بیوگرافی و عکسهای احسان قربان زاده خواننده

0

احسان قربان زاده خواننده به نام عرصه موسیقی سنتی و پاپ کشور است که طرفداران زیادی دارد. علاقه احسان قربان زاده به دوران کودکیش برمیگردد. علت علاقه مندیشان را رفتن به شبستان همراه پدربزرگ گرامیشان می دانند که در آنجا موسیقی های قدیمی و سنتی شنیده می شد که همین امر او را به سه تار علاق مند کرد و شروع به یادگیری سه تار در حضور استادان سرشناس کرد.

 احسان قربان زاده

ورود به دنیای موسیقی سنتی

بعد از  یادگیری موسیقی سه تار و تار را یاد که از اصیل ترین موسقی های سنتی ایران هستند، تصمیم به یادگیری تمبک بدون استاد گرفت. البته احسان قربان زاده یادگیری موسیقی را ادامه داد و باغلاما و گیتار را هم آموخت تا کارنامه افتخارات خود را کامل کند و بخشی از ردیف های آوازی در موسیقی سنتی ایرانی را به نحو احسنت پیش ببرد. مرحوم غلامرضا تنها و استاد محمد رضا قبادی از اساتید بزرگوار عرصه موسیقی هستند که احسان قربان زاده افتخار آموختن و اجرای ردیف های آوازی و نواختن بی نظیر ساز های ایرانی را در حضورشان را داشتند.

احسان قربان زاده

علاقه مندی به موسیقی در دوران کودکی

احسان قربان زاده در دوران مدرسه همیشه تک خوان گروه سرود و قاری بود که از علاقه او به موسیقی نشات می گرفت. این خواننده جوان با استعداد کشور افتخار آموختن خوانندگی در محضر استاد فاخر غفار ذابح که خود از شاگردان استاد محمدرضا شجریان بود، را داشتند. پیشرفت احسان قربان زاده در موسیقی و خوانندگی مثال زدنی نیست چرا که به سرعت توانست با استعداد منحصر به فرد و تلاش بی وقفه اش به عنوان یکی از شاگردان مسلط  و با استعداد استاد غفار ذابح شناخته شده و تایید نواختن تار و تسلط به دستگاه های موسیقی را از استاد کسب نماید. از افتخارات احسان قربان زاده در کلاس موسیقی نواختن تار با ردیف میرزا عبدالله است. در حال حاضر احسان قربان زاده حدود چهارده سال است که به صورت جدی موسیقی رو دنبال میکند و آثار فاخری را منتشر کرده است. این خواننده جوان کشورمون سایت رسمی را طراحی کرده که در آنجا موسیقی های خود را منتشر می کند. برای دانلود جدیدترین آهنگ احسان قربان زاده می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

ورود احسان قربان زاده به دنیای موسیقی پاپ

احسان قربان زاده علاقه شدیدی به موسیقی سنتی داشته و دارند یا بهتر است بگوییم موسیقی سنتی در جوهره این هنرمند نهفته است اما در حال حاضر در زمینه موسیقی پاپ مشغول به فعالیت هستند. علت تغییر سبک خوانندگی خود را تغییر روحیه و سلیقه افراد اهل موسیقی می داند. احسان قربان زاده معتقد است که اصالت موسیقی سنتی باید حفظ شود اما جذب مخاطب با علایق متفاوت دشوار است و همین امر راهی جز تغییر در سبک موسیقی را برای ما باقی نگذاشته است.

احسان قربان زاده

موفقیت های دنیای موسیقی

احسان قربان زاده که در در دوره فعالیت خود در موسیقی پاپ محبوبیت چشمگیری به دست آورده است که دلیل موفقیت خود را بیان ایده های شخصی، تلفیق آن ها با دنیای موسیقی و هنر و درک متقابل مخاطب در این زمینه است. مهم ترین ویژگی احسان قربان زاده حفظ علاقه مندی خود به موسیقی سنتی، در کنار انتشار اشعار و قطعه هایی  بی نظیر در زمینه موسیقی پاپ است که به طرفداران و علاقه مندان خود ارائه نماید. دانلود آهنگ های احسان قربان زاده را از سایت رسمی ایشان انجام دهید.

شهرت بهتر است یا محبوبیت؟

نگاه احسـان قربان زاده به شهرت با هم نسل هایش متفاوت و شاید دلیل موفقیتش هم همین دیدگاه است. او معتقد است که شنیده شدن، ماندگاری در بازار موسیقی و رضایت مخاطبان را موفقیت می داند. احسان قربان زاده با سرلوحه قرار دادن آنها در  بین علاقه مندان و طرافداران خود محبوبیت شده است.

همچنین احسـان قربان زاده بیان کرده است که راه امرار معاش و کسب درآمدش را از موسیقی و خوانندگی جدا کرده است. احسان قربان زاده معتقد است که پول و شهرت به محبوبیت لطمه می زند و با حفظ فاصله از این ذهنیت، توانسته است به افق های روشنی از موفقیت و کامروایی نزدیک و نزدیک تر شود.

