نقاشی ساختمان سبلان ، عامل زیبایی ساختمان با همان کیفیت که ادعا می‌کند!

0

همان‌طور که می‌دانید، از سال‌ها قبل نقاشی ساختمان عضوی جدانشدنی در تزئینات داخلی ساختمان بود و امروزه نیز در میان روش‌های مختلف زیباسازی و تزئینات ساختمان، نامی مطرح و روشی پرطرفدار است.

گرچه در دنیای مدرن زیباسازی خارجی و داخلی ساختمان و دکوراسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، روش‌های مختلفی مانند کاغذدیواری، سقف کاذب، استیکرهای آماده و تصاویر قابل شستشو به این امر اختصاص یافته‌اند. اما نقاشی ساختمان همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است و به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن، طرفداران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

نقاشی ساختمان

مهمترین مزایای نقاشی ساختمان در تزئینات فضای داخلی

از بارزترین مزایای این روش زیباسازی این است که در رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی ساختمان می‌توانید، رنگ دلخواه خود را ایجاد کرده و در هر زمان نسبت به ترمیم یا تعویض آن اقدام نمایید.

مورد دیگر اینکه استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب باعث شادابی و نشاط خانه و ساختمان شما می‌شوند. فضای داخلی زیبا و رویایی انرژی خوب و مفیدی را به ساکنین آن ساختمان القاء خواهد کرد. گرچه در برخی مواقع این رنگ‌ها با توجه به کاربری ساختمان و خصوصیات شخصیتی افراد تعیین می‌شوند.

همچنین پوشش ترک‌های ریزودرشت دیوارها و ایجاد سطوح صاف و صیقلی یکی از ویژگی‌هایی است که هرکسی را به سمت نقاشی ساختمان سوق می‌دهد.

مورد دیگری که بسیار حائز اهمیت است، این است که نقاشی ساختمان می‌تواند قیمت تمام‌شده ساختمان را بالا ببرد.این عملیات که معمولاَ بعد از آخرین لایه نازک‌کاری دیوارها صورت می‌گیرد، فضای داخلی ساختمان را بسیار شیک و زیبا نشان می‌دهد و ارزش ساختمان را بیش ازپیش می‌کند.

نقاشـی ساختمان با مزایای انکارناپذیر همسو با پیشرفت فناوری!

با ورود در فناوری، دست معماران و طراحان دکوراسیون برای استفاده از رنگ در فضای آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی، بازتر از گذشته شده‌ است. به همین دلیل استفاده از رنگ نه تنها منسوخ نشده ‌است، بلکه گام‌به‌گام با فناوری درحال پیشروی می‌باشد.

بنابراین انواع رنگ‌های ضد حریق، ضد صوت، عایق حرارت و رطوبت به بازار آمده‌اند. هرکدام از این نوع رنگ‌ها می‌توانند با توجه به کاربری ساختمان، فضای مطلوبی را برای ساکنین آن ایجاد نمایند.

مقرون‌به‌صرفه بودن، دلیلی بر سادگی کار نیست!

برخلاف تصور عموم که خیال می‌کنند، نقاشی ساختمان کار ساده و راحتی است، باید بگوییم که این روش زیباسازی ترفندهای به‌خصوصی دارد که باید توسط استادکار ماهر انجام شود.

همچنین برای بالا بردن کیفیت کار و لذت بردن از فضای داخلی ساختمان، باید به نکات حساسی توجه شود. مهم‌ترین این نکات، زیرسازی صحیح و اصولی کار است. در نقاشی ساختمان، زیرسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک نقاش ماهر به‌دقت تمامی کثیفی‌ها و ناهمواری‌های دیوار را از بین می‌برد و سپس با استفاده از ابزارهای مناسب شروع به رنگ‌آمیزی دیوارها خواهد کرد.

از دیگر نکات مهم، توجه به مساحت ساختمان، کاربری فضا و مساحت دیوارهاست. انتخاب رنگ و جنس مناسب رنگ باعث بالا رفتن کیفیت کار شده و باعث می‌شود دوام و زیبایی آنها چند برابر شود.

بنابراین شاید در نگاه اول انتخاب از میان رنگ‌های پلاستیکی، روغنی، مولتی کالر، پتینه یا بلکا برای هرکسی ساده به نظر برسد. اما درواقع این‌گونه نیست. زیرا تنها تیم ماهر و باسابقه می‌توانند با انتخاب بهترین نوع رنگ، یک اجرای فوق العاده باکیفیت را با حداقل هزینه انجام دهند.

نظرات