تعبیر دیدن شهربازی و پارک در خواب

1

تعبیر دیدن شهربازی و پارک در خواب

در این مقاله از مجله حرف تازه با تعبیر خواب شهربازی و تعبیر خواب تاب و سرسره, تعبیر خواب الاکلنگ و چرخ و فلک و ترن هوایی, تعبیر خواب شهربازی خالی با وسایل شکسته و خواب و تعطیلی و بسته بودن پارک و شهربازی و سقوط از وسیله بازی در شهربازی و … از دیدگاه های مختلف از معبران اسلامی و غربی در خدمتتان هستیم. با ما همراه باشید.

تعبیر خواب شهربازی و پارک

تعبیر خواب شهربازی بچه و پارک

فرهنگ تفسیر رویا: شهربازی در رویا نشان دهنده زندگی کودکانه، فرار از واقعیات، محک زدن خویشتن برای به دست آوردن تصویری از خود، امتحان ریسک‌های گوناگون

تعبیر خواب شهربازی بچه

بطور کلی این خواب ،بیانگر روحیه و زندگی کودکانه‌ی شخص بیننده خواب و فعال بودن کودک درونش است.
این افراد دارای روحیات ماجراجویانه و هیجان انگیزی هستند و از ریسک کردن و تجربه‌ی اتفاقات نمی‌ترسند و جسور هستند

اگر فردی در خواب ببیند که در شهربازی حضور دارد و در حال بازی با وسایل شهربازی بچه هاست، بیانگر این است که شما در زندگی واقعی و حقیقی خود احساس خستگی و درماندگی می‌کنید و نیاز به کمی استراحت و آرامش دارید.

تعبیر خواب بازی با وسایل شهربازی

اگر فردی در خواب ببیند که در شهربازی در حال خوش گذرانی و از بودن و بازی کردن با وسایل شهربازی در خواب به او خوش میگذرد، نشانگر این است که در زندگی واقعی از امتحان کردن تجربه‌های گوناگون لذت خواهید برد.

تعبیر خواب شهربازی متروکه و ویرانه

اگر دیدی که در خواب در یک شهربازی متروکه و خالی حضور داری، تفسیرش این است که باید برای لذت بردن از زندگی و تفریح کردن در آن برنامه ریزی کنید.
اگر دیدید که شهربازی تعطیل است، یعنی شما اصلا به فکر تفریح کردن و لذت بردن از زندگی خود نیستید و باید در این زمینه به فکر چاره باشید و برنامه ریزی کنید.

اگر در خواب دیدید که وسایل شهربازی شکسته و خراب است؛ تعبیرش این است که زندگی شما در جهت و سمتی در حال حرکت است که مورد انتظار و میل شما نیست.

تعبیر دیدن شهربازی و پارک و چرخ و فلک و تاب و سرسره در خواب

تعبیر خواب چرخ و فلک شهربازی

تعبیر و تفسیر دیدن چرخ و فلک در خواب یعنی شما از هدف و خواسته‌ای که در زندگی دارید، دور شده اید و در حال درجا زدن هستید.
چرخ و فلک دیدن در خواب نماد این است که دارید به دور خود می‌چرخید و از هدف دور شدی

تعبیر خواب تاب و سرسره شهربازی

این خواب تعابیر مختلفی دارد. مثلا دیدن تاب بازی در خواب خواب است و نشانگر رسیدن شما به آرامش و امنیت است.
یا اگر ببینید در خواب در حال تاب بازی هستید، اما کسی شما را هل می‌دهد؛ بیانگر این است که شخصی در زندگی مشغول کنترل کردن‌تان است و خود بازیچه‌ی دست او هستید.
اگر در خواب ببینید که کودک‌تان در حال تاب بازی است، تعبیر آن این است به زودی ازدواج می‌کنید و اگر متاهل هستید، به زودی صاحب فرزندی خواهید شد.
اگر در خواب ببینید که صندلی تاب خالی است این نوع خواب نماد این است که به زودی صندلی‌ مقام و منصبی برای شما خالی می‌شود و خودتان آن را پر خواهید کرد.

تعبیر خواب سقوط از تاب شهربازی

اگر در خواب از روی تابی سقوط کنید، تعبیر آن این است که در زندگی واقعی از یک دلخوشی‌ای که برای شما هیچ سود و منفعتی ندارد؛ دست خواهید کشید
اگر ببینید که شما در خواب شخصی را برای تاب بازی هل می‌دهید؛ یعنی اینکه در حقیقت عامل موفقیت شخصی در زندگی اش خواهید شد

تعبیر خواب پارک

دیدن این خواب نیاز شما به استراحت و آرامش را در زندگی بیداری نشان می‌دهد. وسایل تفریحی و بازی در شهربازی، خود واقعی شما را نشان میدهد و یا جایی که در آن زندگی می‌کنید باشد.

تعبیر خواب شهربازی و پارک و چرخ و فلک

تعبیر خواب شهر بازی خالی

معبران می گویند: دیدن شهر بازی خالی و متروکه نیاز شما به برنامه ریزی برای ماجراجویی و داشتن سرگرمی را بیان می‌کند.

اگر در خواب مشاهده کردید که شهر بازی تعطیل بود نشانه عدم توجه و صرف زمان برای لذت بردن است. شما نیاز شدیدی به یکه زمان استراحت دارید.

تعبیر خواب سرسره و الاکلنگ

روانشناسی یونگ: سرسره و الا کلنگ در خواب بیشتر به فراز و نشیب‌های زندگی اشاره دارد که شما بیشتر مشغول زندگی هستید و با پستی‌ها و بلندی‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنید که در نهایت لذت بخش و سودمند است.

تعبیر خواب سورتمه

در سر زمین رویاها آمده:: خواب سورتمه : در هر اقدامی که می کنید بسیار محتاط باشید .
شما یک سورتمه دارید : یک دشمن در پی نابودی شماست .
از یک سورتمه پائین می آئید : از یک خطر به سلامت می جهید .
دیگران سوار سورتمه هستند : یکی از دشمنان شما از بین می رود.

گرداوری: در مجله حرف تازه

1 دیدگاه در “تعبیر دیدن شهربازی و پارک در خواب

  1. پرهام گفت:

    سلام میشه این خواب رو تعبیر کنید ؟ من توی پارک توی روز بودم و قدم میزدم یهو رفتم سمت یه پله که از سرسره لیز بخورم . از نردبان داشتم می‌فرستم بالا ( نردبون آهنی بود و تو زمین چسبیده بود ) که یهو نردبان شل شد و همینجوری ک گرفته بودمش داشتم تاب میخوردم و درخواست کمک میکردم یه دختر از پشت نردبان گرفت و منو و آورد پایین و منو برد یه جایی مثل بغل مسجد تو کوچه های قدیمی . بعد به یه کوچه ی فرعی و خراب اشاره کرد گفت یکی اونجاست ازش خوشم میاد . داداشم نشون داد گفت از این . میرم باهاش حرف بزنم . گفتم داداشمه میرم خودم باهاش حرف میزنم .بعدش باهاش حرف زدم گفت بگو برو گمشو ( البته به ترکی ( گمشو به ترکی ))
    بعد به دختره گفتم دختره رفت و بیدار شدم

نظرات