اطلاع از خدمات تعمیر کولر آبی

0

معرفی تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی منزل و یا محل کار خود را جدی بگیرید .آیا می دانید زمانی که یک مشکل جزئی ایجاد شده در اسرع وقت برطرف نشود می تواند به خسارت گزافی منجر گردد ؟ سرویس های دوره ای اگر به صورت منظم در اولویت قرار بگیرد می تواند در شناسایی هر گونه نقص فنی در این نوع از محصولات بسیار کارساز باشد.

کولرهای آبی کاربرد وسیعی در زندگی ما دارند به همین دلیل شاهد افزایش فروش آنها در بازار جهانی هستیم ولی اگر مراقبت و نگهداری از آنها به صورت مطلوب صورت نگیرد می تواند به مشکلات جدی منجر گردد. در ادامه سعی داریم علاوه بر ارائه ی نکاتی ساده در مورد تعمیر کولر آبی به بررسی شرکت هایی که در یا این زمینه فعالیت دارند خواهیم پرداخت.

کولرهای آبی یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه هوا می باشد . این محصولات دارای مزیت های فوق العاده ای در برابر سایر دستگاه های تهویه ی هوا دارند که از مهمترین آنها به طول عمر مفید آنها می توان اشاره کرد ولی اگر به خرابی های ایجاد شده ی این سیستم توجه نکنید کارایی آن به طور جدی کاهش خواهد یافت.

هر کدام از بخش های این دستگاه می تواند بنا به دلایل مختلف پس از مدتی کارایی خود را از دست دهند ولی معمولا هزینه ی خرابی موتور آن به دلیل هزینه های بیشتر نسبت به تعمیر و سرویس آن می تواند نگران کننده باشد. به همین دلیل تاکید می شود از سرویس های دوره ای با هزینه ی معقول غافل نمانید تا مجبور به پرداخت مبالغ هنگفتی نباشید.

 تعمیر کولر آبی

Figure 1تعمیر کولر آبی

بهترین شرکت تعمیر کولر آبی

شرکت های مختلفی در زمینه ی ارائه ی خدمات سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی فعالیت دارند ولی از کجا می توان یک شرکت معتبر در این زمینه را در اولویت قرار داد که از کیفیت کار آنها مطمئن شد؟ قرا است هزینه ی گزافی برای خرید کولر ابی پرداخت کنید به همین دلیل باید از خدمات تعمیر ارائه شده توسط یک شرکت اطمینان کامل حاصل کنید.

سرویس کولر آبی به طور معمول در اوایل فصل تابستان انجام می شود در این بررسی وجود هر گونه عیب و نقض در محصول شناسایی و برطرف می گردد این امر هم بازده استفاده از آن را افزایش داده و هم طول عمر استفاده ی آن را ارتقا می دهد. تعویض پوشال ها ، تنظیم شناور کولر و همچنین بازدید مسیر لوله کشی جزو مواردی است که در سرویس کولر آبی مورد توجه قرار می گیرد.

یک تعمیرکار حرفه ای به راحتی می تواند وجود هر گونه عیب و نقض مکانیکی را شناسایی کند و مناسب ترین روش برای برطرف سازی آن را در پیش بگیرد. مشکلات عمومی که کولرهای آبی ممکن است در استفاده ی بلند مدت داشته باشند شامل:

  • کولر روشن نشود
  • پمپ آب کار نکند
  • با وجود انکه کولر کار می کند ولی باد داغی می وزد
  • ایراد در برزنت کولر
  • نیم سوز شدن موتور
  • شل شدن تسمه پروانه
  • کم بودن کیفیت باد خنک

می باشد. اگر ایراد های یاد شده در اسرع وقت مورد بررسی قرار نگیرد می تواند آسیب های جدی به موتور دستگاه وارد کند.

تعمیر کولر آبی

Figure 2خدمات تعمیر کولر آبی

خرید موتور کولر آبی

موتور کولر ابی قلب این دستگاه را تشکیل داده است و هر گونه کارکرد نامطلوب آن می تواند به طور جدی بر کیفیت دستگاه تاثیر گذار باشد. خرابیهای کولر آبی اگر چه به ندرت به موتور آن مربوط می شود ولی اگر در تعمیر کار تشخیص دهد که این جزو از دستگاه کارایی خود را از دست داده است در این صورت مجبور به تعویض آن خواهید بود در خرید این محصول نیز بایستی فروشگاه های معتبر هدف قرار گیرد.

شرکت الو گرما در فروش موتور کولر آبی با عالی ترین کیفیت در خدمت شما عزیزان است می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت هم از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی به نازلترین قیمت بهره مند شوید و هم در صورت نیاز به تعویض موتور کولر ابی محصولات اصل این شرکت را انتخاب کنید.

قیمت های پیشنهادی شرکت الو گرما را می توانید به اسانی با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید مطمئن باشید در هیچ مرکزی نمی توانید خدمات ارائه شده توسط این شرکت را به قیمت مناسب تر پیدا کنید.

تنوع وسیعی برای موتور کولر آبی با توجه به نوع مدل و کارایی آنها موجود است لیست کاملی از این محصولات را می توانید در وب سایت اشاره شده مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه ی سفارش نیز تردید نکنید با شماره تماس موجود در سایت می توانید با همکاران بخش فروش در ارتباط باشید.  (آدرس سایت در انتهای همین مطلب درج شده)

 

تعمیر کولر آبی

Figure 3بررسی تعمیر کولر آبی

باید و نبایدهایی در مورد تعمیر کولر آبی

هرگز سرویس کولر آبی وتعمیر کولر ابی را به دست افراد کم تجربه نسپارید زیرا در این صورت نه تنها مشکل ایجاد شده از بین نخواهد رفت بلکه ممکن است با تدابیر نادرست بخش های سالم دستگاه نیز تحت تاثیر نامطلوب قرار گیرد.

اگر در حین استفاده از این دستگاه شاهد صداهای عجیب و غریب هستید به احتمال زیاد در روزهای آینده گرفتار یک خرابی جدی در آن خواهید شد به همین دلیل سریعا دستگاه را خاموش کرده و با شماره های شرکت الو گرما در تماس باشید تا اولین فرصت را برای حضور تعمیرکاران حرفه ای این شرکت در محل برای بازسازی را رزرو کنید.

بعد از انجام اقدامات تعمیر کولر آبی می توانید راهنمایی های لازم را نیز از مسئول مربوط درخواست کرده و از بروز مشکل به صورت مکرر جلوگیری کنید. الو گرما با داشتن شعبه های مختلف در سطح شهر تهران با ارائه ی وسیع ترین خدمات در خدمت شما عزیزان است در هر منطقه که حضور دارید می تواند در کوتاهترین مدت زمان تعمیرات کولر آبی منزل خود را نهایی کنید. تعمیر کولر آبی در تهران توسط این شرکت به بخش های خاص شهر مربوط نمی شود. این شرکت با بهره مندی از تکنسین های با تجربه و در نظر گرفتن الگوی مشتری مداری توانست است رضایت کافی از سوی مشتریان خود به دست آورد. برای ارتباط با الو گرما میتوانید از سایت این شرکن اطلاعات ارتباطی را دریافت کنید.

آدرس سایت الو گرما: www.aloogarma.ir

 

 

نظرات