تعطیلی یک هفته ای مشهد از شنبه ۱۴ تیر ۹۹ + جزئیات کامل

0

تعطیلی یک هفته ای مشهد از شنبه ۱۴ تیر ۹۹ + جزئیات کامل

براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، مشهد از شنبه، ۱۴ تیر ۹۹  تا ۲۱ تیر ماه ۹۹ به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد. جزئیات کامل تعطیلی یک هفته ای مشهد از شنبه ۱۴ تیر ۹۹ بعداز ولادت امام رضا را بخوانید.

 

تعطیلی یک هفته ای مشهد از شنبه 14 تیر 99 بعداز ولادت امام رضا + جزئیات کامل

 

جزئیات کامل تعطیلی مشهد از شنبه ۱۴ تیر ۹۹

به گزارش حرف تازه از باشگاه خبرنگاران جوان: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، مشهد از شنبه، ۱۴ تیر به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

حمیدرضا رحیمی با اعلام این خبر افزود: هم اینک مصوب شد که برخی محدودیت ها برای کنترل کرونا در این کلانشهر اعمال شود.

وی ادامه داد: براساس اعلام اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، گروه ۳ و ۴ موارد ویژه شامل تعطیلی و محدودیت در این استان و به ویژه مشهد اجرا خواهد شد.

اسامی مراکز تعطیلی در خراسان رضوی

رحیمی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های زبان و کتابخانه ها در حوزه آموزش، مهدهای کودک، استخرها، سینما و مراکز هنری و فرهنگی، موزه ها، تالارهای پذیرایی، سالن های زیبایی بانوان در حوزه اصناف، کاهش زمان فعالیت های مترو و اتوبوسرانی، مساجد و تکایا و آزمون های حضوری در تمامی رشته های تحصیلی تعطیل خواهند بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در گروه چهار فعالیت های آسیب زا، برگزاری هرگونه مراسم و همایش اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تعطیل می شود.

وی افزود: رشته های ورزشی پرخطر و پر برخورد همانند کشتی و رشته های رزمی همچنان ممنوع و تعطیل خواهد بود و مدارس شبانه روزی نیز فعالیت شان متوقف خواهد شد.

رحیمی در ارتباط با دورکاری کارمندان گفت: گروه های شاغل حساس برای دورکاری در اولویت خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: مجموعه های خدمات غذایی و عصرانه همچون کافی شاپ ها و قهوه خانه ها نیز تعطیل خواهد بود که مراکز با عرضه مواد دخانی در اولویت تعطیلی می باشند.

عضو ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی در مورد فعالیت باشگاه های ورزشی تاکید کرد: مجموعه های آبی همچنان تعطیل هستند و باشگاه های ورزشی سالنی تعطیل خواهند شد.

گفتنی است این مقررات به مدت یک هفته اجرا خواهد شد و براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان تمدید آن تحت شرایط خاصی وجود خواهد داشت.

نظرات