران فیلم کادون

 

دیگر عوامل

کارگردان: کمال مقدم، نویسندگان: مژگان آقا داوودیان و حسین سمیعی، تهیه کننده: حامد صلح ‌میرزایی و علی ‌اصغر رضایی، دستیار اول کارگردان: مهرداد احمدی، مدیر برنامه‌ریزی: ملینا تقوی، منشی صحنه: مریم بابایی، طراح صحنه و لباس: نعیمه مهدی‌زاده، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر تصویربرداری: محمد غزازانی، مدیر تولید: محمد سیانکی، مدیر تدارکات: علی اسدی، مدیر صدابرداری: جلال‌الدین سعادت‌یار، عکاس: علی احتشامی، جانشین تهیه‌کننده: مهدی نامداری، مجری طرح: ریحانه بولحسنی.

 

2 دیدگاه در “معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کادون

  1. ممد حسین گفت:

    واقعا مسخره خیلی بی مزه حیف وقتم من که یک ربع اول رو دیدم بی خیال شدم

  2. نازنین گفت:

    خیلی فیلم مسخره وبی سروتهی هست و ارزش دیدن نداره،خیلی ضعیف ساخته شده

نظرات