بازیگران فیلم لتیان

0

فیلم لتیان به کارگردانی علی تیموری محصول سال ۱۳۹۷ و اکران در ۱۳۹۹ می باشد که ما در این بخش به معرفی بازیگران و بیوگرافی و خلاصه داستان و عوامل فیلم و زمان اکران و حواشی این فیلم میپردازیم.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم لتیان + زمان اکران

بازیگران فیلم لتیان

لتیان فیلمی به نویسندگی اکتای براهنی به کارگردانی علی تیموری و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و محصول سال ۱۳۹۷ ایران است که بازیگران شاخصی چوان پریناز ایزدیار، امیر جدیدی و سارا بهرامی در این فیلم ایفا نقش می کنند.

خلاصه داستان فیلم لتیان

لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن بست است. یک نفر می‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم لتیان + زمان اکران

بیوگرافی بازیگران فیلم لتیان

بیوگرافی پریناز ایزدیار
بیوگرافی امیر جدیدی
بیوگرافی سارا بهرامی
بیوگرافی حسن معجونی
بیوگرافی ستاره پسیانی
علیرضا ثانی فر

امیر جدیدی و پریناز ایزدیار مانند فیلم هن تریک دوباره با هم همبازی شدند

عکسهای فیلم لتیان

عوامل فیلم

علی تیموری؛ کارگردان این فیلم سینمایی سابقه دستیار برنامه ریزی در فیلم هایی چون «برف روی کاج ها»، «انتهای خیابان هشتم»، «سایه روشن»، پل خواب» و … را بر عهده داشته

این فیلم سینمایی یکی از پر بازیگرترین فیلم‌های امسال است که اوایل زمستان ۹۷ جلوی دوربین رفته و از عوامل پشت صحنه نیز تاکنون حضور سامان مقدم (مشاور کارگردان)، مهدی بدرلو (مدیر تولید) و ادیب سبحانی (مدیر فیلمبرداری) در فیلم می باشد.

مجید مطلبی که فیلم «هت تریک» و «سرخ پوست» به تهیه کنندگی او در جشنواره فجر حضور داشت
همچنین اکتای براهنی که اواخر سال گذشته فیلم «پل خواب» را در اکران داشت و توانست مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد؛ نگارش فیلمنامه «لتیان» را بر عهده دارد.

این فیلم قرار است اکران شود که زمان اکران دقیق آن را بعدا بروز رسانی میکنیم.

نظرات