خبر بارداری و مادر شدن نفیسه روشن

0

مادر شدن نفیسه روشن توسط خود این بازیگر تکذیب شد و گفت: باردار نیستم و از بچه خوشم نمی آید. جزئیات انشتار خبر مادر شدن نفیسه روشن و واکنش وی را در استوری اینستاگرامش را مشاهده در مجله حرف تازه میخوانید.

بارداری و مادر شدن نفیسه روشن + واکنش نفیسه روشن به خبر باردار بودنش

بارداری نفیسه روشن

خانم نفیسه روشن با انتشار عکسی از سونوگرافی جنین ۶ هفته این شائبه را ایجاد کرد که او باردار شده و قصد مادر شدن دارد. همین یک عکس استوری کافی بود تا همه کاربران و پیج های فعال در اینستاگرام، اینگونه خیال کنند که وی باردار است و همه خبر بارداری این خانم بازیگر را تیتر کنند.

تکذیب مادر شدن نفیسه روشن

اما خانم بازیگر با استوری جدید امروز این خبر را تکذیب کرد و نوشت: مرسی از محبت هاتون… ولی من باردار نیستم.. اصلا بچه دوست ندارم.. از دیدن یهه عکس سونو یبه وجد اومدم و گذاشتم… قربون قدرت خدا رفتم… پاشدم کل اینستا شده تیتر بارداری

بارداری نفیسه روشن

او با استوری صبح امروز این خبر را تکذیب کرد و نوشت باردار نیستم.پیجح اصلی اینسیتاگرام وی با آیدی nafisehroshan/ فعال است که میتوانید استوری های جدید او را مشاهده کنید

این هنرمند ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران و بازیگر است.
او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد نفیسه روشن می گوید به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زنم. سفیر دوقلوها و عاشق حیوانات است. همسرش خلبان هواپیماهای مسافربری است و مانند دیگر بازیگران در مدلینگ و تبلیغات فعالیت داردنفیسه روشن تصویری را در حال بازی با توله ببرهای ناز و بامزه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

او به تازگی سفیر و مدل تبلیغاتی برند اردلان فعال در زمینه لوازم خانگی می باشد و با این برند همکاری دارد.

نظرات