جذب مخاطبان خاص در دنیای موسیقی

احسان قربان زاده معتقد است که رسیدن به اهداف و موفقیت در موسیقی و عرصه کاری در گرو اهداف از پیش تعیین شده و تلاش خواننده است. همچنین اعتقاد او این است که ارائه آثار و جذب مخاطب، تنها از طریق احترام به فضای ذهنی مخاطب و در نظر گرفتن فضای پخش و استقبال از آثار وی، امکان پذیر خواهد بود. نظر احسان قربان زاده اینس است که برای جذب مخاطبان خاص باید به علاقه آنها احترام گذاشت تا آثار منتشر شده با خواسته مخاطب تطابق داشته باشد، در این صورت است که می توان گفت به موفقیت رسیده ایم.

موفقیت در موسیقی از دیدگاه احسان قربان زاده ماندگاری در موسیقی است. جذب مخاطب منطبق بر دید و عقاید خود و رضایت آنها از شنیدن آثار و همچنین باقی ماندن در بازار موسقی را موفقیت بشمار می آورد.

احسان قربان زاده

سلیقه مخاطب از نگاه احسان قربان زاده

طی مصاحبه ای احسـان قربان زاده مطرح کردند که وضعیت موسیقی پاپ در ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار ضعیف می داند. از نظر او سبک جدید و متفاوت با سبک های موجود در موسیقی و تولید آثار جدید باید ایجاد شود، از این رو خود نیز شروع به تولید تولید آثار با سبک جدید کرده است که چند کار را می توان رد مجموعه آثارش دید. صدای خاص احسـان قربان زاده و فعالیت طولانی ایشان در موسقی سنتی و استفاده از تحریرهای بینظیر در موسیقی پاپ او را از همکارانش متمایز کرده است . همچنین چند کار جدید که تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ است را می توان در مجموعه کارهایش دید. همچنین او در عرصه موسیقی برای خود رقیبی احساس نمی کند. دانلود آهنگ احسـان قربان زاده از سایت رسمی ایشان با بالاترین کیفیت را از دست ندهید.

همکاری با سایر افراد اهل موسیقی

احسـان قربان زاده با گردهم آوردن گروهی تازه نفس و جوان سکوی پرتابی برای استعدادهای کشف نشده است. که این تبدیل به یک ویژگی منحصر به فرد برای او شده است که توانسته است آثار متفاوت و دلنشین را تولید کند و مسیری برای جوانان مشتاق فراهم کرده است تا به اهداف خود برسند.

احـسان قربان زاده در کارنامه فعالیت خود همکاری با افراد سرشناس در زمینه موسیقی پاپ را دارد که آغازی به منظور کسب محبوبیت برای این هنرمند مردمی به شمار می آید. البته نظر ایشان این است که اگر با افراد معروف و به اصطلاح برند کار کردن سختی های خود را داردو شاید آن شخص به به برنامه کاری دیگران احترام نگذارد. اما این باعث نشده است که ایشان با سایر افراد هنرمند همکاری نکنند. برای مثال ایشان با حمی صفت اثری را تولید کرده اند در بخش پاپ را می خوانند و اثر در حال تدوین است که در صورت انتشار برای دانلود آهنگ اسان قربان زاده و حمید صفت در سایت رسمی ایشان قرا می گیرد. تعهد، هم فکری و احترام به افراد مشترک در پروژه از دیگر اصول بسیار مهم و تاثیرگذار در کسب موفقیت و رضایت مخاطبان و طرفداران یک هنرمند مردمی از نگاه احسان قربان زاده است.

احسان قربان زاده

مجموعه آثار احسان قربان زاده

نخسین قطعه موزیک منتشر شده از احـسان قربان زاده “همه چی خوبه” نام دارد که در نوع خود متفاوت ترین آهنگ در سبک پاپ است. “حواست نیست”، “موهاتو میبندی”، “تو که نباشی”، “از چی میترسونی” و ریمکس قطعه از چی میترسونی، از مجموعه آثار این هنرمند محبوب هستند. افراد سرشناس در عرصه موسیقی پاپ تنظیم مجموعه آهنگ ها رو به عهده داشتند. تولید موزیک ویدئو یکی دیگر از دلایل بسیار مهم موفقیت های آثار موسیقی، به ویژه موسیقی پاپ در نگاه این هنرمند جوان بوده و همواره تلاش بسیار زیادی به منظور تولید موزیک ویدئو در آثار این هنرمند انجام شده است.

آینده کاری احسان قربان زاده

از نگاه احـسان قربان زاده انتشار تک آهنگ از جذابیت بیشتری نسبت به آلبوم برخوردار است و تولید آلبوم در الویت نیست. از طرفی معتقد است که اگر همه چیز خوب پیش برود شاید در یک یا دو سال آینده امکان حضورم روی صحنه وجود داشته باشد. این هنرمند جوان ایرانی، رضایت، محبوبیت و جذب مخاطب جوان را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده و همواره در حال تلاش روز افزون در جهت کسب موفقیت های بیشتر و حضور در صحنه است.

نظرات