خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خوش نشین ها

0

سریال “خوش نشین ها″، سریال ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال در ژانر طنز-اجتماعی در سال ۸۹ ساخته و برای اولین بار در آبان ۸۹ از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خوش نشین ها” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در تیر ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خوش نشین ها

 

خلاصه داستان

سریال “خوش نشین ها” روایتگر یک خانواده پر ماجرا است. “آفاق”، همراه “دانیال” پسرش و “سارا” دخترش از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که “اردشیر” همسر “آفاق” که قرار بوده است به استقبال آنها بیاید نیامده است.

داستان سریال خوش نشین ها

آنها به ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که “اردشیر” در آنجا هم نیست .”صدری” دوستش هم از محل “اردشیر” اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام‌آرام مفقود شدن “اردشیر” برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌‌آفریند که اتفاقات جذاب این سریال را رقم می‌زند…

 

اسامی بازیگران سریال خوش نشین ها

اسامی بازیگران سریال خوش نشین ها

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه کننده: ایرج محمدی و مهران مهام، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، مدیربرنامه ریز: سید علی هاشمی، تصویربردار: محمد نداف و فرزام گل سفیدی، طراح گریم: مهدی شیرازی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مدیر تولید: شاپور قاسم لنگرودی، صداگذار و میکس: طلا ازادروش، مدیر صدابردار: مرتضی اصلان زاده، آهنگساز: میثم مروستی، تدوین: حسین غضنفری، منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی، عکاس: شکوفه هاشمیان.

 

زمان پخش سریال خوش نشین ها

سریال “خوش نشین ها” قرار است از یکشنبه (مصادف با ۲۲ تیر) راس ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات