تعبیر خواب ابریشم دیدن در خواب به چه معناست؟

0

در این پست می توانید انواع تعبیر خواب ابریشم و تعبیر خواب دیدن کرم ابریـشم و تعبیر خواب پارچه ابریشـم و تعبیر خواب لباس ابریشـمی و تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی را از زبان معبران بزرگ ایران و جهان مشاهده کنید.

تعبیر خواب ابریشم

تعبیر خواب ابریشم

در حالت کلی دیدن ابریشم در خواب از دیدگاه معبران تعبیر خواب، تعبیر نیکویی به همراه دارد همچنین دیدن ابریشم در خواب نشان دهنده ی مال و ثروت است.

به روایت محمد ابن سیرین

اگر وسیله ای ابریشمی داشت و آن را گم کرده بود، یعنی ضرر و زیانی متوجه او می شود.‌

به تن داشتن لباس از جنس ابریشم برای خانمها در خواب بسیار خوش یمن و مبارک تعبیر شده ولی چنین لباسی برای آقایان نیکو شمرده نمی شود.

اگر در خواب ببیند ابریشم خامی که به او تعلق داشت، خراب شده و یا از بین رفته بود، به این معناست که احتمالا خسارتی به او وارد می شود.

چنانچه خانومی در خواب مشاهده کرد به روش ریسیدن، به نخ ریسی ابریشم مشغول بود، یعنی در واقعیت کار عالی و فوق‌العاده‌ای را انجام داده و به نتیجه می رساند. ولی نخ ریسی ابریشم برای آقایان تعبیر نیکویی ندارد.

به اعتقاد ابن سیرین مشاهده ابریشم در خواب اشخاص اندیشمند و مراجع تقلید پسندیده و نیکو نبوده و به معنای اغوا و نوآوری در دین شمرده می شود. در عین حال معنای دیگر آن همسری عفیف و پاکدامن بوده و همچنین پول و مال زیادی که به او خواهد رسید.

تعبیر خواب ابریشم به روایت منوچهر مطیعی

دیدن ابریشم در خواب خوب است معبران نوشته اند دیدن ابریشم پخته بهتر است تا دیدن ابریشم خام. لباس ابریشمی همان طور که در زنان به زیبایی و شکوه ظاهری ایشان می افزاید در خواب نیز خوب است.
اگر یک مرد ببیند که لباس ابریشمی پوشیده کراهت دارد و گویای این است که بی حرمت می شود و به دیده تحقیر و تمسخر بر او می نگرند.
داشتن توده ابریشم انبوهی مال است و کلاً داشتن ابریشم سود می تواند باشد. حال اگر این ابریشم زرد باشد بیماری است. قرمز و سفید فرج و خجستگی است.
اگر کسی لباس ابریشمی به شما هدیه کند زنی سر راهتان قرار می گیرد و چنان چه هدیه کننده آشنا و شناخته شده باشد سودی به ظاهر بسیار فریبنده نصیب شما می گردد.
عاریه گرفتن لباس ابریشمین درخواب کراهت دارد.
اگر جانمازتان از ابریشم بود خواب شما می گوید راه تزویر و ریا پیش می گیرید و در کار دین صداقت ندارید.
بافتن ابریشم نشان خیانت است. چنان چه در خواب ببینید که چیزی از پشم می بافید میراثی به شما می رسد.

تعبیر خواب سجاده ابریشمی

از دیدگاه جابر مغربی اگر در خواب ببینید که سجاده ای ابریشمی دارید نشانه این است که دین و ایمان شما ضعیف است و عبادات خود را صرفا برای خشنودی مردم انجام می دهید.

منوچهر مطیعی تهرانی در این رابطه می گوید : اگر کسی در خواب مشاهده کند جانمازی که در آن نماز می خواند از جنس ابریشم است دچار ریا کاری می شود و صداقتی در کار دین ندارد.

نظرات