بازیگر نقش خسرو در سریال معراجی ها کیست

0

بازیگر نقش خسرو در سریال معراجی ها کیست

معرفی و توضیح درباره بازیگر نقش “خسرو در سریال معراجی ها” با بازی دانیال عبادی با عکس های جدید و سوابق هنری و فیلم ها و پیج اینستاگرام و ازدواج و همسرش را در مجله حرف تازه میخوانید

معرفی دانیال عبادی بازیگر نقش خسرو در سریال معراجی ها + خسرو در سریال معراجی ها کیست

دانیال عبادی بازیگر نقش خسرو در سریال معراجی ها

سریال معراجی ها ساخته مسعود ده نمکی در حال پخش از رسانه ملی است و یکی از بازیگران آن دانیال عبادی بازیگر نقش خسرو همسر مرضیه با بازی بهاره افشاری در این مجموعه است.

دانیال عبادی متولد ۱۳۶۱ در مشهد بازیگر سینمای ایرانی است. او دانشجوی رشته مدیریت اجرایی (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت بازرگانی است او با بازی در فیلم غیرمنتظره در سال ۸۵ به شهرت رسید. وی در مصاحبه ای شهاب حسینی را عامل معرفی اش به عرصه هنر هفتم و بازی در فیلم یکی از ما دو نفر اعلام کرده‌است.

بازیگر نقش خسرو در سریال معراجی ها کیست

 

خانواده و زندگی شخصی

پدرش مشهدی و مادرش تهرانی و هر دو ورزشکار هستند. دانیال عبادی ستاره ی نو ظهور سینماست که در بدو ورودش همه او را با محمدرضا گلزار مقایسه کردند ولی او خودش معتقد است که دوره ستاره سازی در سینما ایران تمام شده و اجازه همچین اتفاقی به نسل او داده نشده است.

پدر دانیال عبادی مشهدی و مادرش اصالتا تهرانی است و هر دو از ورزشکاران حرفه ای هستند. دانیال کودکی پر شیطنتی را پشت سر گذاشته و ورزش های ژیمناستیک و شنا را به صورت حرفه ای دنبال می کرده است.

دانیال عبادی ازدواج نکرده و مجرد است ولی برخی از سایت ها عکسی از یک خانم در کنار او را به عنوان همسرش معرفی میکنند که صحت ندارد

اسم واقعی خسرو در معراجی ها

اسم واقعی خسرو در معراجی ها

عبادی بازیگر فیلم «معراجی ها» در این باره گفته است: زمانیکه قرار شد تا این پروژه نسخه سینمایی هم داشته باشد، این کار به من پیشنهاد شد. در درجه اول نقشی که قرار بود بازی کنم برایم جذابیت داشت و نسبت به سایر نقش هایم متفاوت بود و همین باعث شد تا ایفای آن را قبول کنم.

دانیال عبادی بازیگر سریال و فیلم معراجیها

نقش خسرو را بازی می کردم که او را هم در جوانی و هم در میانسالی می بینیم که البته گریم متفاوتی هم دارم. تا به حال چنین نقشی را تجربه نکرده بودم و دوست داشتم در چنین نقش هایی بازی کنم که در دو مقطع زمانی اتفاق می کند و از این لحاظ برایم اتفاق خوبی بود و جذابیت خاصی داشت . در زمان جنگ کودک بودم و زیاد با این فضا آشنا نبودم. اما خب قبل از معراجی ها یک کار دیگری انجام داده بودم که بواسطه آن با فضای جنگ غریبه نبودم.

خسرو شوهر مرضیه در معراجیها کیست

نظرات