بازیگر نقش نادر در سریال دخترم نرگس کیست

0

مروری داریم به معرفی و بیوگرافی بازیگر نقش نادر در سریال دخترم نرگس با بازی امیرحسین صدهزاری همسر فریبا طالبی با عکس ها و سوابق از بازیگری تا مدلینگ و آیدی اینستاگرام و فعالیت های مدلینگ و شغل او در مجله حرف تازه.

بازیگر نقش نادر در سریال دخترم نرگس کیست

بازیگر نقش نادر در سریال دخترم نرگس کیست + عکس شخصی نادر در دخترم نرگس

 

سریال دخترم نرگس از رسانه ملی در حال پخش است و یکی از کاراکترهایی که مورد توجه مخاطبان و بینندگان قرار گرفته نادر برادر نرگس با بازی مریم خدارحمی است.
در ادامه با ما همراه باشید تا با این بازیگر جدید و چهره کمتر شناخته شده بازیگری آشنا شوید.

بیوگرافی همسر فریبا طالبی

امیرحسین صدهزاری بازیگر نقش نادر در دخترم نرگس

آقای امیرحسین صدهزاری بازیگر نقش نادر است که در این سریال نقش برادر نرگس با بازی مریم خدارحمی می باشد.
وی همسر فریبا طالبی بازیگر است که در شهریور ۱۳۹۶ با هم ازدواج کردند

 

اسم واقعی بازیگر نقش نادر در سریال دخترم نرگس

عکس شخصی نادر در سریال دخترم نرگس

صدهزاری مدل و دستیار و مدیر تدارکات و صاحب مزون طراحی لباس فاندو با همسرش است، و خودش نیز در زمینه مدلینگ فعالیت دارد.
وی اولین تجربه بازیگری را در کنار همسرش در سرسال دخترم نرگس انجام میدهد ، قبل از آن در فیلم ملک سلیمان نبی (ع) به عنوان بازیگر حضور داشته است.
حالا نیز بعد از ازدواج با خانم طالبی با هم همبازی هستند
فریبا طالبی نیز در نقش مرضیه در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

پیج اینستاگرام امیر صدهزاری

amirsadhazari

عکس و بیوگرافی امیرحسین صدهزاری بازیگر نقش نادر در سریال دخترم نرگس

 

دخترم نرگس عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی باقر پیران است که در آن بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون، نظیر محمود پاک نیت و مریم خدا رحمی حضور دارند. در ادامه به معرفی کامل بازیگران و خلاصه داستان، این مجموعه تلویزیونی خواهیم پرداخت.

سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» در ژانر اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک سید حسن فرخی و داوود سلیمان پور و به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران برای پخش از شبکه  استانی ارومیه و شبکه یک سیما در مرکز آذربایجان غربی در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.
در تولید سریال دخترم نرگس سعی شده است تا مباحث فرهنگی و اولویت‌های کار رسانه مدنظر بوده و به موضوع رونق تولید نیز در این سریال توجه شود همچنین در این سریال نگاه غیر مستقیمی به موضوع آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

اینستاگرام امیر صدهزاری

در خلاصه داستان سریال آمده است: نرگس، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان نامه خود را سپری می‌کند. او فرزند سوم خانواده صادقی است. نرگس همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگترش نادر بوده و هست، اما در روند عادی زندگی شان اتفاقاتی می‌افتد و اسراری فاش می‌شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می‌سازد….

نظرات